סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון שישי: ההצלחה היא מסע, לא יעד

שלום רב !

אני רוצה לאחל לכל הקוראים חג חירות שמח. מי יתן ותדעו רק אושר, בריאות וכל טוב. אני מקווה שאתם מנצלים את החופש הזה כמו שצריך. לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר בזמן האחרון.

עשרה פרקים חדשים מעונת פוקימון הראשונה (רמת אינדיגו) עודכנו בקטגוריית התוכנית באתר.

עודכן חלק נוסף במדריך המלא לסיום המשחקים פוקימון שחור ולבן ובהזדמנות זו שוב נרצה להודות לאילן על המלאכה המושקעת.

לאחרונה מצאתי חומרים חדשים של פוקימון ולקחתי החלטה להכניס אותם לאתר להנאתיכם. בין היתר ניתן למצוא את קומיקס – השביתה מגיעה גם לעולם המצוירים ואת יומנו של צ'רמנדר חלק 1, 2, 3, 4, 5.

אני רוצה בהזדמנות זו להודות לכל המבקרים של האתר, בזכותיכם האתר הצליח להגיע לנתונים המרשימים הבאים: 100 פוסטים, 85 תגובות ו-540 צפיות בחודש אפריל.

כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

18 תגובות

  1. מתי תבין שכל ההתלהבות שלך מהצפיות והתגובות וה"הצלחה" שלך בחודש אפריל היא רק בגלל המתיחה האידיוטית והלא מצחיקה שלך? אתה כבר תראה את הירידה בחודש מאי. בתכלס, רק שלושה אנשים מגיבים פה, וזה עוד ביום טוב.

  2. דרך אגב, הסתכלתי על כל הפוסטים שלך מאפריל, וספרתי 30 תגובות. כנראה שגם במתמטיקה אתה לא חזק.

  3. ל"מישהו", כואב לך לראות אדם שמח? אדם שתורם רבות לפיתוח הרשת העברית בתחום המצוירים?
    גם אם הנתונים הם שקריים, אין שום צורך להקניט ולסלף את האדם בפומבי כמו שנאמר "כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים".
    היטמן, ישר כוח על עבודתך! אני גאה שיש לי חבר כמוך שנהנה להשקיע בכל יום מעומקי נשמתו בפיתוח האתר. אין ספק שעם פרסום נאה, לאתר מצפה גדולות.

  4. עידו, תודה על העידוד והפרגון. אל תשים לב להאשמות חסרות התכלית האלו. אין שום נתון שיקרי בפרסום, אכן יש 85 תגובות באתר (כעת זה כבר עומד על 90 תגובות).

  5. תאמין לי היטמן שאני לא מקנא בך. ועידוס, תסביר לי איך לאתר מצפה גדולות אם כבר כעשרה חודשים שלא קורה בו כלום, ורק כשלושה אנשים מגיבים בו? והיטמן, אומנם אין נתון שקרי, אבל גם דבריי נכונים. אתה כתבת בעידכון 80 תגובות בחודש אפריל. אנשים חושבים שאכן בחודש אפריל נכתבו 80 תגובות, כשבעצם, במשך כל העשרה חודשים האלו נכתבו 80 תגובות. נראה כאילו אתה מנסה לעשות רושם שהאתר כן מצליח. נו טוב, עשרה חודשים של חוסר הצלחה בטוח משפיעים עליך.

  6. אוי מישהו, כ"כ מפריע לך כשמישהו שמח? זה עד כדי כך חורה לך?
    גם אם הנתונים האלה שקריים, מה זה עזר לך שאתה עכשיו אומר את זה, אה?
    זה עד כדי כך מפריע לך שהיטמן מצליח כ"כ? גם 3 מגיבים קבועים זה משהו.
    אני מסכים עם עידו בנושא. היטמן בהחלט תורם לפיתוח הרשת העברית בתחום המצוירים. אני לא מכיר הרבה אתרים שמעלים פוסטים בנושא לימוד פוקימון בבתי הספר, לא משנה כרגע התוכן.
    בקיצור, אני חושב שהאתר הוא הצלחה והלוואי שיהיה עוד אתר כצה

  7. אם הצלחה זה שלושה מגיבים, אז כנראה שכל אתר במדינה ובעולם הוא הצלחה עולמית מסחררת. בכל מקרה, אותם פוסטים "מקוריים" שיש להיטמן לקוחים מאתרים שונים שכתבו אנשים משכילים. זו לא חוכמה לתרגם את זה. ובאמת שלא חורה לי שהוא "מצליח". ואם הנתונים האלו שקריים, עזר לי להגיד את זה, כדי להראות לאנשים את האמת. אתם יודעים שזה כביכול פוגע בו, אז אתם ישר מתגוננים. כנראה שאתם מעדיפים אז לחיות בשקר, וסיבה נוספת לכך היא שאתם חושבים שהאתר הזה הוא הצלחה.

  8. אם יש שלושה מגיבים, ז"א שלושה אנשים שנכנסים לאתר, למי בדיוק את האומר את האמת? אני בטוח שזה שהיטמן רושם 85 תגובות במקום 50 ומטה זה לא משנה לי וגם לא לכל השאר.וזה שאמרת את זה לא ימנע ממני להמשיך ולהגיב. אז אני לא רואה בדיוק איך זה עוזר ש"אמרת את האמת".

  9. כמו שהסברתי, אני תמיד מעדיף אמת על פני שקר. אתה מעדיף שישקרו לך? בכיף. כי נראה שכרגע אתה חי מזה יפה מאוד (גם עם התגובות וגם עם הצלחת האתר).

  10. אורי – אתה לא צריך להתייחס אליו. כל מה שנרשם הוא אמת. תודה בכל מקרה על ההפגנת חברות הזו 🙂

    לבחור השני – אתה צריך ללמוד קצת הבנת הנקרא וכשכתבתי "100 פוסטים, 85 תגובות ו-540 צפיות בחודש אפריל", זה אומר שיש 100 פוסטים באתר, 85 תגובות באתר ו540 צפיות באתר נכון לחודש אפריל. ו' החיבור מפרידה בין שני חלקי המשפט וכל מה שבא אחריה אינו חל על מה שבא לפניה. (ולו הייתי מסכם את מספר הצפיות בכל הזמנים, המספר היה עומד על אלפים).

  11. אני צריך ללמוד הבנת הנקרא? ו החיבור הזו יכולה להיות גם כחלק מרשימה, אתה יודע. ואיזה שני משפטים אתה מפריד פה? 100 פוסטים ו-85 תגובות? זה אפילו לא משפט שלם. ו החיבור הזו, כמו שרבים חושבים, מתווספת לפריט אחרון ברשימה כלשהי, במקרה הזה, ברשימה של דברים בחודש אפריל. אבל איך שבא לך.

  12. ואם שכחת (או במקרה של היטמן התבלבלת) יש גם את וו הניגוד. מטרת היא להתווסף למשפט כמו "ואילו…". אז היטמן, סתם שתדע.

  13. עדכון: עקב עומס בלתי צפוי, העדכון הבא יערך בסוף השבוע הנוכחי (5.5) אבל בתכנון שלי שזה יהיה סוף שבוע רווי עדכונים, ככה שיש למה לצפות. שיהיה שבוע טוב ומבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *