סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: פרח!

"רוחי מפליג שוב כדרכו. קוממיות הוא הולך, ובדמיוני לי הגבורה והיכולת להשיג את הכל ולכבוש את הכל, אבל קומתי אינה זקופה כרוחי… הָנֵי נשי אינן רואות לפנים… וגם נערה זו אינה רואה בי רק איש קטן-קומה בא הֵנה להשתלם בלימודים. היא אינה מבינה לענינים הנשגבים המרחפים על שפתי ואינה נפעמת מחלומות בסתר לב.

אני חפץ לפתוח לה כל אשר בקרב נשמי. חפץ אני לגלות לה את מכמני הרוח וכל הרוּם שבעולם. הנני אדון הכל על ידי יחסי לכּל. גם ההרים והגבעות, השמים ורוּם השמים, התּולדה ומסתרי התולדה – את הכל אני נושא בחיקי, שירת כוּלם אני מקשיב, ובידי לרומם אותה להעשיר את נשמתה… אבל היא רק תלמיד בן-ספר תראה לפניה ההולך את דרכו."

"לבדד" מאת מ"י ברדיצ'בסקי.

זה העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

החודש הזה הסתמן ביוזמות חדשות. כעת אבקש לפרט בפניכם את הרשימה המלאה. בתחילת החודש פרסמנו את הקריאה של אדמונד גנר לפתיחת ליגת VGC בישראל. לטענתו, הבעיה טמונה בכך שישראל אינה מיישמת את חוקי נינטנדו במשחקי הוידאו של פוקימון. היוזמה טרם יצאה לפועל אך אנחנו מחזיקים לה אצבעות. עוד ליגה שנפתחה החודש הייתה זו של נקסוס, אשר סיקרנו כאן באתר במספר רב של פעמים. אתם מוזמנים להכנס ללינקים המצורפים ולראות את השתלשלות הדברים: פתיחת הליגה, סיכום מחזור 1, פרסומת למחזור 2 + פעילות נושאת פרסים וסיכום מחזור 2.

מלבד יוזמות חדשות, מי שבלט החודש הוא נתי. הסיפור שלי עם נתי הוא כדלקמן: לאחר שפרסמתי את מודעת הדרושים של הכנס, נתי פנה אלי והציע את מועמדותו להעברת תוכן בכנס, מאוחר יותר הוא נכנס לפורום בנדיטו, בשלב הזה גם נפגשנו מספר פעמים בקניון פוקי-עזריאלי ובנקסוס ולבסוף הוא גם נתן לי את הרשות לפרסם את כתבות שהוא כתב. הנה הכתבות שעיטרו את הפינה של נתי החודש: מיקומי דמויות חשובות באלפא ספיר ואומגה רוביסדר עדיפויות במשחקמדריך ליבות טובותחוקי משחק הוידאו של פוקימוןסט מגה סוואמפרט. בהזדמנות זו אני רוצה לברך את נתי בברכת ברוך הבא לאתר "מפלצות כיס".

עוד דבר שהיה מאוד פעיל החודש זה ערוץ היוטיוב שלנו. אני באמת לא יודע איך לא חשבתי להיכנס לזה קודם לכן, אבל אתם כבר יכולים לשער שברגע שנכנסתי לתחום, זה די השתלט עלי וזו התוצאה הסופית: נלחמתי בקרבות מול אלעד, נועה, נסטי, FFA, פרסמתי את הפרקים 11, ו12 במדריך אלפא ספיר שלי, ולאחרונה גם הקלטתי שיר חדש + 10 הפוקימונים האהובים עלי ביותר. אתם מוזמנים להיכנס ללינקים הללו ולהנות מהחומרים החדשים.

אפרופו יוטיוב, הגענו ל1,000 מינויים בערוץ היוטיוב שלנו. הישג זה הוא תוצאה ישירה של עבודת צוות, והוא כולל בין היתר גם את פרסומן של מהדורות "הסיקור השבועי" של רון, המשך המדריך של אוהד ב"פוקימון לבן", סרטון ייעוץ של רז במסגרת התוכנית "DatDingo", ומדריך חדש של נתנאל ב"פוקימון ירוק עלה", שהפך בסופו של דבר למדריך ב"פוקימון פלאטינום", כתוצאה מהמשוב שקיבלנו מכם לגבי המהלך. אז אפשר לציין בנוסף לכל, אנחנו גם מקשיבים לקהל שלנו. ייאיי!

