מפלצות כיס

הרטיקייט של גארי אוק ~ סיפורי העיר לבנדר

הרטיקייט של גארי אוק ~ סיפורי העיר לבנדר / כתבה מאת CharBlastSaur

הסיפור הבא הומצא על ידי מעריצים והוא מבוסס על אירועים, מקומות, שיחות, קרבות ודמויות ממשחקי "פוקימון: כחול ואדום".

רובנו מכירים את גארי (בלו) ממשחקי "אדום וכחול". למי שלא מכיר, גארי הוא ילד מרושע ממשחקי הפוקימון ומהאנימה שתמיד מתנהג בצורה מזלזלת כלפינו, הדמות המרכזית. הוא צוחק על אש (רד), לוקח את הפוקימון ההתחלתי החזק עליו, ותמיד נמצא צעד אחד לפניו. אך בדיקה מעמיקה יותר של הממצאים מגלה שאולי כל זה לא נכון.

במשחקים "פוקימון: כחול ואדום" יש לגארי כמה פוקימונים קבועים: ההתחלתי שחזק על הסוג שלכם, פידג'יוט, אלקזם וגרידוס. בנוסף אליהם יש לו עוד פוקימון אחד שהוא חלק בלתי נפרד מהשישייה שלו – רטטה. מן הראוי שאציין שלגארי תמיד היו מגוון רחב של פוקימונים טובים, חזקים ומגניבים, והוא תמיד אימן אותם עד שהם נהפכו להיות ממש חזקים, ומכאן שרטטה התפתח עם הזמן לרטיקייט.

סיפור אישי: כשאני שיחקתי ב"אדום אש", החידוש למשחק "פוקימון אדום", הפוקימונים שלי היו הרבה מעל הממוצע. וכשנלחמתי נגד גארי תמיד הצלחתי לנצח את כל הפוקימונים שלו מלבד רטטה שהיה ברמה 15 וניצח לי את צ'אמיליון שהיה ברמה 23. כל זה מסביר עד כמה גארי הוא מאמן חזק, אסטרטגי וטוב בקרבות. עד שמגיעים למגדל הרוחות בעיר לבנדר.

אני בטוח שבתור גולשי האתר כבר שמעתם על העיר לבנדר הרבה מאוד דברים בזמן האחרון. אבל אולי לא שמעתם את הכל. מסתבר שבעיר הזו יש מגדל אחד, מגדל הרוחות, והוא משמש כבית קברות לפוקימונים מתים. להוכחה: על פי המשחקים, צוות רוקט הרג שם מרוואק והרוח שלה רודפת את המגדל. אבל כשפוגשים את גארי במגדל הרוחות, הוא אומר את המשפט הבא: "היי! אף אחד מהפוקימונים שלך לא נראה מת! אבל אני יכול לפחות לגרום להם להתעלף…" ובקרב מולו אין שום זכר לרטיקייט שליווה אותו לאורך כל המסע.

עכשיו, אם נחשוב על זה, נגלה שהפעם האחרונה שפגשנו את גארי היה על גבי הספינה S.S ANNE בעיר ורמיליון, שם הוא כן השתמש ברטיקייט (רמה 16). בקרב הבא מולו במגדל הרוחות בעיר לבנדר, הוא כבר לא משתמש בו. ומכאן שהמסקנה ברורה: הרטיקייט של גארי נהרג, או יותר נכון לומר – נרצח בדם קר על ידינו!!! אנחנו נלחמנו נגד הרטיקייט של גארי בספינה, ומאחר והוא לא הספיק למצוא מרכז פוקימונים בזמן, הפוקימון שלו מת.

כך שבסופו של דבר, אולי הדמות הרעה בכל הסיפור, זו שהורגת ליריב פוקימונים, ומנפצת לו חלומות היא לא אחרת מאשר אנחנו!!!

Exit mobile version