מפלצות כיס

שבוע עד לאוצרות נסתרים של איזור אפס: חלק 1 – מסכה ירוקה כחלחלה

אז כפי שהכותרת רומזת, יש עוד שבוע עד לצאת ההרחבה של משחקי "שני וארגמן" (ויולט וסקרלט), הנקראת "אוצרות נסתרים של איזור אפס – חלק 1: מסכה ירוקה כחלחלה" (The Hidden Treasure of Area Zero Part 1: The Teal Mask), המיועדת לצאת ב13.9.2023, וחשבתי לפרסם כל כמה ימים פיסת מידע אודות המשחקים, הפוקימונים והדמויות, כך שיהיה מעניין יותר ויבנה סוג של ציפייה לקראת המשחקים.

(קחו בחשבון שחלק מהמידע שיפורסם מיועד להרחבה השנייה, שצפויה לצאת בסוף 2023)

חקרו את קיטאקאמי במהלך טיולים בית ספריים.

אחרי שתגיעו לאיזור שנקרא Kitakami במסגרת ההרחבה, תוכלו לצאת ולחקור את האיזורים השופעים של המקום. אתם ותלמידים אחרים תקבלו משימות שיספרו לכם את סיפור המקום, אתם תלמדו על ההיסטוריה של המקום ותחשפו את המסתורין מאחורי המקום.

גברת בריאר

בריאר (Briar) – גברת בריאר היא המורה באקדמיית בלובארי, והיא אחראית לטיולים שאתם תצאו אליהם. היא תבקר אתכם בפלדאה טרם היציאה. יש לה סקרנות טבעית והיא מראה עניין גדול בתופעת הטרסטל.

= = = = =

פרין

חפשו אחרי הפוקימונים במטרה לצלם אותם ביערות!

במהלך ההרפתקה שלכם אתם תתקלו בפרין (Perrin), אישה צעירה שמבקרת בקיטאקאמי והיא מקווה למצוא ולצלם פוקימון מסוים. החיפושים שלכם יביאו אתכם ליער חסר הזמן (Timeless Woods), מקום שבני אדם בקושי מגיעים אליו. עם פרין לצדכם, תוכלו לצלם פוקימונים במסע למצוא את האחד! יש לה אישיות מלבבת, ויש לה מצלמה שהיא אוהבת.

= = = = =

היכנסו לליגת בלוברי ונסו לאתגר את האליט פור שם!

בחלק השני של ההרחבה, תתרחש ליגת בלו ברי, הידועה כBB ליג, ושם תלמידים נלחמים אחד נגד השני ועולים בדרגות בהתאם לכישורים שלהם. הארבעה הכי טובים ידועים בתור האליט פור, וכולם מסתכלים עליהם בהערצה.

אתם תקבלו הזמנה להשתתף בליגה מאת דרייטון, חבר באליט פור, ותוכלו להילחם מולם.

כדי להגיע אליהם, תצטרכו קודם לעבור את מבחן האליט, כאשר כל מבחן הוא שונה, סיימו אותו ותוכלו להיות המאמנים הכי טובים באקדמייה.

מעופף – כדי לעבור את מבחן האליט שהוכן על ידי אמאריס (Amarys) הפוקימון האגדי שלך יצטרך לקחת תוסף שיעזור לו לעוף! הכוח הזה הוא זמני בלבד, אבל אולי ביום מן הימים הוא ישוחרר לחלוטין.

חברי האליט פור מורכבים מ:

לייסי (Lacey) – רצינית ואיכפתית. היא תראה לכם את האקדמייה ברגע שתגיעו.

כריספין (Crispin) – הוא אוהב לבשל וקרבות חמים מאש! אחרי שהפעילויות במועדון יגמרו, הוא נכנס לבשל על מנת שכולם יוכלו ליהנות מארוחה טעימה.

אמאריס (Amarys) – שקטה ובעלת קור רוח, אבל מתחת למראה החיצוני, נראה שבאמת איכפת לה מחברים שלה.

דרייטון (Drayton) – הוא אומנם מתנהג בצורה חסרת אחריות, אבל צריך לקחת אותו ברצינות. הוא לא פוקד את השיעורים לעיתים קרובות, והשמועה אומרת שהוא נשאר כיתה מספר שנים.

= = = = =

רגע של נחת: מצאו את ההבדלים

Exit mobile version