Site icon מפלצות כיס

עדכון שמונה-עשר: אנחנו נשארים ברשת !

שלום רב!

היום אנחנו נכנסים ליום כיפור ובהזדמנות זו אני רוצה לאחל לכל גולשי האתר צום קל וגמר חתימה טובה. הנה לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר בזמן האחרון.

במהלך הפעילות השגרתית באתר, חלק מהניהול הוא לבצע אחזקה שוטפת לכל הפוסטים שפורסמו עד כה. אז בהתאם לכך שודרגו כל הלינקים לצפייה ישירה בקטגוריית הסרטים, וכמו כן, עודכנו כל החלקים של המדריך "פוקימון שחור ולבן".

פורסמו שישה חלקים חדשים במנגה של האתר "הרפתקאות פוקימון" ואתם מוזמנים להתרשם מהפרקים החדשים בלינקים הבאים: חלק לט', חלק מ', חלק מא', חלק מב', חלק מג', ו-חלק מד'.

בקטגוריית השונות עודכנו ארבעה פוסטים חדשים: בקומדיה – "קומיקס פיזיקה", ברכילות – "פוקימונים מזויפים", במידע – "צוות המדובבים של פוקימון", ובנושאים מחוץ למסגרת – "עוגות פוקימון".

עודכן החלק התשיעי בבמדריך המלא לסיום המשחקים: פוקימון שחור ולבן – ט'. בהזדמנות זו אני רוצה למסור את תודתי הכנה לבעל המלאכה – אילן. תודה רבה לך וחג שמח.

במדור החדשות עודכן אמש העדכון השישי במספר עם כל מה שחדש בעולם הפוקימון. אתם מוזמנים לבדוק מה קורה בלינק הבא: עדכון שישי.

קטגוריה חדשה נפתחה באתר – סיפורת. וזה בכבוד גדול ובגאווה שגולש כמו אדם (The Charmander) הצטרף למשפחת היוצרים פה באתר, אז ברוך הבא לאתר. את סיפורו של אדם – PoKeMoN – The One, תוכלו לקרוא בקישור הבא: סיפורת.

במידה וגם אתם רוצים להצטרף ולהיות חלק מקבוצת היוצרים של האתר, כעת אתם יכולים. את כל הפרטים בנוגע לאיך אתם עושים את זה, במה זה כלול ופרטי התקשרות, אתם יכולים למצוא בלינק המצורף. אני אשמח לשמוע ממכם וליצור ביחד אתכם קהילה טובה יותר. אז למה אתם מחכים?

ואומנם זהו לא בדיוק יום של חגיגות, אך מאחר ובחודש שעבר, אתר "פוקימון: מפלצות כיס" עבר את סף 1,000 המבקרים, זוהי אכן סיבה למסיבה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל מי שביקר, הגיב, והפך את האתר הזה למה שהוא כיום. תודה רבה.

וכמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו (שהפכה להיות פורום הפוקימון היחידי כיום בארץ!) ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

Exit mobile version