סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: בסוף הדרך עוד תהייה מאושר!

אני יכולה להרגיש הבעה חדשה על פני,

אני יכולה לחוש תחושה לוקחת מקום,

אני יכולה לשמוע את הגיטרה מנגנת מוסיקה יפה,

בכל פעם שאתה נכנס לחדר.

זה העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

גולשי הפייסבוק שלנו כבר יודעים שאת השבוע האחרון לחודש ינואר הקדשנו לפרסום העונה השביעית של פוקימון, הלא היא – "אתגר מתקדם". כעת אני גאה להכריז שסיימנו לפרסם אותה והיא נמצאת כולה באתר. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לאור הצ'רמנדר על העבודה הנפלאה שהוא עשה. אנצל את הבמה הזו על מנת להזמין את כל מי שרוצה לסקר את העונות הבאות של פוקימון ליצור קשר איתי במייל. דבר נוסף שנערך החודש וגם קשור לפייסבוק הוא תחרות "250 הלייקים" שלנו שבה זכה יבגני ניקולצ'וק. ברכות על החולצה!

בסיקורים שאינם קשורים לעונה 7, סיקרנו החודש את הפרקים הבאים: 854 – הולוצ'ה והולוצ'ה האפל853 – תרקוד פאנצ'ם, הקסימי פנקין, הריקוד למען מחר852 – בוני להגנה851 – איחוד קמפוס633 – פלינט מדליק את האש + צפייה ישירה עם תרגום בעבריתפוקימון ריינג'ר: סימנים שומרים (צפייה ישירה בעברית).

ערוץ היוטיוב שלנו קרוב ל1,000 מינויים ואנחנו עושים הכל כדי לוודא שכל מי שעדיין לא מנוי – ילחץ על הכפתור הארור הזה. הנה כמה פעילויות שקרו שם החודש: מדריך וידאו: פוקימון אלפא ספיר – פרק 9 (עם גילי, אח של היטמן),  פרק 10 (עם אוהד)שעת סיפור: הפוקימון ה152 בעזרתו של יואב קדוש, פינות הסיקור השבועי של רוןמדריך וידאו: איך מוסיפים חברים?מדריך וידאו: איך משתמשים בוונדר טרייד?, וקרב הפוקימונים הראשון מסוגו בין אומגה בלייז להיטמן! אז למה אתם מחכים, לחצו "הירשם"!!!

בפינת הבידור שלנו, למרבה הפלא, הצלחנו לעשות לא מעט החודש: בדיחות שרק מעריצי פוקימון יבינומשחקיה לכבוד מזג האויר הסוער, לכתוב את הרשומה הזו? זה רעיון שליעיר בעולם של פוקימון או צבע צביעה?הפינה החודשית של עידוסקומיקסים של פוקימון ואפילו הרמנו מתיחה חדשה שבה חשבתם שאנשי מפלצות כיס חושפים הכל!

אם כבר הזכרנו את המילה קומיקסים, אז החודש המשכנו לפרסם את המנגה של האתר, חלקים 222, 221 , 220. לצידה, התחלנו לתרגם את המנגה החדשה: לצאת עם חברת צוות מגמה. אל תדאגו, יש עוד מספר חלקים שטרם תורגמו. יש למה לחכות!

במדור החדשות אלעד עבד לא מעט החודש להביא לכם את כל הסקופים: איוונט חדש: סמורוט עם יכולת נסתרתאיוונט חדש: סרפיריור עם יכולת נסתרתדיווח ראשוני: פוקימון חדש הוכרז. וגם היה לו זמן לכתוב ShOwDoWn חדש על הפוקימון פידג'יוט.

בשאר הנושאים שאי אפשר לקטלג לשום מקום, נסטי פרסמה החודש את המהדורה ה14 של "נסטיצירה". המשכנו לפרסם את הפוקידע של הדור הרביעי. פרסמנו את רשימת אבני המגה במשחקים XY. עדכנו את הדף של הסרט "שד הטבעות המקושתות: הופה". כתבנו שתי כתבות: אזכורים של פוקימון בתרבות פופולרית (חלק 1), כתבה: מה שחקנים מחליפים? (Wonder Trade). ולסיום אודיע לכם שאני מתכוון לקחת חלק בכנס הארוקון 2015. אתם מוזמנים לבוא לשם!

זה היה החודש שהיה. אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק (263 לייקים), יוטיוב (979 מינויים), פורום בנדיטו, צ'אטוט וקבוצת ווטסאפ], ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם. אנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

8 תגובות

  1. חודש נהדר! האתר רק הולך ומשתבח, מי ייתן ועוד הרבה הרבה אנשים יגלו את העולם הזה שמשלב בין יצורים מגניבים, תורת המשחקים ואסטרטגיה, משחקי תפקידים והרפתקאות, אנימות ומנגות מהנות ומעניינות ועוד עשרות דברים מהנים, המדהימים ומרתקים שנקרא פוקימון!!!!!!!!

  2. יודע איך אפשר לסדר פה יותר טוב?
    צריך להפוך את הסרגלים בשמאל לברי מזעור.
    הם תופסים יותר מדי מקום.

  3. היה חודש אדיר אבל בקבוצת הוואטסאפ כל הזמן משנים את הנושא ל: "ככה","שבוע הכפילים" ועוד וזה ממש מעצבן לכן אולי אני אצא,
    הקבוצה לא רצינית ובקושי מדברים על פוקימון בה…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *