מפלצות כיס

25 הפוקימונים האהובים עליי / ליו מאמן האיווי – חלק ראשון!

שלום לכולם, כאן ליו מאמן האיווי, והיום אני מתחיל ברשומה חדשה שנקראת: "25 הפוקימונים הכי אהובים עלי".

היום נעסוק במקומות 25-21, בפעם הבאה במקומות 20-11, ולבסוף במקומות 10-1.

אז בואו נתחיל!

= = = = =

מקום 25: באסקיוליג'ן.

מהרגע שראיתי את הפוקימון הזה, זו הייתה אהבה ממבט ראשון. הסיפור של סוג המים רוח הזה אפל ומגניב, והעיצוב שלו פשוט מושלם. הוא היה אחד הפוקימונים הראשונים שידעתי שאני מוסיף לצוות שלי באגדות ארכאוס, ואכן עשיתי זאת.

= = = = =

מקום 24: קרובאט.

זובאט וגולבאט הם בין הפוקימונים הכי פחות אהובים עלי, אז איך אתם הופכים את הפוקימונים הנוראים הללו לאדרים ושווים לתפיסה? פשוט מאוד, מוספים להם התפתחות אדירה וחזקה באופן די מדהים. וכשאני אומר חזקה אני מתכוון לזה, היה לי אחד באלפא ספיר, והוא ניצח לבד את המכון של נורמן, ולא הוא לא היה אובר לבל.

= = = = =

מקום 23: אמפרוס.

כששיחקתי לב זהב בפעם הראשונה, חשבתי על פוקימון חשמל טוב, אמפרוס היה הפוקימון הראשון שחשבתי עליו, והשאר היסטוריה. אם אתם משחקים משחק של דור2 (חוץ מקריסטל כי שם הוא לא זמין משום מה) אתם חייבים אמפרוס בצוות. הוא חזק באופן די מטורף במשחקים האלה, והוא כנראה הפוקימון הכי טוב במשחק שהוא לא אגדי. והעיצוב שלו, אוהו אל תתנו לי להתחיל אפילו. תאמינו לי שזה שווה.

= = = = =

מקום 22: אורביטל וסנטיסכורץ'.

לפני שאתחיל לדבר על למה סוגי החרק האלה הגיעו לפה, אני רוצה להסביר משהו. לפעמים יהיו 2 או 3 פוקימונים במקום אחד כאני לא יכול לבחור את מי אני יותר אוהב.

בואו נחזור לפוקימונים:

לשניים האלה יש את אותו סיפור. כשראיתי בפעם הראשונה אותם בסרטון יוטיוב, ידעתי שהם הולכים להיות בצוות שלי בסורד ושילד. שני הפוקימונים הם חרקים אדירים שהרבה זמן רציתי שיהיו פוקימונים שמבוססים עליהם (נדל ופרת משה רבנו) אז אתם לוקחים שני חרקים שהם אדירים, והופכים אותם ליותר אדירים? מוספים לנדל סוג אש ואקס אש על הפרצוף, והופכים את הפרת משה למשהו שניראה כמו דוקטור מטורף מסרט גיבורי על, עם כוחות על חושים. גיים פריק לקחו שני רעיונות אדירים והפכו אותם לעוד יותר אדירים.

פשוט וואו.

= = = = =

מקום 21: בלייזיקן.

במשך המון זמן ספטייל היה ההתחלתי הואן הכי אהוב עלי, אבל אז החלטתי להשתמש בבלייזיקן. למרות שלספטייל יש עיצוב מצוין הוא לא ממש טוב בהואן, כי סוג העשב שלו די גרוע נגד רוב המכונים (חוץ מהמכון הראשון וחלק מהשמיני) אבל בלייזיקן הרבה יותר טוב. אני ממש אהבתי את העיצוב שלו (זה תרנגולת לוחמת עם אש, מה יש לא לאהוב) אבל השימוש בו והיתרון האדיר שהוא מעניק, הם אלו שנתנו לו את המקום ה21.

= = = = =

זה הכל להיום, נתראה בפעם הבאה!

Exit mobile version