Site icon מפלצות כיס

מגה ראיקוזה הוכרז!

בשעה טובה מגה ראיקוזה הוכרז בשידור החי של NicoNico! יש לו מתקפה חדשה בשם "Dragon Ascent" ויכולת חדשה בשם "Delta Stream". ההגדרה של יכולת זו היא כדלקמן: מתקפות כמו Rain Dance, Sunny Day, Sandstorm, Hail יכשלו. ויכולות כמו Drizzle, Drought, Sand Stream, Snow Warning לא יופעלו. בנוסף, מתקפות שעושות נזק חזק לפוקימונים מעופפים יעשו רק נזק נורמלי כעת בהפעלת היכולת של ראיקוזה. כשראיקוזה מתפתח כל הסטטים שלו גדלים. הדרך לפתח את ראיקוזה תהיה שונה משאר הפוקימונים והיא תוסבר במשחקים.

האגדה מספרת שבעידן קדמון, מוקדם בהיסטוריה בעולם ריחפו אנרגיות. גראדון וקיוגר התמזגו עם האנרגיות האלה. מחפשים עוד כוח השניים נלחמו שוב ושוב ושמו את כל האנשים והפוקימונים בסכנה גדולה. הכוח המדהים הזה נקרא מאוחר יותר על ידי אנשים "חזרה קדמונית", ולפוקימונים שנלחמו גראודון קדמון וקיוגר קדמון.

פוקימון אחד הסתכל מהשמיים. הפוקימון שרוקד בגן העדן:ראיקוזה. ראיקוזה נערץ על ידי אנשי הואן הוא היה המגן המושיע שלהם. שגראודון וקיוגר הקדמונים נלחמו עשרים יום ועשרים לילה, העולם איבד איזון וצעד אל עבר האבדון. האנשים לא יכלו יותר להגן על עצמם, התפללו למושיע שלהם ראיקוזה שיצר אבנים גדולות עם פסים בצבעי הקשת. האבנים שינו את ראיקוזה, הוא בא דרך עננים שנוצרו מהקרב של הפוקימונים הקדמונים, ספג את האור והגוף שלו התחיל לשנות צורה גם כן. ואז…

Exit mobile version