מפלצות כיס

10 סיבות למה כדאי להגיע לכנס "פוקימון: מפלצות כיס 2"!

תאריך: 1.4.15 / שעות: 10:00-15:30 / מיקום: אשכול פיס אהל שם, רמת גן / מחיר כניסה: 30 ש"ח / נושא הכנס: פוקימון.

1. אירוע הקוספלייאתם מוזמנים לקחת חלק בתחרות תחפושות נושאת פרסים! האירוע ינוהל על ידי כמה מהדמויות המרכזיות ביותר בקהילת האנימה והמנגה (Romi Meow ו-Mikachu Asulin). התחרות תאפשר לכם להציג את התחפושות שלכם, ותיתן לכם את ההזדמנות לזכות בפרסים שווים. רשימת הפרסים היא כדלקמן: מקום שלישי יזכה בקופון לרכישה בדוכנים על סך 25 ש"ח. מקום שני יזכה בקופון לרכישה בדוכנים על סך 50 ש"ח. והמקום הראשון יזכה בקופון לרכישה בדוכנים על סך 100 ש"ח. הערה – אם אתם לא מרגישים בנוח להגיע מחופשים מהבית, תמיד אפשר לשים את התחפושת שלכם בתיק, להגיע לאשכול הפיס, להתלבש בשירותים ולהשתתף בכנס כשאתם מחופשים. ניתן להירשם לתחרות תחפושות בלינק המצורף או ביום הכנס אצל רומי, בין השעות 9:30-12:00.

2. הקרנת הספיישלים "התפתחות מגה 1" ו"התפתחות מגה 2" – בתאריך 7.4.2013 מעריצי פוקימון קיבלו בשורה שהרעידה את עולמם! במסגרת ההודעה, תוכנית הטלווויזיה "פוקימון סמאש" חשפה את צורתו המגה החדשה של מיוטו. זו הייתה הפעם הראשונה ששמענו על המונח הזה. מאוחר יותר, צורה זו הופיעה בסרט "ג'נסקט והאגדה המתעוררת". מאז הרבה מאוד פוקימונים קיבלו צורות מגה ויוצרי פוקימון ראו לנכון לבחון את סוגיה זו גם בספיישלים מיוחדים במינם. בכנס הזה אתם צפויים לראות את הסרטונים "התפתחות מגה 1" ו"התפתחות מגה 2" בהקרנת בכורה ישראלית ובתרגום לעברית!

3. טורניר הוידאו של פוקימון – זהו האירוע המרכזי של הכנס! במסגרתו תוכלו לשחק בטורניר הוידאו של פוקימון, המוגדר כגדול ביותר שנראה אי פעם בישראל! בטורניר זה אתם תוכלו לשחק במשחקים "אומגה רובי" ו-"אלפא ספיר" בשיטת סוויס (הסבר: כולם ישחקו מספר זהה של משחקים, בניגוד לשיטה שבה המפסיד יוצא מן הטורניר), בקרבות סינגל, כאשר לכל אחד מכם תהיה את האפשרות להכניס שישה פוקימונים קבועים לכל הקרבות. החוקים הם חוקי סמוגון OU. והפרס הראשון מציע לזוכה גביע מלכותי עם הקדשה ו200 ש"ח במזומן. כך שאין יותר מקום לתירוצים, אם אתם אוהבי פוקימון, זה המקום בשבילכם!

4. לכל הביישנים ואלה שחושבים שהם יהיו לבד בקבוצת הגיל שלהם – חלק גדול מהסיבה למה אנשים לא מגיעים לכנסים האלה הוא בגלל שהם מתביישים או בגלל שהם חושבים שלא יהיה עוד מישהו בקבוצת הגיל שלהם. אני רוצה לפנות אליכם ברגע זה. קהילת פוקימון היא מיוחדת במינה משום שהיא מקבלת כל אחד באשר הוא, ללא הבדלי גזע, מין, שפה, לאום, דת, השקפה פוליטית ואידאולוגיה. המוטו של האתר תמיד היה "לכל אחד יש פה מקום", ואני רוצה להדגיש את זה במיוחד בכנס. אל תתביישו, אני לדוגמה נשמע כמו קרפדה מקוררת ואני שוקל 90 ק"ג וזה מעולם לא עצר אותי מלעשות משהו שאני אוהב. ולגבי עניין הגיל, פשוט העיפו מבט בשאלון הבא ותבינו שאוהדי פוקימון באים בכל הגילאים. תמיד יהיה לכם עם מי להתחבר!

5. אורחי הכבוד שלנו, Top Geek, אמא"י, IGN – הסתכלו על הרשימה הזו ושאלו את עצמכם – האם אני מכיר את השמות הללו? מדובר בגופים המובילים בתחומם והם מוכרים לנו בזכות ולא בחסד. אני הזמנתי את גופים אלה על מנת להפוך את הכנס לטוב יותר, מהנה יותר, ובעל יריעה רחבה הרבה יותר מזו שמציע נושא הכנס, שהוא כידוע פוקימון. נוכחותם של גופים אלה תייצר לגיטימיות לכנס, תחשוף אותו לקהלים רחבים יותר ותשים את פוקימון על המפה! וזו המטרה העיקרית שלנו! אני יכול לגלות לכם שקרין אלדאה מ"Top Geek" תנהל את תחרות "מי רוצה להיות פוקימון מאסטר", חידון נושא פרסים! מלבד זה, יו"ר אמא"י איליה לזבניק ומזכיר הארגון אורי מרקוביץ' יגיעו על מנת להתרשם מהכנס. ולבסוף, שי קמפלר מIGN ישראל יבוא לסקר את הכנס, אז כדאי שתבואו בהמוניכם ותעשו עליו רושם טוב במיוחד!

תאריך: 1.4.15 / שעות: 10:00-15:30 / מיקום: אשכול פיס אהל שם, רמת גן / מחיר כניסה: 30 ש"ח / נושא הכנס: פוקימון.

6. טורניר סופר סמאש ברוס – מעריצי נינטנדו שימו לב! טורניר קרבות סופר סמאש ברוס יערך בכנס ויאפשר לאחד מכם לזכות באמיבו בצורת פיקאצ'ו. טורניר זה הוא הצעד הראשון בשורה של מהלכים שאמורים לגרום גם למי שלא אוהב פוקימון, להגיע לכנס. חוקי הטורניר הם פשוטים וקלים: – הטורניר יערך על בסיס 3 סטוקים. – בגמר הטורניר הקרב יהיה 5 סטוקים. – כל סבב יקבל 8 דקות בלבד. – הטורניר בנוי בצורת המפסיד יוצא, המנצח ממשיך. – כל הדמויות במשחק הן חוקיות למשחק. – אין אפשרות להשתמש בחפצים. – אין אפשרות לעשות שינוי מהלכים. – הזירות המשוחקות יהיו אך ורק אומגה. – הטורניר עצמו ישוחק בקונסולת נינטנדו 3DS.

7. טורניר קלפי פוקימון – עוד סיבה למה כדאי לכם להגיע לכנס היא טורניר קלפי הפוקימון. זה לא סוד שסצנת הקלפים בארץ היא חזקה מאוד, עם טורנירים על בסיס שבועי. כמו בוידאו ובסופר סמאש ברוס, גם כאן יערך טורניר גדול, והפעם הוא יזכה את שלושת המקומות הראשונים בפרסים שווים! המקום השלישי יזכה בבוסטר אחד. המקום השני יזכה ב3 בוסטרים. והמקום הראשון יזכה במארז קלפים בשווי 200 ש"ח! הפרסים ככל הנראה יהיו מסט Primal Clash!

8. חידון מי רוצה להיות פוקימון מאסטר – אם אתם מסתכלים על כל הטורנירים והתחרות, ואתם אומרים לעצמיכם, אין לי קונסולה של נינטנדו 3DS, ואין לי קלפים, ואני כבר מבוגר מכדי ללבוש תחפושת ולהתחרות באירוע קוספלי, אבל אני עדיין מומחה בכל מה שקשור לפוקימון, זוהי הפעילות בשבילכם! בחידון זה אין צורך להביא כלום מלבד את עצמיכם ואת הידע שלכם, כי פה אנחנו בוחנים כמה אתם יודעים על עולם הפוקימון. את החידון הזה תנהל קארין אלדאה המופלאה, הידועה לכולנו מערוץ היוטיוב Top Geek ויש גם פרסים למקומות הגבוהים ביותר, כאשר המקום הראשון יזכה בסלסלה מלאה בכל טוב!

9. הרצאות – כנס מפלצות כיס 2 יכיל מספר רב של הרצאות בעלות תכנים משובחים, וזה כולל: הרצאה אשר תסקר את הצד התחרותי של משחקי וידאו של פוקימון בכלל ואת מסכלי הכניסה בפרט (נתי). הרצאה אשר תציג את עולם הגיימפליי, את סוד הצלחתו, ותיתן לכם טיפים וטריקים סודיים להכנת מדריך משלכם (אוהד). הרצאה מרתקת אשר תציג את סוגיית הרבייה של פוקימון, וגם את הקונפליקטים המיוחדים הקשורים לבעייתיות של קיומן של ביצים בעולם זה (גלעד). הרצאה לשחקניים תחרותיים של משחק ההחלפה של פוקימון (TCG). ההרצאה תכלול טכניקות משחק, טיפים יעילים ורעיונות מתקדמים מאחד האנשים הטובים ביותר בתחום (דניאל). הרצאה אשר תסקור את אירועי הפאנדום של פוקימון: הסברים לתופעות מוכרות, סיפורים שהומצאו על ידי מעריצים, וניסויים חברתיים בפוקימון (עומר). הרצאה שתתמקד בזכויות הפוקימונים, רווחתם בקרבות, אכילת פוקימונים ולמה הם לא מתמרדים (איידן). הרצאה אשר תתקוף את הסטיגמה ולפיה השישיות של אש הן גרועות והיא תציג כיצד זה לא ממש נכון (זיו). יש למה לצפות!

10. מה אתם מעדיפים? לנקות לפסח? – השארנו את הסיבה הכי טובה לבסוף. כן, אפשר לדבר על כך שהכנס הוא במרכז הארץ, ועל כך שכרטיס הכניסה הוא זול במיוחד והוא מאפשר לכם להנות מכל מה שיש לכנס להציע, אבל כל אלה הם פרטים קטנים מאוד. הסיבה הכי חשובה למה כדאי לכם להגיע לכנס היא פשוטה מאוד. כנס מפלצות כיס 2 נערך ב1.4.15, שזה יוצא יום רביעי. ביום שישי של אותו שבוע, כבר חוגגים את ליל הסדר של חג הפסח. בימים אלה בטח הבית שלכם יהיה מלא בויכוחים, ריבים, ניקיונות ובישולים. אתם יכולים לקחת יום חופש מכל הבלגאן הזה ולהגיע למקום שכולו כיף אחד גדול. משתלם, לא?

תאריך: 1.4.15 / שעות: 10:00-15:30 / מיקום: אשכול פיס אהל שם, רמת גן / מחיר כניסה: 30 ש"ח / נושא הכנס: פוקימון.

לעוד פרטים על הכנס, כנסו ללינק הבא: http://pocketmonsters.co.il/?p=36693

Exit mobile version