Site icon מפלצות כיס

המחזור השני של נקסוס + עדכוני אתר קטנים!

אתמול התרחש המחזור השני של נקסוס, והפעם החגיגה הייתה כפולה – מי שרצה לשחק בטורניר ORAS, יכל לעשות זאת ואכן הגיעו 10 משתתפים לקחת בו חלק; ומי שרצה לשחק בדראפט TCG, יכל לעשות גם את זה, אבל למרבה הצער הגיעו רק 4 שחקנים ולכן הוא לא התקיים.

בניסיון לעזור לליגה להתבסס מעט, הרמתי מיני פעילות באתר שאפשרה ל4 שחקנים להיכנס בחינם לטורניר ORAS, ואנשים כמו מטיאס, דיויד, ודב נכנסו בחינם. אוהד דרך אגב לא הגיע. וגם כך פרדי, נתי וגלעד. אך זה לא הרס את התוכניות לכל שאר עשרת המתמודדים אשר שיחקו אל תוך הלילה.

כמו תמיד, הנה שלושה אירועים מרכזיים שקרו בסבב השני של נקסוס: 1. אל המחזור השני של נקסוס הגיעו שחר ושגיא והיו מאוד… מה המילה המדויקת?… נלהבים(!) בנוגע לזה. אני יכול להעיד שבשלב מסוים, שגיא התלהב כל כך הרבה שהוא דפק יריקה בפנים שלי (היטמן), דבר שאני צריך להתמודד איתו עד סוף חיי.

דבר שני שקרה הוא צילום מדריך אלפא ספיר. אני לקחתי את ההתלהבות של הבחורים הצעירים האלו ותיעלתי אותה אל תוך פרק מאוד משוגע במדריך שלי, שם דיברנו על בנות, הטרדות מיניות, ואיך יצא שאני עדיין יונק חלב מהציצים של אמא שלי בגיל 30 ומשום מה – אני אוהב את זה! הפרק המלא יפורסם בהמשך השבוע!

דבר שלישי שקרה הוא הזכייה של זיו כהן, שגבר על רז, מתיאס, אביאור, אלעד, אנוכי, שחר, שגיא, דב ודיויד בדרך לנצחון. הנה לוח התוצאות. אני עצמי הרצתי שישייה חדשה ובה היו שלושה פוקימונים שטרם ניסיתי קודם ונוכח העובדה שהצלחתי להגיע למקום השישי מאוד מספקת אותי. מפה יש לי רק לאן לעלות.

– – – – –

אני רוצה לנצל את הסיכום הזה על מנת לעדכן אתכם בכמה דברים שקורים באתר:
– שילמתי את התשלום החצי שנתי לאחסון האתר, כך שנהיה פה לפחות עד ספטמבר 2015.
– הגענו ל600,000 כניסות לאתר ואני מודה לכל אחד ואחת מכם על כך!
– סיימתי לכתוב את ההרצאה שלי שתועבר בכנס הארוקון הקרוב. הנה עוד פרטים על הכנס.

Exit mobile version