Site icon מפלצות כיס

עדכון אתר: בלתי ניתן לעצירה!

אחרי החגים שמח!

כמה הודעות בפי:

– "הרפתקאות של פיקאצ'ו": שלחתי מייל הסברה לאורי מזרחי, ואני חושב שגם לכם מגיע הסבר, וזה הולך ככה: כדי לפרסם את הפרקים של כל סיפור באתר, מישהו צריך לעבור עליהם, לתקן שגיאות כתיב, תחביר, פיסוק וכיוצא בזה. כיום אני אדם הרבה יותר זקן והרבה פחות סבלני ממה שהייתי פעם, ואחרי 5 שורות אני מאבד סבלנות ורוצה לתלוש לעצמי את השערות מהראש. זו הסיבה שאני משלם לאנשים לעזור לי עם קלפים, עם הפוקידע ועם דברים שדורשים הרבה עבודת נמלים. נוסף על כך, אם סיפור מושך הרבה תגובות, אני בדרך כלל נושך את הלשון ואומר לעצמי שאני עושה את זה בשביל התגובות, אבל במקרה הנוכחי אין ממש היענות וזה יוצר מצב לא משתלם, לא מבחינת הכוח שזה לוקח ממני ולא מבחינת הביקוש שיש לזה באתר. אם הייתה לי עזרה בתחום, הייתי מאציל אותה למישהו אחר, אבל מאחר והעבודה נופלת רק עלי, אין לי אפשרות להמשיך לפרסם את הסיפור. סליחה.

– רשתות חברתיות: חדי העין שביניכם בטח שמו לב שכמה רשתות חברתיות חזרו לסרגל העליון של האתר, ביניהן: טיקטוק ואינסטגרם. ההחלטה מאחורי זה היא פשוטה: פייסבוק היא פלטפורמה מתה, האתר מזדקן ולא בצורה יפה והדרך היחידה כיום לפנות לקהל יעד צעיר היא בשפה שהוא מבין, דרך הרשתות האלה. אז מה שאתם רואים בתור "הסטורי של פוקימון ויולט וסקרלט" עולה קודם כל לאינסטגרם, שם ניתן לו 24 שעות של במה, חשיפה ובלעדיות. לצד זה, מתפרסמת לה רשומה באתר ששולחת אנשים לשם. אחרי יממה, הסטורי עולה לרשתות החברתיות האחרות, ביניהן: טיקטוק ויוטיוב, לטובת הקהל שנמצא ברשתות הללו. בהזדמנות הזו אני מזמין אתכם לעקוב אחרי כל הרשתות החברתיות של האתר ולהתעדכן באופן ישיר.

– התכנון המקורי לימים הקרובים היה אמור להיות פרסום של כל המשימות העיקריות והצדדיות של "פוקימון אגדות ארכיאוס", קצת מידע מקדים על "פוקימון שני וארגמן", לדוגמה: "הסטורי של פוקימון ויולט וסקרלט", "הכירו את הפוקימון מהמשחקים פוקימון ויולט וסקרלט" וכמובן "שני, ארגמן ו¾", אבל הבנתי שהאנימה חזרה מה90,753 פרקי לקט שלה והתחילה לשדר את התוכנית כהרגלה, ובהסתמך על העובדה שכעת משודר לו הגמר הגדול של אליפות העולם בפוקימון בו אש קטצ'אם נלחם נגד לאון, אני אנסה לשלב גם את התכנים הקשורים לזה בימים הקרובים. ככה שיש למה לצפות!

ולא נלך בלי רגע של נחת –
כשאתה נתקל בפוקימונים פראיים בחיים האמיתיים ובמקומות בלתי צפויים.

Exit mobile version