Site icon מפלצות כיס

עדכון אתר: כנס פוקימון מפלצות כיס 2!

שלום רב,

שמי הוא היטמן, אני מייסד ומנהל אתר בנושא "פוקימון" ולאחרונה הקמתי את הפרויקט השאפתני ביותר מאז ומתמיד – כנס שמוקדש כולו לנושא המדובר. אומנם המותג כבר אינו להיט בארץ במשך שנים, אבל אחר-הצהרים אחד, ביום חמישי 23.10.14, נתן לנו את האפשרות לחלום שאנחנו עדיין ילדים ושיש לנו עוד סיכוי לתפוס את כולם!

הייתה חוויה מדהימה!

הקמת הפרויקט:
http://pocketmonsters.co.il/?p=34968

סיכום הכנס:
http://pocketmonsters.co.il/?p=36179

הרצאה מתוך הכנס:
http://pocketmonsters.co.il/?p=36202

וכמובן שאי אפשר בלי תמונות:
http://pocketmonsters.co.il/?p=36206

אני יכול לחשוף שבימים אלה אנחנו בודקים אופציות לחבור אל אמא"י (ארגון מנגה ואנימה ישראל) על מנת לקיים כנסים נוספים בנושא. רק אעדכן שבמידה וזה לא יסתדר, אז אנחנו לא פוסלים את הרעיון של קיום כנס פוקימון נוסף בלעדיהם. הישארו מעודכנים לאתר לפרטים נוספים.

זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

אז כפי שאתם בטח יודעים, משחקי "אומגה רובי ואלפא ספיר" מתקרבים בצעדי ענק ואיתם גם כמות החדשות שזולגת בנוגע לפוקימוני מגה, דמו למשחק ושמועות. אנחנו סיקרנו עבורכם את כל מה שקורה בעולם הפוקימון בלינקים הבאים: סיקור: דמו פוקימון אומגה רובי ואלפא ספיר, 2 מגות חדשות, שמועות: אומגה רובי ואלפא ספיר, קורוקורו חושף מידע חדש, מגה ראיקוזה הוכרז, ו-אוונט ליל כל הקדושים: פאמפקאבו.

כמו כן, עשינו ימים כלילות לנסות ולהרים פעילויות אשר קשורות לנושא הזה. בין היתר, ביצענו חלוקת קוד לדמו של פוקימון אומגה רובי ואלפא ספיר, פירטנו לכם על עצות לרוכשי אומגה רובי ואלפא ספיר, והקמנו את אחד הפרויקטים הכי שאפתניים – פרסום הדור השלישי של פוקימון, לכבוד צאת המשחקים החדשים!

במדור הבידור יכולתם להנות מהטופיקים הבאים: תמונות שיגרמו לכם להתאהב במגה ראיקוזה, 5 קרבות שיהיו חד צדדיים, 10 תמונות GIF של פוקימון. בכל הנוגע לVOD, שיפרנו את העמוד לנוחיותכם, וצרפנו שני קטעים חדשים: פוקימון: המחזמר (עברית), ו-ג'נסקט והאגדה המתעוררת (צפייה ישירה בעברית). אני חוזר ואומר גם פה; יש אופציה שתפורסם גם הורדה לסרט והיא תלויה במספר התגובות שיהיו לטופיק המדובר. אז זה תלוי אך ורק בכם!

במדור המדריכים פורסמו הסרטונים הבאים: המדריך המלא לסיום המשחק: פוקימון לב זהב – יג', מדריך וידאו: פוקימון לבן – פרק 15, פרק 14, פרק 13, פרק 12. כמו כן, גם הפינה של הסיקור השבועי המשיכה כרגיל ופרסמה ארבעה המשכונים חדשים: הסיקור השבועי – פרק 12, פרק 11, פרק 10, פרק 9.

בסיקור האנימה פורסמו הפרקים הבאים: 667 – להציל את דארמניטאן מהפעמון, 666 – סנייבי משחק אותה קשה להשגה, 844 – ניווט מעורפל. פינת שואודאון גם היא לא הוזנחה החודש, שם הוצג הפוקימון הבא: שחק אותה כמו ShOwDoWn: סלאקינג. עוד דבר שהיה החודש הוא כנס אייקון ובמסגרת סיקורי כנסים, הוא סוקר: יש מקום לכוווווולם. ולבסוף יכולתם להנות מהסגמנט השישי של הציורים של תמר.

זה היה החודש שהיה, אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק (203 לייקים), יוטיוב (872 מינויים), פורום בנדיטו וקבוצת ווטסאפ], להשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

Exit mobile version