Site icon מפלצות כיס

עדכון אתר: נפרדים מדור VI, וחוזרים לדור III!

רבים מכם בטח שואלים את עצמם את השאלה הבאה – עכשיו כשסיימנו לפרסם את הפוקידע של הדור השלישי, מה מתוכנן להבא? ובכן, היום אנחנו מציינים תאריך מיוחד במינו, אני מדבר כמובן על ה21.11.14, יום צאת המשחקים החדשים "אומגה רובי" ו"אלפא ספיר" בארה"ב. חברינו באירופה יצטרכו לחכות עוד שבוע אחד. אבל אנחנו באתר ננעים לכל המעורבים בנושא את הזמן גם עכשיו וגם בעתיד.

הנה מה שצפוי להתרחש היום באתר:

1. הכל התחיל עם "חייקו" (יהודה), המשיך עם "נסטיצירה" (נסטי) והגיע עד ל"ציורים של תמר" (תמר). היום צעד נוסף יתרחש באתר והוא תערוכת ציורים. אז, אחרי "תערוכת העיר לבנדר" ו"תערוכת ציורי נסטיצירה", אנחנו מתכבדים להציג חגיגה שלמה של ציורים בנושא "התפתחות מגה". אתם מוזמנים להיכנס היום בשעה 16:00 לאתר ולצפות בציורים של גולשי האתר, להתרשם מהם, וגם לגלות מי זכה בספיישל "אומגה רובי ואלפא ספיר".

2. הכירו את דיאנסי! מדובר בפוקימון אגדי שלא פורסם ביחד עם הדור השישי. מספרו הוא 719, הוא מסוג אבן ופיה, והוא – או ליתר דיוק היא – הכוכבת של הסרט ה17 של פוקימון! עד כה מעריצי פוקימון היו צריכים להתאמץ ולצפות בסרט זה בשפות זרות, אך היום אתר "מפלצות כיס" יפרסם לכם את הסרט בתרגום לעברית! הסרט מגולל את סיפורה של דיאנסי, הלא היא מלכת שטח היהלום ועליה לפגוש את הפוקימון האגדי זרניאס במטרה למצוא את כוחה האמיתי וליצור יהלום לב חדש לממלכה. האם היא תצליח? רק ב19:00 תגלו!

כמו כן, יש לנו לוגו חדש באתר לכבוד צאת המשחקים החדשים והרבה מאוד תכנונים לעתיד. אז אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, להשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

Exit mobile version