מפלצות כיס

סקופ בלעדי: עדיין אין פוקימון בארץ!

לפני שנה יצאנו בהצהרה שאין פוקימון בישראל. בכתבה ההיא פרסמנו כיצד פנינו לערוץ הילדים וערוץ דיסני וחזרנו עם תוצאות שליליות בנוגע לשידור התוכנית הפופולרית על גבי מסכי הטלוויזיה. כיום, שנה לאחר מכן, יצאנו לבדוק האם משהו השתנה. כאמור מאז עלה ערוץ חדש בשם ZOOM המתיימר להיות החבר החדש הכי טוב שלכם על המסך! לפי הגדרתו, ערוץ זה מכיל כל הסדרות האהובות, ועוד אינספור חדשות. מלבד ערוץ זה, עלה לאינטרנט דף פייסבוק בשם "פוקימון בחזרה לישראל", והוא עשה לעצמו מטרה להחזיר לשידור טלוויזיוני את התוכנית פוקימון.

מתחקיר של יונתן ושלי עולה שאין כל חדש בגזרה. פוקימון עדיין לא משודרת בישראל ואין גם תכנון לשדר אותה בזמן הקרוב. פנינו אל ערוץ ZOOM בשאלה האם הם מתכננים לשדר את פוקימון וזה מה שהיה להם לענות: "היי יונתן תודה על פנייתך. ערוץ זום משדר מגוון רחב של סדרות חדשות ומגניבות, במגוון רחב של גילאים. אנחנו לוקחים את כל ההמלצות שלכם לתשומת ליבנו, בחירת התכנים המשודרים בערוץ מתבצעת על פי שיקולים רבים ושונים. המשך צפייה מהנה ויום מקסים". ובמילים אחרות – התשובה היא לא.

פיקאצ'ו מתבאס שאין שידורים של פוקימון בישראל
פיקאצ'ו מתבאס שאין שידורים של פוקימון בישראל

פנינו גם למנהלי דף הפייסבוק של "פוקימון בחזרה לישראל" וזה מה שהיה להם לומר: "שלום יוסי וחג שמח ושנה טובה שתהיה לך, קודם כל אנחנו שמחים לשמוע מעוד גולשים חדשים כאן בקבוצה, וכן זאת בדיוק המטרה של הקבוצה שלנו, אנחנו מאוד אוהבים את הסדרה "פוקימון" שהיא לעצמה סדרה מאוד פופולרית בארץ ואין לה זכר כיום בערוצי הילדים בישראל ואנחנו דואגים ליידע את הגורמים המכריעים על האהדה הרבה שיש כלפי הסדרה שאולי יביא לידי הצלחה לשדר את הסדרה בטלוויזיה. כרגע אין לצערנו הרב התקדמות במטרה שלנו, רוב ערוצי הילדים רק "בודקים" את האופציה להחזיר את הסדרה, כמו למשל: HOT VOD Young שטוענים כי הם מנהלים משא ומתן להשגת הזכויות אבל זה תהליך שלוקח זמן (ולבינתיים עברו להם שנתיים ואין התקדמות), ערוץ דיסני שידר את התוכנית אבל הפסיק מהסיבה שפוקימון זה לא מותג של דיסני ולכן הוא לא ישדר אותו,וואלה VOD גם ניסו להשיג זכויות לסדרה וכשלו,ערוץ ZOOM החדש העביר את פניות המעריצים לגורמים המטפלים בתוכן של הערוץ וזה כנראה גם בשלבי "בדיקה" ואין שום דבר רשמי, ומערוץ הילדים עד היום לא התקבלה תגובה רשמית לקבוצה. לכן רוב המצב הכללי הוא שהנושא "בבדיקה" לבינתיים אנחנו רק הולכים וגדלים מיום ליום בכמות הלייקים והאוהדים ולכן אני מאמין שנצליח להחזיר את פוקימון למסכים יום אחד, השאלה היא מי בסוף ירים את הכפפה".

אם כן, ניתן לסכם את זה באותן מילים שאמרתי בהרצאה של "פוקימון בראי הזמן": אנחנו בשנת 2013 ומבחינת ישראל, פוקימון ברמה התאגידית מעולם לא היה מוצר חלש יותר; אין פה הקרנות של סרטים על מסכי הקולנוע, סדרת האנימה הפסיקה את שידוריה לאחר העונה ה-12, ואפילו הפסיקו למכור יומנים של פיקאצ'ו בחנויות הצעצועים. כך שגם בעונת השידורים של שנת 2013-14 אין פוקימון בארץ!

לא תם! ולא נשלם!

– – – – –

לכתבה אין פוקימון בארץ – גרסת 2012 – http://pocketmonsters.co.il/?p=7726

Exit mobile version