סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

קורו-קורו דולף וחושף מידע חדש!

מהדורת פברואר של מגזין "קורו קורו" דולפת לרשת ואיתה המון מידע:

1. הנקודה הראשונה מביניהם חושפת את העובדה שהסרט ה18 של פוקימון, "שד הטבעות המקושתות: הופה" (The Archdjinni of Rings: Hoopa), יכלול עוד מספר פוקימונים אגדיים מדורות קודמים. לדוגמה: לוגיה, לטיאוס, דיאלגה, פאלקיה, גיראטינה, קיורם, קיוגר קדום, גראודון קדום ומגה ראיקווזה. כמו כן, הופה נראה בחברת קבוצה של פיקאצ'ו.

2. אנשים אשר יזמינו כרטיסים בהזמנה מוקדמת לסרט הזה, יקבלו את הפוקימון ארכיאוס. זה רלוונטי למשחקים X, Y, אלפא ספיר ואומגה רובי. ניתן יהיה להזמין כרטיסים בהזמנה מוקדמת בין התאריכים 7 במרץ ועד 17 ביולי 2015. ניתן יהיה לרכוש כרטיסים בחנויות הבאות: 7-Eleven, Ito-Yokado, Æon, Æon Supercenter, Toys "R" Us, Apita, Piago, AL.PLAZA, Heiwadou, Daiei, Fuji, מרכזי פוקימונים ואולמות אשר ישדרו את הסרט באקרנים שלהם. לצערינו, המבצע לא תקף לישראלים. ניתן יהיה לקבל את הפוקימון בין התאריכים 7 במרץ ועד 31 באוגוסט 2015. הוא יהיה ברמה 100, והוא יודע את המתקפות הבאות: Judgement, Blast Burn, Hydro Cannon, Earth Power. הוא יחזיק את אחד מהמוצרים הבאים: Silk Scarf או לוח מסוג אקראי.

3. אנשים אשר ילכו לסרט, יוכלו לשמור את הכרטיס ולקבל באמצעותו אחד משישה פוקימונים. טרם ידוע איזה פוקימונים מדובר, אך מאחר והפוקימונים הבאים מוצגים בתמונות, אפשר לשער שמדובר בשישה מאלה: לוגיה, פאלקיה, זקרום, גראודון קדום, קיורם, רג'יג'יגאס, גיראטינה, דיאלגה, רשיראם, קיוגר קדום ומגה ראיקוזה זוהר. ניתן יהיה להשיג את הפוקימונים בין התאריכים 20 ביוני ועד ה31 לאוגוסט 2015.

הנה תמונות המגזין. ניתן ללחוץ עליהן על מנת להגדילן.

פוסטים קשורים

12 תגובות

  1. מגניב, אז יהיה ראיקוזה. שחור. מגה. זוהר. לא מתרגשים מספיק? יהיה גם ארכאוס. אני חושב שאני בהחלט מתרגש.

  2. האמת שקצת נמאס לי מאגדיים. זה סתם נהיה "אולסטארס" בכל פעם שסרט חדש של פוקימון יוצא לאור. ועכשיו נראה שהם מנסים לדחוף כמה שיותר אגדיים בסרט אחד. אני בהחלט מעדיף מצב שיהיה סיפור טוב מאשר הופעה של עוד אגדי. בלע.

  3. הי ארכאוס? זוכר שפעם שעברה הצלתי אותך מאבדון, חזרתי לעבר בשבילך, והחזרתי לך את תכשיט החיים? ואז אמרת לי שהעולם יפה, ושנשמור עליו וזה?
    בא לך אולי לעזור לי לנצח בליגה? אתה פשוט צריך לנצח כמה פוקימונים אחרים בקרב, בוא כנס לכדור הזה בשבילי, ואני אקרא לך כשתורך להילחם, אני בטוח שאם תיפגע האחות ג'וי תוכל לרפא אותך, בקטנה.

  4. בכל דור יש אגדי קטן אחד או יותר עם 600 סה"כ כוח, (מיו, סלבי, ג'יראצ'י, מאנפי, ויקטיני, דיאנסי, הופה, דארקראי וכו') ועל כל אחד עשו סרט שהאגדי הקטן נמצא באיזו בעיה ואז אש והחבורה באים לעזור, (ולרוב יש גם אגדי מרכזי שמופיע)

    דוגמאות:

    דיאנסי ופקעת של הרס.

    קיורם נגד חרב הצדק.

    לבן/שחור – ויקטיני וראשירם/ זקרום.

    גיראטינה ולוחם השמיים.

    עלייתו של דארקראי.

    פוקימון ריינג'ר ומקדש המים.

    ג'יראצ'י – מגשים המשאלות.

    סלבי – קולו של היער.

    גורל דיאוקסיס.

    ועכשיו הגיעה הסרט החדש:

    שד הטבעות המקושתות: הופה.

  5. האגדי הכי אהוב עלי הוא סלבי ועם לא הוא אז מיו שנייהם לוקחים דברים בתמימות והם ממש חמודים הם לא שמים פס על צידי פוקימונים הם ממשיכים בחיים שלהם ושנייהם יכולים לגרום לך לעוף תראו את הסרט הרביעי והראשון ותבינו למה אני מתכוונת

  6. אני כמעט בטוח שחוץ מקיוגר וגראודון קדומים, מגה ראיקווזה והופה, האגדיים לא יהיו חשובים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *