מפלצות כיס

טור: אליפות העולם בפוקימון – סינת'יה נגד אייריס / יויו

בכתבה הקודמת תיארתי כיצד עומד להתנהל הקרב בין לאנס לדיאנת'ה:

טור: אליפות העולם בפוקימון / יויו

היום אדבר על הקרב בין אייריס נגד סינת'יה. הסיבה שאני חושב שהקרב הזה יהיה מעניין היא כזו: אייריס חשפה רק פוקימון אחד, בעוד שלכל מאמן אחר שנחשף הציגו שני פוקימונים בהם הוא עומד להשתמש. מעניין למה הם עשו את זה. בכל מקרה, לאייריס יש את האקסורוס שלה, שהוא באופן די ברור ה-אס שלה.

אייריס – את הדמות שלה ראינו לראשונה בפרק הראשון של עונה 14 שהתרחשה במחוז יונובה, מאז היא הסתובבה עם אש (ועם סילאן) עד לעונה 16. אחרי שהסאגה של יונובה נגמרה, היה פרק ספיישל שבו אייריס תפסה לעצמה גיבל. בפרק 65 של "מסעות מאסטר" היא הופיעה שוב, אבל הפעם בתור האלופה של מחוז יונובה, שזה אומר שהיא ניצחה את האליט פור של יונובה וגם את אלדר, האלוף לשעבר של יונובה. זה רק מראה עד כמה היא גדלה והתחזקה. בפרק 109 אושר לנו שהיא במקום השביעי של המאסטר 8.

כמו שציינתי קודם, חשפו לנו רק פוקימון אחד של אייריס, ואני לא יודע למה הם עשו את זה, אבל עדיין ניסיתי לחשוב באיזה פוקימונים היא תשתמש. הפוקימון הראשון שחשבתי עליו הוא דרגונייט. היא תפסה אותו בזמן המסע שלה עם אש ובזמן הזה הוא היה הפוקימון הכי חזק שלה עד שאקסיו התפתח להאקסורוס. אז אני חושב שדרגונייט הוא בחירה די ברורה לקרב הזה.

הפוקימון השלישי שלה הוא יותר קשה לניחוש, משום שאני לא חושב שהיא תשתמש באקסקדריל, אימולגה או אפילו גארצ'ומפ, למרות שזו הבחירה הטבעית לחשוב עליו. חשבתי ותהיתי ובסוף הגיתי 2 אופציות:    האפשרות הראשונה היא גודרה, ולמי שלא זוכר, בפרק 65 הסבירו על התהליך של אייריס, ושם הראו תמונה בה הופיעה אייריס, לצד קלייר, גיבל וגודרה. הרבה אנשים העלו ניחושים לגבי האם הפוקימון הזה שלה או לא, אבל נותר רק לחכות ולראות.

האפשרות השנייה היא דראדיגון, הרי בזכות הפוקימון הזה אייריס התאהבה בסוג הדרקון יותר מכל סוג אחר. היא גם אמרה במהלך המסע שלה עם אש שהיא רוצה לתפוס אחד, אבל טרם עשתה זאת, ובגלל זה אני חושב שיש סיכוי מאוד טוב שהיא תפסה אחד.

סינת'יה – האלופה של מחוז סינו והיא מדורגת במקום השני בעולם. ההופעה הראשונה של סינת'יה הייתה בטלוויזיה בקרב מול אחד מחברי האליט פור של סינו. לסינת'יה גם הייתה הופעה במחוז יונובה שם היא פגשה את אייריס לראשונה. סינת'יה גם עשתה אוזכרה ב"מסעות מאסטר", שם וולקנר אמר לאש שהיא נמצאת במאסטר 8 לאחר הקרב ביניהם. היא הופיעה עוד מספר פעמים בסדרה.

סינת'יה היא האלופה היחידה שיש לה צוות שלם של 6 פוקימונים. לקרב של סינת'יה מול אייריס חשפו לנו שני פוקימונים כמו השאר, והם: גארצ'ומפ עם היכולת להתפתחות מגה ומילוטיק – פוקימון חדש שלא ראינו שיש לה אף פעם. הפוקימון השלישי שלה יכול להיות אחד משתי אפשרויות: גאסטרודון וגלסיאון. הניחוש הזה נובע מכך שאייריס תשתמש בפוקימונים מסוג דרקון וחשבתי שסינת'יה תהיה חכמה יותר ותביא סוג קרח לקרב שיביא לה יתרון על גבי אייריס.

הקרב – בטריילר שבו נחשף מי ילחם מול מי בסבב הראשון, היה אפשר לראות את האקסורוס נלחם גם מול מילוטיק וגם מול מגה גארצ'ומפ. אז איך הקרב יתנהל? אני חושב שסינת'יה תתחיל עם גארצ'ומפ ואיריס תתחיל עם דרגונייט. לאחר זמן מה, גארצ'ומפ יוריד את דרגונייט. בשלב הזה, סינת'יה תחליף את גארצ'ומפ לגלסיאון ואיריס תחליף לדראדיגון. הפוקימון של אייריס ינצח ואז זה יאלץ את סינת'יה להוציא את הפוקימון הבא שלה, מילוטיק, מה שיאלץ את אייריס להחליף פוקימון והיא תוציא את האקסורוס. הוא יביס את מילוטיק. ובסוף זה יהיה קרב בין האקסורוס לבין גארצ'ומפ. פה אני חושב שסינת'יה תשתמש בהתפתחות מגה והתוצאה של הקרב תהיה שסינת'יה תנצח.

הערות ביניים: אני בהחלט רואה את סילאן מגיע לעודד את אייריס בקהל. יש מצב כלשהו שאולי נראה גם את דון, הרי יש לה קשר טוב עם סינת'יה ואייריס.

אני מקווה שאהבתם את הטור ואתם מוזמנים לשתף אותי בדעות שלכם.

Exit mobile version