סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

יומנו של צ'רמנדר – פרק 1/5

יום 312

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/04/1.jpg

היום אחר הצהרים, בזמן שאני שורט את השם שלי על קיר הכלוב (כמו שתמיד רציתי), אני מוצא את עצמי מתעוור אל מול אור אדום בוהק. שלוש שניות לאחר מכן, אני רואה מולי ייצור דמוי בת יענה בעל שלושה ראשים. אני מנסה להגיע איתו להבנה, ואני פונה לחוש הצדק שלו. אבל מאחר ואנחנו יכולים לומר רק את השם שלנו, זה מתגלה להיות כשלון חרוץ. הנחמה היחידה שלי בזמן שגולגולתי נלחצת ללא רחם אל תוך האדמה הקשה, זה שבזמן שאגיע לכלוב העגול שלי, כבר לא אהיה בהכרה.

נ.ב
אני חושב שהיום היה יום ההולדת שלי.

צ'רמנדר.

פוסטים קשורים

34 תגובות

  1. תשמע, כאש פגש בצ'ארמנדר לראשונה הוא מצא אותו נטוש וגוסס. אז זה לא נראה לי שצ'ארמנדר מדבר על אש. חוץ מזה בקטע היומן השני מוזר המאמן של צ'ארמנדר כבן 12 למרות שאש היה בן 10 כשקיבל אותו וגם כשהוא התפתח הוא היה בן 10. אז דבר אחד ברור- זה לא אש. (אולי המאמן השני?)

  2. תשמע, זה מוסיף איזה שהו פן חדש לעניין, כאילו אף אחד לא מתחשב במה שהפוקימונים עצמם מרגישים.

  3. אבל בשני הוא אומר "אנייכול לשמוע את סקורטל מענג את עצמו בתוח הפוקדור לידי" ולאש יש סקורטל וגם הוא כותב "היום, הבטן שלי התחילה להתכווץ למראה יריבי החשמלי – פיקא'צו. אני לא יכול להבין כיצד העכברוש הצהוב הזה יכול להתהלך מתחת לחופת השמיים בזמן שאני מוחזק בכדור טניס שצבוע אדום ולבן." ולאש יש פיקצו

  4. רגע כפיר, שנייה. דבר ראשון אני גם מבולבל מכול הקטע של סקווירטל ופיקאצ'ו אבל בוא לא נשכח שהפעם היחידה שבה ראינו את המאמן של צ'ארמנדר היה במרכז פוקימונים והדבר היחיד שידוע עליו זה שיש לו מלא פוקימונים אז אני די בטוח שתוכל למצוא שםסקווירטל ופיקאצ'ו. דבר שני לא נראה לי שהיטמן רשם.

  5. כפיר – שלילי. אני לא כתבתי את זה. אני לא יודע מי כן.
    אורי – אני חושב שהזהות של צ'רמנדר נתונה לויכוח חחחחח.

  6. וואו חברה מה זה משנה מי המאמן שלו? זה 100% לא אש.. אני חושבת שלא מדובר פה על מאמן ספציפי ואפילו לא על מאמן שאנחנו מכירים. לא מהאנימה או מהמשחקים. סתם מאמן אקראי עם צארמנדר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *