מפלצות כיס

מיסטי / Misty

מיסטי היא מנהיגת מכון מהעיר סרוליאן שבקנטו. היא הצעירה מבין ארבע אחיות (דייסי, ויולט ולילי). והיא אחת מהדמויות המרכזיות בסדרה המקורית, לצד אש קטצ'אם וברוק.

מיסטי
מיסטי

את המסע שלה מיסטי התחילה לאחר שעזבה את מכון עיר הולדתה לאחר שמאסה בהתנהגות של אחיותיה הגדולות, ויצאה לעולם על מנת להיות מאמנת פוקימוני המים הטובה ביותר בעולם. את אש קטצ'אם היא פגשה לאחר שזה גנב לה את האופניים ושרף אותם לחלוטין. היא יצאה למסע ביחד עם אש וברוק, ובעונה השנייה לצידם של אש וטרייסי. לדמותה של מיסטי יש מספר תכונות אופי: היא טום בוי, אך היא גם רומנטיקנית חסרת תקנה. היא מאמינה באהבה, אך יודעת איפה הגבול עובר כאשר היא מושכת את ברוק מהאוזן בכל פעם שהוא מתחיל עם בחורה. יש לה פחד מפוקימוני חרק, והיא אוהבת פוקימוני מים, אך הפוקימון שהכי מזוהה עימה הוא דווקא מסוג נורמלי – טוגפי. היא נהנית מדייג, ושונאת את פסיידאק שלה. במהלך הסדרה, לה ולאש הייתה יריבות נסתרת על מי מאמן הפוקימונים הטוב מביניהם. כמו כן, היא ידועה כאחת שמסוגלת לעבור בין מצבי רוח קיצוניים ויש לה אופי תחרותי מאוד.

מיסטי עושה הופעת אורח כפולה בעונת שמש וירח, כאשר אש וחבריו לבית הספר מבקרים בקנטו. הם פוגשים את מיסטי ואת ברוק, ועורכים איתם קרבות במטרה ללמוד מעט על קרבות מכון. מיסטי מפסידה לאש. בפרקים 102-103 ברוק ומיסטי שוב מופיעים באנימה, הפעם הם מגיעים לאלולה, הם רואים את המקום, פוגשים את האנשים ומעבירים זמן איכות עם אש.

בפרק 1227 מיסטי פוגשת אש, הם נלחמים על האפשרות ללכוד את קלאונצ'ר, מיסטי מנצחת את אש בקרב פוקימונים ואז לוכדת את הפוקימון. מאוחר יותר, מיסטי מצטרפת אל המסע של אש. בפרק 1228 ברוק מצטרף אל המסע שלהם. בפרק 1235 אש, ברוק ומיסטי מצילים את לטיאוס מלוכד פוקימונים. בפרק 1236 ברוק ומיסטי נפרדים שוב מאש והולכים כל אחד לבית שלו.

מיסטי

טריוויה:
– מיסטי היא הקטנה מבין ארבע אחיות.
– למיסטי יש שיער ג'ינג'י ועיניים ירוקות.
– היא מנהיגת מכון סרוליאן
– למרות שסמל המכון הוא דיוגונג, מיסטי מעולם לא אחזה בו באופן רשמי.
– יש לה חיבה עמוקה לפוקימונים מסוג מים, ואף על פי כן, היא מפחדת מגרידוס.
– יש לה פחד מפוקימוני חרק.
– היא יודעת לשחות, לרכב על אופניים ולדוג.
– מיסטי היא הדמות הנשית שהופיעה בהכי הרבה עונות (5).

ברוק, אש ומיסטי

הישגים ותוצאות:
מנהיגת מכון סרוליאן.
זוכה תחרות מלכת היופי בבגד ים.
אלופה בתחרות הפסטיבל של יום הנסיכה.
מקום ראשון בתחרות תפיסת סיקינג.
מקום ראשון במירוץ הבלונים של פוקימון.
מקום 16 בגביע ווירל.
אלופה במירוץ טור דה אלטו מייר.

פוקימונים שיש לה (ברוטציה):

(מגה)

פוקימונים במכון:

פוקימונים שהיא שיחררה:

פוקימונים זמניים:

פוקימוני רכיבה:

Exit mobile version