סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

שנה שנייה ברציפות: ספיישל יום ההולדת של אש קטצ'אם – פורסמו הזוכים!

היום, לפני 28 שנים, בתאריך 22 במאי, נולד לו מאמן פוקימונים בשם אש קטצ'אם, ואנחנו באתר "פוקימון: מפלצות כיס" מחלקים לכם פרסים לכבוד מאורע מיוחד זה!

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להגיב לרשומה הזו ולרשום לאש קטצ'אם ברכה ליום ההולדת שלו!

אני אקרא את התגובות שלכם, אבחר את הטובות מכולן, ואגריל מתוכן 10 זוכים מאושרים אשר יזכו בפוסטר בהזמנה אישית!

(הזכייה מותנית במתן כתובת ישראל למשלוח הפרסים!)

אני מתכבד להכריז על הזוכים המאושרים והם: כולם!!! כל מי שהשאיר תגובה ברשומה עד התאריך 30.5.2015 ומעוניין לזכות בפוסטר, מוזמן לשלוח לי מייל עם פרטי הדואר שלו, ואני אשלח לו את הפוסטר. מי שכבר שלח את הפרטים שלו, לא צריך לשלוח אותם שוב. המייל שלי הוא: Hitman.is.hart@gmail.com. ברכות על הזכייה!!!

פוסטים קשורים

53 תגובות

  1. מזל טוב אש…. אחי מה אני אגיד לך יש לך פאקינג בייבי פייס…. אתה עדיין נראה בן 10 חחח
    שיהיה מזל טוב ושתצליח בליגה יא נוב!!

  2. מזל טוב לך אש! שתהיה חזק כמו מאצ׳ומפ, גדול כמו סנורלאקס, שתיפול עליך אבן מגה של צ׳אריזארד Y מהשמים ושתשיר טוב כמו ג׳יגאליפאף! אה ושאלה קטנה, למה אתה משחרר את הפוקימונים הכי חזקים שלך?

  3. לאש קטצ'אם היקר,
    ……………… מה אני אגיד חוץ מתפסיק להעמיד פנים שאתה בן עשר כי כולם יודעים שאתה פשוט נמוך עם ניתוחים פלסטיים, בגלל זה הפנים של משתנות כל הזמן,
    תפוס לך איזה פוקימון חזק שיעביר אותך את הליגה ותעשה טובה, גם תפתח אותו

  4. אש,
    מזל טוב ! שתחייה עד עונה 120 ותנצח את הליגה עד אז
    ואני יסיים את הברכה עם השיר הבא:
    ,Charmanders are Red
    ,Squirtels are Blue
    ,If you were a pokemon
    !I CHOOSE YOU

  5. בהצלחה לרגל 28 השנים, ושתתפוס אגדי סופסוף!

    תיקח את: צ'אריזארד, סנורלאקס, אינפרנייפ, סטאראפטור, ספטייל ופיקאצ'ו תנצח את האליט פור, תקרע את האלופה ותהיה אלוף ליגת הפוקימון.

    אגב, אתה לא חושב שאתה נראה קצת צעיר מידי…?

  6. אש, אחי,
    יומודלת 10 שמח (שוב), שתהיה לגרדיוס ולא למג׳יקארפ, שתתפוס מלא פוקימונים חזקים (ותפתח אותם!!!!!!) שצ׳אריזארדייט אקס וטבעות מגה יפלו עליך מהשמיים בלי סוף,שתנצח בליגה סוף סוף, ושתשיג לעצמך חברהההההההההההההההה!!!!!! דרך אגב אם הליגה בקאלוס קשה מדי בשבילך אני ממליץ לך ללכת לישראל, שמעתי שהמאמנים שמה חלשים רצחחחחחחחחחחחח!!!
    נ.ב. אני לא באמת משתתף בתחרות, זה רק בשביל הכיף.

  7. מזל טוב אש, שיהיה לך יום הולדת שמח ושתמשיך לנצח מנהיגי מכון, להביס מאמנים חזקים ולטייל עם החברים שלך בכול המחוזות, אני מאחל שתשיג כל דבר שתרצה, ושתהיה הכי טוב מכולם, ושתשיג צמיד מגה ואבני מגה לכל מי שאתה יכול, תמשיך להיות כמו שאתה-כי זה טוב.
    אז בקיצור מזל טוב (:(:(:

  8. מזל טוב אש תמיד נראה צעיר שתמשיך להיות אחלה גבר מאמן פוקימונים טוב שתפתח כבר את פיקאצ׳ו ושתייה לראש ולא לשבעה זנבות (נינטיילס) מזל טוב ושתמשיך להיות הילד בן העשר האהוב על כולם

  9. טוב אש,אז מה אפשר להגיד למאמן הפוקימונים שהיה חלק גדול מהילדות של עולם שלם של ילדים ונוער.
    שיהיה לך קודם כל יום הולדת שמח, אתה בן אדם טוב, תמיד עוזר לאחרים, מצחיק, ויודע מהי חברות אמת.
    לא אשכח את מה שאמרת לסירינה בילדותך "NEVER GIVE UP UNTIL THE END" , המשפט הזה נכנס בי עמוק וימשיך ללוות אותי לאורך כל החיים. אתה אחד nההשראות הגדולות ביותר שלי. ההתלהבות שלך כשרק הגעת לKalos… רואים את השינוי הגדול שלך ואת הרצון שלך להיות פוקימון מאסטר. כל העולם מאמין בך וגם חבריך.
    אתה נותן הרבה מוטיבציה לאנשים בעולם, לא אשכח אף פעם את הקרבות הגדולים שלך עם פול, טריפ,גרי ועוד דמויות חשובות בסדרה ויריבים ראויים.
    הקרב האהוב עלי ביותר הוא הקרב שלך נגד ברנדון. כן זה נכון שלקח לך 3 פעמים להביס אותו, אבל לא וויתרת וזה מה שאני אוהב בך. המסר שאתה מעביר זה אף פעם לא לוותר ושחברות זה דבר חשוב כדי שהעולם יהיה טוב.
    לא וויתרת על שום פוקימון שהיה לך, עזרת לפוקימונים שאפילו לא היו שלך.
    לא רשום מה זה פוקימון מאסטר, גם לא ידוע מי כרגע פוקימון מאסטר, אבל אני מאמין שפוקימון מאסטר זה לא רק להיות המאמן הכי טוב, אלא גם להיות גיבור שעוזר לאחרים. לדעתי זאת המשמעות האמיתית של פוקימון מאסטר וכבר מההתחלה הייתה פוקימון מאסטר.
    שיהיה לך הצלחה בחיים ושמחה וכיף בכל הטיולים שלך, וכמו שאמרת…"NEVER GIVE UP UNTIL THE END"
    אוהב המון!

  10. לאש קאטצ'אם היקר:
    מזל טוב, עוררת השראה בהמוני ילדים בעולם, יצאת למסע פוקימון מופלא ונהננו לצפות בך. השגת תגים רבים והגעת לאליפויות, וכעת כבר השארת חמישה מחוזות מאחוריך בעודך מסתובב במחוז קאלוס יחד עם הפוקימוני מגה של הואן. ייאשת את גרי ואת פול, והמשכת עם חברים חדשים. כולנו זוכרים את ברוק מיסטי מיי והשאר. צברת המון חברים בצהלך המסע והתבגרת והתבגרת. מי היה מאמין שבתחילת המסע היית רק בן 10! ריחמת על פוקימונים והצלת חיים מספר פעמים. הבסת את צוותי הרשע והגדלת את אוסף הפוקימונים שלך. לכן עכשיו כוולנו כאן כדי לציין ולחגוג לך עוד יום הולדת נפלא, יחד עם הפוקימונים שהשגת החל מגיל עשר, והידע והכוח שרכשת במהלך כל שנות חייך. כולנו עדיין תוהים מי הוא אבא שלך, ורוצים רק שיהיה לך טוב. יום הולדת שמח מלא אושר כיף עוגה מתנות ואם ברוק גם יבוא, אז שיהיו גם בנות. מי יתן ותהיה אלוף המחוז קאלוס ואלוף הפוקימון בעולם בכלל! שהשישיה שלך תהיה התחרותית והמגוונת ביותר, שאתה ונינטנדו תכירו בנו הישראלים ותפתחו גם פה פוקימון סנטר, ש"בסוף הדרך עוד תהיה מאושר", ושעד ליום ההולדת הבא, תתפוס את כולם! המשך חיים מסע ומחקר מהנים, שתמשיך לצבור יריבים וחברים, ושאולי אתה סוף סוף תהיה זה שינצח את יוסי. אולי גם תביא לשלום עולמי ולא יהיו יותר ספויילרים. שליגת הפוקימונים יהיו פחות נובים ויתר חופש הספמה בפורום. שפורום באנדיטו ימשיך להיות מצליח ומשגשג ואתר מפלצות כיס ימשיך להיות אתר הפוקימון המוצלח בארץ! תזכור שהיום, זה היום שמוקדש כולו אך ורק בשבילך וכולנו אוהבים אותך.

    יום הולדת שמח,
    ממני שחר ומכל אתר מפלצות כיס ואוהבי הפוקימון הישראל ובעולם!!!
    מזל טוב 😀

  11. לאש, מזל טוב לכבוד יום הולדתך (ה-10) ואני מאחל לך שלא תפסיק לגדול (לא שאתה גדל…) ושתצליח בליגה (למרות שדי ברור שלא תצליח…) מאחל לך לתפוס פוקימונים חדשים (ולשים אותם בשישייה בדור הבא…) תבקר את ברוק ותגיד לו שיש לך חברה (סרנה) אז הוא לא יכול להתחיל איתה ואמממ… תפתח פוקימונים, תעיף את פיקאצ'ו מהשישייה (או שפשוט תפתח אותו כבר!) אז מזל טוב ותפתח את פיקאצ'ו.

  12. מזל טוב אש(הנחבחר) שתמיד תצליח לעבור את הליגה במקום ראשון,שתהיה הפוקימון מאסטר הטוב ביותר,שתשלים את הפוקידע, שתיהיה בכושר כמו מאצ'ומפ,שתהיה חזק כמו ארכאוס,שתגיע למקומות רחוקים,שתבלה הרבה עם חברים ושתהנה בחיים הרי אתה חי בעולם המושלם עם פוקימונים!
    מ-gray

  13. אש היקר,
    אני מאחל לך שתהיה פוקימון מאסטר.
    שתנצח בליגת קאלוס וכל מה שתרצה התגשם
    ממני, סנייבי

  14. לאש,
    לפני 28 שנים הגעת לעולם, ולמרות שהמשפט הזה עשוי לשבור את תמימותם של מיליוני ילדים, אתה הגעת לעולם הזה לא כבן אדם, אלא כרעיון. זה נכון, אתה לא אמיתי, לסיפורים יש כוח רב להשפיע על הנפש ככה גם לדמויות מצוירות יש השפעה על לבם של ילדים. אתה כנראה לעולם לא תתבגר וגם השנה נחגוג לך יום הולדת 10 כמו בשנה שעברה, אך אין בזה מן הרע, דמויות לא אמורות להתבגר, אתה ילד בן עשר המטייל בעולם הפוקימון יחד עם חבריו וכזה תמיד תהיה.
    מכיוון שזהו יום הולדתך אאחל לך שלעולם לא תאבד את התקווה שבך ושתדע שכל הפסד והפסד שלך היה בשביל שתוכל להמשיך לנסות.

    אתה אולי לא יודע את זה אבל בעונה הראשונה (וכל האלה אחריה) אתה לא טיילת רק יחד עם מיסטי ברוק ופיקאצ'ו, אתה טיילת גם איתי, כשהיית בהר הירח אני לוויתי אותך מהבית, כשנלחמת בריצ'י עודדתי אותך מרחוק. וזה לא רק אני, היו איתך במסע אלפי ילדים שליוו אותך ואתה נגעת בלב של כל אחד ואחת מהם.

    אז הייתי רוצה גם להודות לך על כל הרפתקאות שעשינו ביחד ועל האהבה העמוקה לפוקימון שאתה נטעת בתוכי. אני מאושר שהמסע שלך ממשיך וממשיך ממחוז למחוז ואני מאחל לך ליום הולדתך שהוא ימשיך עוד כדי שתוכל לגעת בלבם של עוד ילדים.
    אולי במובנים מסוימים זה לא נכון אבל אתה מאמן הפוקימונים הכי טוב בעולם!!

    אז מזל טוב לך מאסטר הפוקימון שבלב ויום הולדת שמח!!! gotta catch em all!! 🙂 🙂

  15. אש היקר,
    מזל טוב לכבוד יום הולדתך 10 העשרים ושמונה שלך!
    שתזכה לעוד מיליון הרפתקאות עם חברך בעל האישיות המחשמלת (סטגדיש), שתנצח מכונים ותעבור כבר ליגה אחת לפחות.
    והכי חשוב – שתתפוס את כולם! אז מזל טוב עד גיל 120!

    רגע.. שיט. יש לי פה סתירה. אש, בן 120, זה פשוט לא מסתדר לי מבחינה מסוימת.
    FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

  16. אש היקר, מזל טוב עד 10 ומאה ועשרים,
    תמשיך לבלות עם פיקאצ'ו,
    תמשיך במסע שלך,
    תתפוס הרבה פוקימונים חזקים,
    תנצח בליגה,
    תמנע פעולות טרור,
    תשנה את צוות רוקט,
    תמשיך להיות בן 10 לנצח נצחים והכי חשוב, תתפוס את כולם כי זאת המהות של פוקימון וגם יותר חשוב תשחק תחרותי!

  17. לאש קאטשם: מזל טוב ליום הולדתך המאמן הטוב והאמיץ שראיתי, לומד מהרבה קרבות שיטות קרב חדשות ומתחדשות, יחד איתך חברים מצויינים שתמיד תמכו בך והפוקימונים שלך מאוד מרשומים באמונה וביכולות, אתה גם מביין אלה שזכו לראות דברים נדירים ואגדיים. הפיקצ'ו שלך מאוד מדהים ומאוד חברותי. שתמשיך לתפוס עוד פוקימונים ושהחלום שלך להיות מסטאר הפוקימון יתגשם. תמשיך להיותר בריא ושמח ורציני כמו שאתה תמיד. תמשיך לגלות דברים מופלאים ומיוחדים. תמיד נהנתי לראות את אומץ שלך ואת האסטרטגיה שלך בתור מאמן. אתה גם התבגרת מאוד לעומת מה שהיית מקודם אז כל מה שהקעת היה שווה את המאמץ.

    ללא ספק אתה מאמן טוב שיודע לנצל הזדמנויות :).

  18. אש היקר… היום שוב מגיע היום הזה, היום המיוחד כול כך בשבילך ובשביל רבים מאיתנו, וזהו יום ההולדת שלך. כבר מאז שאנחנו מכירים אותך ידענו עד כמה אתה ילד מדהים, תמיד נחמד לכולם, נאמן, חביב, צמוד למטרה שלו והכי חשוב יודע להעריך באמת חברים. כבר כמה וכמה זמן שאנחנו רואים אותך ואת המסע שאתה עובר במשך כול יום, אתה מתבגר ולומד מהר דרך חיים מכול יום שאתה עובר, אני עדיין זוכרת את הפעם המרגשת שלך, כשראית שחברך היקר פיקאצ'ו נלקח על ידי מיוטו ונוצר השיבוט של חברך, זה היה כואב לך לראות עד כמה פעמים הוא היה צריך לסבול את הלחימה של השיבוט וזה פשוט התחיל לקרוע אותך … אבל אתה, אתה לא וויתרת, אתה ניצבת מול הצרה הגדולה במטרה להפסיק את זה… עשית את המעשה הנכון ואף אם זה סיכן את חייך ידעת שהצלחת … הצלחת להפוך את המצב ולהחזיר אותו לקדמותו, יש בידך כוח לעשות שינויים גדולים לעולם ורואים שאתה מסוגל לכך, המשך להאמין בעצמך ותוכל לתפוס את כולם רק אל תשכח בבקשה, תישאר הילד הטוב שאנחנו מכירים ואל תשתנה , אתה מיוחד במינך ואתה בהחלט גיבור. יום הולדת שמח

    ממני : נסטי

  19. תמות אמן.
    תמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  20. לא משנה, אני אעשה חדש ויותר מושקע. תחשיב את זה.
    לאש קטצ'אם היקר,
    עד 10 ו120,
    אני עדיין זוכר את היום שבחרת את פיקאצ'ו ברוב תמימותך.
    היום אתה לא כל כך רחוק מהזמן הזה אבל לא משנה.
    תמשיך להתחזק, תתפוס את כולם, תעיף את צוות רוקט לירח המלא שלך (סטגדיש).
    אני עוד זוכר שלא הצלחת לתפוס פידג'י, אבל תראה אותך היום, משחרר גודרה לטבע.
    אהה.. מקווה שתשתנה עוד הרבה.
    לעולם, אבל לעולם אל תשחרר פוקימונים חזקים, אתה צריך אותם!
    זה למה אתה מפסיד כל הזמן בליגה!
    ותשחק תחרותי!
    ותתפוס קלדאו!
    ותגיד שלום ליעקב הפיה!
    ולמוסטפה איברהים!
    תעבור לעוד מחוזות, תפגוש עוד חברים, תשמח עוד הרבה.
    תפגוש אגדיים, תציל אותם, תבלה איתם.
    אבל יותר חשוב, תשדרג את קלדאו לרסולט!
    ותביא לי שימי תבורי מרוח בקרם מנגו! ועוד ועוד ועוד. בקיצור מזל טוב יגבר!
    ממני ערן החכם (בניגוד אליך :/)

  21. אש היקר!!!
    מזל טוב ליום הולדתך ה28(למרות שאתה בן 10)!
    עד 120(ואפילו יותר אם נינטנדו תמשיך לייצר עוד פרקים ועונות לסדרה הזאת).
    אני מאחל לך הרבה בריאות ואושר.
    תמשיך להישאר ילד טוב ושמח .
    שהיו לך הרבה חברים.
    שתתפוס את כולם,שתצליח במעשה ידך (להילחם בפוקימונים,(לנסות)להצליח בליגה).
    שתגשים את החלום שלך(למרות שאני יודע שלא תצליח).
    אתה מאמן פוקימונים טוב (כי מאמן פוקימונים טוב זה מאמן שאבא שלו לא בבית).

  22. חחח רק אם מותר יותר מושקע, חלו שינויים ותוספות רבים:

    לאש קאטצ'אם היקר:
    זה נראה כאילו רק אתמול התחילה הסדרה פוקימון. כאילו רק אתמול היית בן עשר, רצת בפיג'מה לפקופסור אוק לאחר חלום על הפוקימונים ההתחלתיים. רק אתמול גרי השיג אותך ובחר את ההתחלתי האחרון שנשאר לפניך אצל סבא שלו, ונתקעת אם פיקאצ'ו חסר הצייטנות הזה. רק אתמול "שאלת" את האופניים של מיי וברחת מפירוו כשאתה מציל את פיקאצ'ו ושהגעת למרכז הפוקימונים שהיה מלא בפיקאצ'ויים, סיימת לקבל את התגים, ו… אין מילים, מסע חייך ריגש את כולנו 🙂
    עצה קטנה: תתחיל ללכת לחדר כושר
    מה דעתך על משחק תחרותי? לחפש קלדאו בלי התייחסות להרצאה של נתי? לשחק אלפה ספירררררר ולהתארח במדריך של יוסי? לאמר רשירעם? ללטף את פינקי? להשיג חברה? לשיר עם יוסי?
    כל אחד ואחד מאלו הם דברים שאני מבטיח לך, אתה יכול לעשות!
    יש בך אומץ רב וכישרון גדול, הקסמת את כל מי שפגשת ואתה טוב מאוד במציאת פוקימונים אגדיים, תבין שאם תרצה לתפוס את כולם הגיע הזמן שתתפוס אגדי או שניים XD את רד מכיר? בלו? גרי כשהוא גרין? מוסטפה איברהים שכמובןןןן הופיע במנגה! גם פרדי הופיע במנגת פוקימון! למעשה, בכנס מ"כ2 היו לנו 5 hours with Freddy! הידעת זאת? תגיד יצא לך לראות פעם מאסטר בול? לא עקבתי בדיוק אחרי כל האנימה… אבל שינית את פני וחיי מליארדים. זה בטוח.
    מזל טוב, עוררת השראה בהמוני ילדים בעולם, אפילו מבוגרים, לדוגמא יוסי ופרדי שלנו XD, יצאת למסע פוקימון מופלא ונהננו לצפות בך. השגת תגים רבים והגעת לאליפויות, וכעת כבר השארת חמישה מחוזות מאחוריך בעודך מסתובב במחוז קאלוס יחד עם הפוקימוני מגה של הואן. ייאשת את גרי ואת פול, והמשכת עם חברים חדשים.
    תגיד אתה אשכרה בן עשרים ושמונה או מה? XD וחבל שאתה לא יהודי כי היו יכולים לעשות לך פרק בר מצווה XD יתרון קטנצ'יק בלהיות יהודי XD בו אלינו לישראל להשיג פוקימונים, פלאפל, וטראומה לכל החיים! XD
    כולנו זוכרים את ברוק מיסטי מיי והשאר. צברת המון חברים בצהלך המסע והתבגרת והתבגרת. מי היה מאמין שבתחילת המסע היית רק בן 10! ריחמת על פוקימונים והצלת חיים מספר פעמים. הבסת את צוותי הרשע והגדלת את אוסף הפוקימונים שלך. לכן עכשיו כולנו כאן כדי לציין ולחגוג לך עוד יום הולדת נפלא, יחד עם הפוקימונים שהשגת החל מגיל עשר, והידע והכוח שרכשת במהלך כל שנות חייך. כולנו עדיין תוהים מי הוא אבא שלך, ורוצים רק שיהיה לך טוב. יום הולדת שמח מלא אושר כיף עוגה מתנות ואם ברוק גם יבוא, אז שיהיו גם בנות. תקרא ספרים כמו הארי פוטר, פרסי ג'קסון, מנגאת הרפתקות פוקימון רד, וכו'! מי יתן ותהיה אלוף המחוז קאלוס ואלוף הפוקימון בעולם בכלל! שהשישיה שלך תהיה התחרותית והמגוונת ביותר, שאתה ונינטנדו תכירו בנו הישראלים ותפתחו גם פה פוקימון סנטר, ש"בסוף הדרך עוד תהיה מאושר", ושעד ליום ההולדת הבא, תתפוס את כולם! המשך חיים מסע ומחקר מהנים, שתמשיך לצבור יריבים וחברים, ושאולי אתה סוף סוף תהיה זה שינצח את יוסי. אולי גם תביא לשלום עולמי ולא יהיו יותר ספויילרים. שליגת הפוקימונים יהיו פחות נובים ויתר חופש הספמה בפורום. שפורום באנדיטו ימשיך להיות מצליח ומשגשג ואתר מפלצות כיס ימשיך להיות אתר הפוקימון המוצלח בארץ! תזכור שהיום, זה היום שמוקדש כולו אך ורק בשבילך וכולנו אוהבים אותך. דבר שתוכל לעשות למען האנושות: להביא למשחקים את קלדאו עם חרב הצדק עצמה, ריסולט2, מוחעחעחעחע חחח.

    יום הולדת שמח,
    ממני שחר ומכל אתר מפלצות כיס ואוהבי הפוקימון הישראל ובעולם!!!
    מזל טוב

  23. לאש היקר אתה כבר הרבה זמן מטייל , נהנה ולומד יותר יותר . כל שאתה מתקדם אתה מצליח יותר ויותר : להכיר חברים חדשים , ללמוד אסטרטגיות מדהימות שאיש עוד לא הכיר וכמובן לחקור את העולם ולהתחבר אל הרבה פוקימונים שונים אך למרות שהם שונים אתה יודע שכולם זקוקים לאותו יחס שאתה נותן לכולם אהבה אני מאחל לך להישאר כזה.
    אני מקווה שתכיר עוד הרבה חברים( ואולי גם חברה נגיד סרנה ) ותנצח הרבה יריבים גם אם זה לפעמים נשמעה / נראה קשה. שתמיד תסתכל על חצי הכוס המלאה ושאת החצי הריק תמלא בעצמך. שתמיד תהיה שמח ותשמח תמיד את הפוקימונים היקרים שלך ( ושהם התפתחו להיות הטובים ביותר (לקוח מדיג'מון) ואת חבריך.
    אני מאחל לך להשכיל , לנצח את כל היריבים , ללמוד שיטות רבות ולהיות מאסטר פוקימון מספר 1. ושכל משאלותיך התגשמו לא משנה עם זה הדברים הקטנים או הגדולים ושתדע להאמין בעצמך. והכי חשוב להיות בריא.
    ממני אלמוג

  24. אש תהנה לך ביום הולדתך אף אחד לא ישכח איך כל כך רצית סקוירטל בלבזור וצ'ארמנדר שיהיה לך עד 120 כולם אוהבים אותך ורוצים שתפגוש עוד אגדיים תתחזק עם הפוקימונים שלך ובעיקר תהנה כי כל החיים עוד לפניך

  25. אתה חזיר שוביניסט! בגדת בי עם מאי, דון ועכשיו עם סרנה! אני בחיים לא אסלח לך! אמן שהתיאוריה שאומרת שאתה בתרדמת נכונה והלוואי ואמצא את בית החולים שאתה נמצא בו כדי לנתק אותך מהמכשירים שמשאירים אותך בחיים, ולפתור אותנו מהבוגד שאתה!

    באהבה, מיסטי.

  26. בא לי לעשות אחת בחרוזים:

    התעוררת בבוקר כשאתה בפיג'מה
    והתחלת לרוץ במהירות, למה?
    כי שכחת לקום וזה יום חשוב,
    יום של בחירת התחלתי שלא יחזור שוב.

    באלבזאור, צ'ארמנדר וסקווירטל גם
    נלקחו ולא תוכל לקבל אותם,
    שאלת: אולי נשאר פוקימון בשבילי?
    וקיבלת בתמורה עכבר חשמלי.

    להקה של ספירו עצבניים הופיעה בשמיים,
    אז מה עשית? גנבת אופניים.
    הספירו תקפו, במהירות הבזק,
    ופיקאצ'ו הציל אותך במכת ברק.

    וכך התחיל מסע שנמשך עד היום,
    עברת כל נקיק, הר ותהום.
    תג אחרי תג, מחוז אחרי מחוז,
    המשכת להתקדם עם חבריך בעוז.

    מי ישכח את היום בו צ'אריזרד השמוק,
    גרם לניצחון מידך לחמוק,
    שכשהוא שכב לו רגוע בחוסר מעש על הגב
    כשספארקי הפיקאצ'ו התקדם עליו.

    ואני עוד זכור את אותו היום
    שבו נלחמת בטובאיס האיום,
    היום שבו ספטייל עם Leaf blade אחד
    ניצח את דארקראי הבלתי מנוצח לבד.

    אז שתחיה עד 151 ויותר,
    שהמסע המופלא שלך לא יגמר,
    שתהיה מאסטר הפוקימון הכי טוב בעולם,
    ואם אפשר אז שתתפוס את כולם!!

    מזל לאש קאצ'ם! גיבור הילדות שלנו!!!!
    (תחשיבו את שתי התגובות שללי כאחת)

  27. לאש ה(אולי)יקר:
    יום הולדת שמח! אני מאחל לך שתשיג הרבה פוקימונים חזקים כמו גודרה ולא תשחרר אותם. תפתח את כל ההתחלתיים שלך ותשיג להם אבני מגה וצמיד מגה. תוכל גם לפתח פוקימונים כמו פלצ'לינג או איך שכותבים את השם המסובך שלו. אני יודע שהוא כבר בצורה השנייה שלו אבל זו רק דוגמה. תתיידד ותתפוס כבר אחד מהאגדיים שאתה פוגש, תתכונן להופה! יכול להיות שזה יהיה קשה, אז תנסה להשיג מאסטר בול. אולי תחזיר את ה-GS BALL, תפתח אותו ופשוט תשיג סלבי. תוכל להגיע לעבר או לעתיד בעזרת סלבי, אז תראה אם אי פעם תהיה איזה סוג של אלוף, ואם תראה שלא, תדע לנסות לשנות את העתיד הזה. תחפש בכל מקום דרך לפתח את פיקאצ'ו להתפתחות מגה כדי שהוא יהיה הפוקימון הכי חזק באנימה שהוא גם חמוד 🙂 !
    אז עכשיו תזכור את זה: תתכונן להופה ותמצא מאסטר בול!
    פיייייקההההההההצ'ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

  28. וגם אל תשכח שכששחררת את בטרפרי זה לא היה רע, כי זה היה טוב בשבילו. אני מאחל לך פה הרבה דברים שפשוט יעזרו לך להתחזק, שאני חושב שזה מה שאתה רוצה. אבל בכל זאת, יותר חשוב להמשיך לעשות את הדברים הטובים שאתה עושה, כמו לעזור לכל מי שאולי כמעט צריך קצת עזרה.
    ואפילו יותר חשוב, זה פייייייייייייייייייייייייייייייייייייקאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאצ'וווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):)

