מפלצות כיס

סופת פלזמה / פלסמה סטורם / Plasma Storm

"סופת פלזמה" (Plasma Storm) הוא שם חפיסת הקלפים ה55 של פוקימון (TCG). סט זה יצא לאור בתאריך 6.2.2013, והוא מכיל 138 קלפים. זהו הסט השמיני בסדרת "שחור ולבן".

סערת פלזמה מציין את הופעת הבכורה של צוות פלזמה במשחק קלפי ההחלפה של פוקימון. כל הפוקימונים של הצוות הם מפותחים וניתן לפתח אותם גם אם מדובר בתת התפתחויות שאינן קשורות לצוות פלזמה. ניתן לצרף לקלפים אלה את אנרגיית פלזמה, את מכשיר קולרס וקלפי תמיכה כמו: פעיל צוות פלזמה או שלישיית הצלליות.

בסט הזה ישנם 3 קלפי סודיים: צ'ריזארד, בלסטויז ומקלט רנדומלי (Random Receiver). כמו כן, סט זה מכיל שני נושאים: טפר פלזמה (Plasma Claw) וצל פלזמה (Plasma Shadow), והם מתמקדים בפוקימונים דראדיגון וגיראטינה. לכל נושא סט יש מטבע ייחודי וסוגים אשר מאפיינים אותו. טפר פלזמה מתמקד בסוגים: אש, מים ודרקון, בעוד שצל מתמקד בעשב ועל חושי.

סט זה מכיל שמונה קלפי EX: ויקטיני, ארטיקונו, קובאליון, לוגיה, מולטרס, זאפדוס, קיורם שחור וקיורם לבן. בנוסף אליהם, סט זה מכיל שלושה קלפי Ace Spec: Dowsing Machine, Scramble Switch, Victory Piece. הקלף של חתיכת ניצחון (Victory Piece) יכול להיות מוצמד לויקטיני, והוא יכול להשתמש במתקפות מבלי שיהיו לו שום אנרגיות מוצמדות אליו. מתג החלפה (Scramble Switch) מתנהג כמו מתג אשר יכול להעביר כמה קלפי אנרגיה מן הפוקימון האקטיבי הישן לחדש.

סערת פלזמה גם מציג שילובים חזקים העושים שימוש במצב הסטטוס "מורעל": הקלפים Hypnotoxic Laser, Virbank City Gym מסוגלים ליצר נזק נוסף של 30 נקודות חיים בין תורות לפוקימון הפעיל של היריב. ניתן גם לשלב את הקלף של מכון וירבאנק יחד עם קרובאט, מה שיוצר נזק של 60 נקודות חיים בין תורות.

קלף הפרומו של סט זה הוא קרובאט.

קלפים: 

.

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מאמר כתוב) / גלעד

למדריך המלא למשחק בקלפי החלפה של פוקימון (מדריך וידאו) / רז

Exit mobile version