Site icon מפלצות כיס

תאוריה: מגה התפתחות לסייבלאי?! / רז

כתיבת כתבה במפלצות כיס זה עוד הישג עבורי, עוד שלב בסולם שלי, כאשר השלב הראשון היה סדרת מדריכים (אל תדאגו, היא תמשיך בקרוב). לא חשבתי שיהיה לי רעיון או תאוריה הגיונית בפוקימון, לפחות לא כזו שאף אחד עוד לא כתב עליה כתבה, אבל עובדה יש לי.

הכל התחיל החודש, כשדנתי עם חבר שלי בנושא שבטח עלה לרובכם בראש: איזה משחק לקנות – אלפא ספיר או אומגה רובי? ההבדל המרכזי בין גרסה אחת לשנייה הוא הפוקימונים האקסקלוסיביים לכל משחק, אז ישר רצתי לבדוק מה האקסקלוסיביים הצפויים לי לפי משחקי רובי וספיר הישנים, אבל לפתע שמתי לב למשהו והבנתי שבהחלט יכול להיות שתהיה מגה התפתחות לסייבלאי, שד היהלומים שכולנו מכירים. ועכשיו אסביר למה:

בכל משחק פוקימון מרכזי נינטנדו מוציאים 2 גרסאות, כאשר לכל גרסה יש פוקימונים אקסקלוסיביים משלה. נינטנדו נוהגים לשמור על איזון בקשר לפוקימונים האקסקלוסיביים בכמות ובאיכות הפוקימונים, כדי שלא יהיה משחק שיהיה יותר מועדף בגלל שניתן להשיג בו יותר פוקימונים. נעיף מבט בכמה פוקימונים אקסקלוסיביים מהדורות השונים של פוקימון. נתחיל במשחקים הראשונים, הישנים והטובים, אדום וכחול:

אחרי שראינו כמה נקודות דמיון בין הפוקימונים הבלעדיים (נמאס לי להגיד אקסקלוסיביים) בדור הראשון, נעבור ישר לדור האחרון שהתגלה, הדור השישי, ונראה אם האיזון ממשיך גם שם.

מה הפלא, האיזון והדמיון ממשיך גם כאן. אחרי שראינו דוגמאות מ4 המשחקים, ה2 הישנים ביותר וה2 החדשים ביותר, נחזור אל המשחקים רובי וספיר, כי זה די ברור שבנוסף לאקסקלוסיביים מדורות 4, 5 ו6 שיתווספו לאלפא ואומגה, האקסקלוסיביים מרובי וספיר שיתווספו יישארו אותו דבר.

ונשארו לנו עוד 2 פוקימונים (אחד לכל גרסה):

רק רגע. למאוויל יש מגה התפתחות, אבל לסייבלאי אין! הבלעדיים הרי צריכים להיות דומים ומאוזנים, הוכחנו את זה בדוגמאות הקודמות! זה אומר רק דבר אחד… לסייבליי תהיה מגה התפתחות!

וכאן הסתיימה הכתבה הראשונה שלי. אז… מה אתם אומרים? תהיה לו מגה התפתחות? לא תהיה? תביעו את דעתכם בתגובות!

– – – – –

לאחר מספר ימים פורסמה הידיעה הרשמית הבאה:

Exit mobile version