  29. אש היקר,
    אחרי שנים ארוכות של מסעות במחוזות
    תפיסת פוקימונים וטורנירים
    עוד פעם יש לך יום הולדת ואני רוצה להחל לך יום הולדת שמח שתצליח להיות מאסטר
    פוקימון וש…
    תתפוס את כולם!
    ממני: סטפן

  30. מזל טוב אש קטצ'אם! אז הנה מגיע עוד יום הולדת 10 שלך, שלל ברכות ואיחולים. נכון, אתה בטח עצוב כי עדיין אתה לא גדלת ולא התפתחת. זה מסביר למה אתה לא מתחיל עם בנות … אבל לא נורא, העיקר גדלת בשנה! או שלא?!

  31. מזל טוב! אני מאחל לך שתיהיה המאסטר פוקימון הכי טוב שחי אי פעם ושתתפוס את הפוקימונים שאתה מאוד רוצה בעוד כמה ימים. לסיכום אני מאחל לך יום הולדת שמח בשמי ובשם כל אחד שאוהב אותך! D=

  32. אש היקר.
    ברצוני לאחל לך מזל טוב ליום הולדתך!
    מזל טוב עד 120 שנה! (ויותר הרי עושים עלייך בלי סוף כסף ובין כה אתה לעולם לא תגדל ותישאר לנצח בן 10 כי אם תגדל אף אחד לא יצפה בתוכנית[למעט…])
    אושר(ברור שיכתבו אותך מאושר) ועושר (של היוצרים לא שלך)
    המון שמחה (אף אחד לא ירצה לראות דמות בסדרה כזו בדיכאון) בריאות (ברור שיהיה לך לא הורגים אצלך בסדרה אנשים וכדומה…) ופרנסה טובה (ושוב לא לך אלא ליוצרים)
    שתזכה בתחרויות שלך (ברור שתזכה כי ככה כותבים אותך כול פעם מחדש) ושתהיה פוקימון מאסטר!!! (מה שבחיים לא יקרה כי אתה לא נכתבת כחזק מספיק וכרגיל הטמטום שלך שאתה לא מבין שמתקפת נורמל לא משפיעה על פוקימון רוח!!!!!!!)
    בקיצור אני מאחל לך המון הצלחה!
    וכול הכבוד ששוב לא גדלת בשנה! 🙂

  33. לאש היקר,מה להגיד אתה עוד פעם בן 10 נראה לך בטח שנדפקת אבל עם היית גר בישראל זה נקרא להתחמק מהצבא 🙂 מזל טוב עד 150 פוקימונים ותפקח את העיינים כי כל כת שפגשת מריירת עליך תמשיך לדאוג לפיקאצ'ו ועל תשתנה

  34. וגם, אני רק בפרק 25 של העונה הראשונה וכבר תפסת 6 פוקימונים(ואחד מהם פריימיפ!) ושחררת אחד לטובת הקמת משפחה. אתה אחת הדמויות האהובות עליי! (לפני מיסטי, ברוק, מיי וברנדן).אתה אדם טוב לב שלא מעביד את הפוקימונים שלו יותר מדי ואתה תמיד גורם לפוקימונים אגדיים שתמיד רעים ליהיות טובים. לדוגמא: בסרט "מיוטו מכה שנית" אתה רצתה ישר אל המתקפה של מיו ומיוטו כדי להציל את כולם והפכת לאבן וכל הפוקימונים בכו ואז חזרת לחיים ומיוטו הבין שעשה טעות ואמר: "בן האדם הקריב את עצמו כדי להציל את פוקימונים ואני הסטתי אותם זה נגד זה אבל כשהם השאירו את השוני שלהם בצד, רק אז ראיתי אתה כוח שבתוכם!" . אני מאחל לך מזל טוב ושתחייה עד 2000 שנה ואפילו יותר!

  35. לאש,
    אברך אותך מתי שתפתח את הפוקימונים שלך,
    באהבה ובשנאה רבה,
    מנהיגי המכון (שכוח החברות ניצח אותם…)

    קיטשי XD

  36. אני לא כתבתי ברכה בכלל וניצחתי XD
    אנ'לא צריך פוסטר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *