סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: בחזרה אל המסלול!

היי, אז חזרתי מלונדון. היה כיף מאוד! אני מקווה שהסתדרתם טוב בלעדי ושלא התגעגעתם יותר מדי!

פוקידע – כפי שאתם רואים, הפוקידע מתפרסם על בסיס יומיומי וקבוע. אני כבר תיקנתי את הטעויות שהיו בוספיקווין ובמות'ים. התכנון הוא לפרסם את הפוקידע עד סוף החודש הנוכחי (אפריל) ואז לחזור לשגרת עדכונים רגילה.

הסיקור השבועי – לא הרבה אנשים יודעים את הסיפור מאחורי הפינה הזו, אבל בהתחלה היא התחילה כפינה של אלון, אז היא עברה לרון ומאז הוא המשיך להוציא אותה במשך זמן רב מאוד. נקודת המפנה הייתה ביום הכנס, אליו רון לא הגיע, משמע שלא היה לי מי שיסקר את המאורע. מבלי לפרט יותר מדי מה קרה שם, אני נאלץ לבשר לכם שהפינה ירדה מן האתר. אתכם הסליחה.

רשומות חדשות – מדריך הוידאו של פוקימון לבן (אוהד), חדשות בנוגע להופה ולצורה החדשה שלו, ואפילו בעד ונגד חדש יצאו בימים הקרובים, בנוסף לרשומות של הפוקידע. אני מאוד אהבתי לראות את ההיענות שלכם בדיון על הפוקימון השישי של אש, ובתכנון שלי להרים עוד כמה דברים כאלה.

עזרה ופרויקטים שונים באתר – מי שהתנדב בזמנו לעזור בפרויקט הפוקידע, או מי שיש לו פרויקט באתר, לדוגמה – נתנאל ומדריך הוידאו, עילי וסיקור הפרקים, או אלעד ושואודאון, מוזמן להתחיל לשלוח לי חומרים, ואני כבר אסדר אותם לפרסום. הבאתי כמה דברים קטנים מלונדון ובכוונתי למסור אותם למי שיתמיד הכי הרבה בעבודתו. שיהיה לנו בהצלחה!

אם יש לכם משהו שאתם רוצים לשאול, להגיד, או להציע, זה המקום.
שיהיה לכולנו סוף שבוע נעים,
היטמן.

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. ברוכים השבים לארץ הקודש, אני מקווה שלונדון חיכתה לך ושגשר לונדון לא התמוטט. באמת צר לי לשמוע על הסיקור השבועי אבל מעודד אותי לשמוע איזה חומר איכותי מחכה בימים הקרובים

  2. אגב, היטמן, יש טעות בדף על שדינג'ה.
    בדף כתוב שהוא 50 אחוז זכר ו-50 אחוז נקבה, אך שדינג'ה הוא חסר מין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *