Site icon מפלצות כיס

פוקימון: אומגה רובי ואלפא ספיר / Pokémon: Omega Ruby and Alpha Sapphire

פוקימון אומגה רובי ופוקימון אלפא ספיר הם משחקי וידאו מבית היוצר של נינטנדו. מדובר במשחקי הדור השלישי של פוקימון והם מיועדים לקונסולת נינטנדו 3DS. דבר פרסומם הראשון היה בתאריך 7.5.2014, אז נודע שמשחקים אלה יצאו בתאריך 21.11.14 בכל רחבי העולם. בדומה למשחקי הדור השישי, גם אומגה רובי ואלפא ספיר יהיו בטכנולגיית תלת מימד, אשר תציג את המשחקים עליהם הם מבוססים, פוקימון רובי ופוקימון ספיר, בצורה שטרם נראתה קודם. כמו כן, במשחק יופיעו אלמנטים רבים הן ממשחקי הדור השלישי והן ממשחקי הדור השישי. כמו לדוגמה: תחרות הסרט לצד פוקימוני מגה, או בסיס סודי לצד קרבות של פוקימון אחד נגד רבים. כמו תמיד, מטרת המשחק היא לאסוף את כל הפוקימונים, להביס את הצוותים הרשעים – הלא הם צוות מגמה ואקווה, ולהשיג את כל התגים על מנת לאתגר את האליט פור ואת האלוף וזאת כדי להיות פוקימון מאסטר.

הואן נוצרה לאחר שקיוגר וגראודון נולדו. גראודון היה אחראי להרמת האדמה מן המים שקיוגר היה אחראי עליהם. המפגש בין השניים הוליד קרב מפלצתי שבסופו ראיקוזה התערב, מה שגרם להם לחזור למערות שלהם לשינת חורף ארוכת שנים. רג'יג'יגאס היה אחראי על הוזזת היבשות במחוז, אבל הוא נשלח לשינה שלו במקדש סנופוינט בסינו. רג'ירוק, רג'יסטיל, ורג'יאייס היו המפתחות להעיר את רג'יג'יגאס והם היו פזורים על גבי הואן.

בימינו אנו, ברנדן ומאי עוברים לעיר ליטלרוט מג'וטו, הם פוגשים אחד את השני, מצילים את פרופסור בירץ' מפוצ'יאנה/זיגזגון ואז מקבלים את הפוקימון ההתחלתי שלהם – טורצ'יק, מדקיפ, או טריקו. בהמשך הם גם מקבלים פוקידע ויוצאים למסע הפוקימונים שלהם. בדרך הם פוגשים את צוות אקווה ומגמה, מה שמעיר את קיוגר וגראודון. זהו תפקידם של ברנדן ומאי לעצור את התוהו ובוהו, בכך שהם מזמנים את ראיקוזה להרגיע את שני הפוקימונים. לאחר מכן, הם ממשיכים לליגת הפוקימון על מנת להיות אלוף או אלופת הליגה.

תפריט:

מידע על המשחק

התפתחות מגה  /  אבני מגה  /  אבני פיתוח  /  פוקדורים  /  TM וHM / פריטי מפתח / גרגרים

פוקימונים בלעדיים  /  פוקימונים מאובנים  /  פוקימוני מתנה  /  פוקימוני החלפה  /  פוקימונים אגדיים / שינוי צורה לפוקימונים

קוספליי פיקאצ'ו

היריב שלך במשחק / וולי / צוות אקווה ומגמה / דמויות חשובות  /  מנהיגי מכון  /  אליט פור ואלוף

פרק דלתא

מדריך וידאו אלפא ספיר

Exit mobile version