Site icon מפלצות כיס

עדכון תשעה-עשר: 21

שלום רב!

והנה הסתיימה לה תקופת החגים ואיתה גם החופשה. לאחר חודש וחצי של עדכונים יומיומיים, גם אתר "פוקימון: מפלצות כיס" חוזר לשגרה. ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שליווה, הגיב והיה חלק מן התקופה הקסומה הזו. תודה רבה לכולכם. הנה לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר.

פורסמו תשעה חלקים במנגה של האתר "הרפתקאות פוקימון" ואתם יכולים לקרוא על עלילותיו של רד בלינקים המצורפים: חלק מה', חלק מו', חלק מז', חלק מח', חלק מט', חלק נ', חלק נא', חלק נב' וחלק נג'.

בקטגורית הסיפורת, אדם פרסם מאז העדכון האחרון שלושה פרקים בסיפור "PoKeMoN – The One" ובמידה ולא הצטרפתם, זה עדיין לא מאוחר מדי. ניתן למצוא את הסיפור בקישור הבא: סיפורת.

אני גאה להכריז על פרויקט חדש באתר: סיקור העונה השלישית של פוקימון. כך שלמרות שהעבודה על העונה הסתיימה, פורסמו עד כה רק 16 פרקים מעונת "מסעות ג'וטו", אותם תוכלו למצוא בקישור הבא: עונה 3 – מסעות ג'וטו.

חלק נוסף פורסם במדריך המלא למשחקים "פוקימון: שחור ולבן". אני רוצה גם בהזדמנות זו שוב להודות לאילן על העבודה הקשה, בתקווה שהוא ימשיך לעבוד על הפרויקט ויסיים אותו עד תום.

במדור החדשות פורסמו כל הידיעות על מה שחדש בעולם הפוקימון בין התאריכים 7.10.11 ועד ל21.7.11 ואתם מוזמנים להתעדכן בכל מה שקורה במהדורה הבאה: עדכון 7.

בקטגוריית השונות פורסמו שני פוסטים חדשים: תחפושות פוקימון וקעקועי פוקימון. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאיאן ולאנתוני על האישור להשתמש בחומרים שלהם מהאתר smosh.com

בנימה אישית יותר; אני חייב להודות שאוקטובר היה חודש כיפי ומוצלח במיוחד. עד כה נכנסו לאתר 1160 אנשים, הישג אשר שובר את השיא של החודש הקודם (1033). אני מקווה שנוכל להמשיך במגמה הזו. בשבוע הבא אני חוזר ללימודים באוניברסיטה, כך שמדד הפרסומים ירד, אבל זה לטובה. אתם הרי בטח מכירים את הפתגם: "יותר מדי מדבר טוב וזה הופך לרע". אז קחו את זה בקלות, ושיהיה לכולנו בהצלחה.

וכמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

Exit mobile version