אחרי 50 פרקים שבהם אני משחק, מצלם ומתעד את עצמי ב"פוקימון אגדות Z-A" (ובאנגלית: Pokemon Legends Z-A), החלטתי לעשות פינה חדשה ובה אני אכתוב מה אני חושב על המשחקים, המשחקיות, הדמויות, המוסיקה, הפוקימונים וכיוצא בזה. זה החלק הראשון. מצורפים בתחתית כמה בדיחות. מקווה שתהנו!