בפעילות הרגילה של האתר, המשכנו לסקר לכם את עונה 17 של פוקימון, הלא היא XY, עם פרקים כמו: 858 – מפגש חלקלק857 – להתמודד מול הפרויקט הסופי856 – מירוץ לבית855 – אתגר חשאי. כמו כן, עדכנו את דף הדמות של סאנפי, את מדריך הדמויות החד פעמיות, וגם את ציר הזמן; תיאור אירועים בסדר כרונולוגי בכל הנוגע לעונה השביעית של פוקימון.

בתחום התרגומים, החודש לקחתי את היוזמה לתרגם את כל הספיישלים של פיקאצ'ו שאני יכול לשים עליהם את היד. שימו לב, יש כמה סרטונים שמעולם לא פורסמו בארה"ב, משמע שאין לי אפשרות להשיג אותם. אבל כל מה שכן פורסם בארה"ב, יתורגם ויפורסם באתר, כמו לדוגמה: פיקאצ'ו, איזה מפתח זה?משחקי קנגהערב חג המולד. עוד דברים שתורגמו החודש היו המנגות של האתר. מצד אחד יכולתם להנות ממנגת "הרפתקאות פוקימון", פרקים 223 ו224. ומצד שני,  יכולתם להנות ממנגת "לצאת עם חברת צוות מגמה", פרקים 4.5, 5, 6.

קטגוריית החדשות גם היא לא הוזנחה החודש ופורסמו במסגרתה עדכונים כמו: קורו-קורו דולף וחושף מידע חדשחדשות פוקימון: 11.2.2015 (נתי), עדכון אתר: חרבוזונים, זה מה שאתםאיוונט: אמבואר עם יכולת נסתרת (אלעד). עוד רשומה שאלעד כתב החודש היא במסגרת "שואודאון" על הפוקימון – סרפיריור.

תחום הבידור החודש היה אומנם מצומצם בכמות, אך מצוין באיכות. מלבד הסינגל ששרתי, גם פורסמו רשומות כמו: בידור: אל תשכח את החיים עצמם ואת האיום האיראנידייטים מעולם הפוקימון, ומשחק דפדפן חדש של פוקימון. רבים מכם חושבים שהרשומה האחרונה פורסמה בגדר מתיחה, אך לא כך העניין. כל מי שגולש ותיק באתר כבר יודע שבכל יום שישי ה13 אנחנו מפרסמים משהו מפחיד באתר. כך שפעם אחת זו יכולה להיות קריפיפסטה, ופעם אחרת זה יכול להיות משחק מפחיד מאוד.

לא נשכח להזכיר את הרשומות הבאות שגם הן יצאו החודש, כמו: אזכורים של פוקימון בתרבות פופולרית (חלק 2)גרגרים באומגה רובי ואלפא ספיר, וגם הנערה המסתורית מהפתיח של פוקימון! אני אנצל את ההזדמנות הזו לעדכן אתכם שהרעיון ל"תערוכת פוקימון החצאית" לא הצליח. לא נשלח אלי אפילו ציור אחד בנושא וכנראה שהפעם הבאה שנערוך תערוכה באתר תהיה בעוד ה-ר-ב-ה  מ-א-ו-ד  ז-מ-ן.

זה היה החודש שהיה. אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק (283 לייקים), יוטיוב (1032 מינויים), פורום בנדיטו, צ'אטוט וקבוצת ווטסאפ], ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם. אנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

4 תגובות

  1. חבל בקשר לתערוכה, אני מניח שקיוויתי שאחרים ישלחו ואני לא הפעם אבל זה בטח מה שכולם חשבו… אחלה סיכום, הסיקור השבועי הוא של רון*, לא נתי 😛 והיה ממש כיף ומגניב החודש, מצפה לכנס ובקרוב אני יהיה מוכן להלחם בך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *