Site icon מפלצות כיס

סיקור כנס הארוקון: עייף וטוב לו / גלעד

אז הנה הגיע פורים, והפעם למדתי את הלקח לי משנה שעברה. מראש האירוע המרכזי שתכננתי ליום פורים היה כנס הארוקון. למען האמת, הפעם רציתי לוותר על הברדס שאני ממש אוהב למען משהו שיותר קשור לאנימה או נושא הכנס. אחרי לבטים התחפשתי לויזרד (visored), חפשו בגוגל, מהסיבה הפשוטה שזה מצריך רק חרב שנראית יפנית ומסכה עם שיניים שנראית מפחידה. יצא בסוף בכלל לא רע.

בכל מקרה, פורים הגיע ואני יצאתי לדרכי ממודיעין אל ירושלים. נסיעה לא מסובכת במיוחד, וכמובן שכבר על האוטובוס נפגשתי ברבים שעשו את דרכם אל הכנס. אחרי שירדנו בתחנה מרכזית, הלכנו לכאן ולשם עד שהגענו למחוז חפצינו, בנייני האומה שקודשו בקדושה זמנית לרגל אירוע הארוקון. כאן אני חייב להודות שרימיתי טיפה… זה קצת מביך, אבל… עקפתי טיפה בתור. רק קצת… אני מבקש סליחה מכל מי שחיכה הרבה זמן, ושוב סליחה.

וזה מיד התחיל! רק נכנסתי לכנס, ו"קנאק!" נשברה לי החרב! מה לעזאזל?! לוקח לזנפקטו מלא זמן להתאחות! האירוע הזה הוביל אותי אל מקום מדהים, שנקרא "תיקון קוספליי". זה דוכן שלם שדאג לאמצעי תיקון נהדרים. זאת פשוט עבודת קודש! הם מצילים את נפשותיהם של הקוספליירים שעבדו כל כך הרבה על כל דבר שלא יהיה ופתאום הוא נהרס, זאת פשוט תחושה איומה.

האמת היא שלא הצלחתי לתקן את החרב, ואז איבדתי את החלק שנשבר, אז וויתרתי על העניין והחלטתי לשים את הגלימה של המכשף ששמרתי למקרה (כן, זאת עם הברדס…) היה תענוג. השתמשתי בקסמי הקלפים שלמדתי כדי להעלות את המוניטין שלי בתור מכשף מרשים. היה כיף! אה, גם עשיתי את כל השטויות האחרות שאני עושה כשיש לי ברדס על הראש. בשלב מסויים שמתי את המסכה מתחת לברדס, וככה כשמישהו ממש רצה להציץ לי מתחת לברדס, זיכיתי אותו בלראות את המסכה, היא באמת מפחידה…

מאוחר יותר גם פגשתי את נתי לרגע קטן, ואז הוא ברח לי, נעלם, ולעולם לא שב על אף שהבטיח בפירוש שהוא ישוב! טיפה נעלבתי… בשלב הזה התאחדתי עם החברים שלי שבאו גם לכנס. הלכנו לחפש מקום לעשות בו סעודת פורים כמו שצריך, אכלנו חזרנו, ועשינו לאנשים קסמים מזוייפים (לאוו דווקא בסדר הזה)

בסוף הלכנו להרצאה על המנגה של התלמוד. היה מעניין, חכם, מצחיק ובכלל היה ממש טוב. מיד לאחר מכן החלה ההרצאה של מיודעינו וחביבינו יוסי "היטמן" אוחנה. הרצאה שהתיימרה לפתור את שאלת מוצא הפוקימונים מהשורש. ועל אף שהיו אי דיוקים קלים בהרצאה. לדוגמה: התפתחות היא אינה אבולוציה דארוויניסטית!!! היא לא! התפתחות של פוקימון לא עוברת לדור הבא ולכן אינה משמעותית מבחינה אבולוציונית, זאת תכונה נרכשת. התפתחות היא יותר דומה לתהליך של זחל שהופך לפרפר במהלך החיים, כלומר – שינוי צורה. ובכל זאת, ההרצאה עדיין דיברה לעניין והיטמן בהחלט עשה עבודה טובה בהעברת ההרצאה ואני לא משוחד בכלל.

פגשתי גם בהרצאה המון אנשים מהאתר, וגם יכולתי להרגיש את הצורך הגדול בפרסום הסרטון של "אני תמיד צודק" לגבי רביית פוקימונים. זה עוד יקרה, אני מבטיח.. אל תדאגו… עוד מעט… אחרי ההרצאה הלכתי למשחקיה ושיחקתי במשחק הוידאו של דרגון בול, שהיה די מדהים, ומסתבר שאני גרוע בו ברמות קשות. בכל זאת נהניתי מכל רגע של סוף הכנס.

ושיואו, היו כל כך הרבה קוספליי מדהימים בכנס, אני פשוט לא יכול לציין את כולם גם אם אני ממש אנסה. ממש אהבתי את הקאסט של בליץ', הם היו מדהימים. גם היו מלא שהתחפשו לדמויות מאווטאר, לאדוארד אלריק (בעיקר בנות), וגם היו בנות שלא התחפשו לאדוארד, אבל היו עם סווטשרט אדום ושיער בהיר, אז כולם חשבו שהן כן. היו תחפושות מSword Art Onlline ומנארוטו, ועוד משחקי מחשב ולהקות ועוד מלא אנימות שאני אפילו לא מכיר (למרות שראיתי מ-ל-א אנימות בשנה האחרונה). אגב, מסתבר שהמסכה שלי לא עמידה במים, די באסה…

לסיכום, היה לי ממש כיף, היו אנשים נהדרים, היו הרצאות טובות, היו קוספליי נהדרים. פשוט נהניתי, במיוחד שזה אולי הכנס האחרון שלי לפני הגיוס (כנס מפלצות כיס 2 עדיין בסימן שאלה). בסופו של יום הייתי ממש מרוצה, אבל הרגשתי כמו הקוספליי המקורי שלי, מפורק.

מקווה לפגוש אתכם שוב.
גלעד.

Exit mobile version