סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: בן אדם, חייך וצחק בקול!

וואו, עבר הרבה זמן מאז העדכון האחרון, ולמען האמת, התגעגעתי אליכם. קרו המון דברים בתקופה הזו. אני מתכוון לסכם את כולם, גם אם מדובר בתקופה שהיא קצת יותר מחודש בודד. שנתחיל?

ראשית, נתחיל בכך שיצאו המשחקים החדשים לבית נינטנדו – "אומגה רובי" ו"אלפא ספיר", והאתר כמרקחה! בהתחלה, עוד טרם יציאת המשחקים, הענקנו לגולשי האתר את האפשרות לזכות בפרסים בספיישל אומגה רובי ואלפא ספיר: מפלצות כיס מחלקים לכם פרסים! הזוכה של אותו ספיישל הוא עידן זמיר שלקח חבילת סטרטר דק ושבעה בוסטרים של הסט Phantom Forces.

ביום יציאת המשחקים עשינו ספיישל אמיתי באתר ובמסגרתו פרסמנו את תערוכת המגות של גולשי האתר, שהוכתרה כהצלחה מטאורית. לצד זה פרסמנו גם את הסרט ה17 של פוקימון – "דיאנסי ופקעת של הרס" עם צפייה ישירה והורדה בעברית בלעדי לאתר שלנו. אפרופו סרט זה, מוקדם יותר החודש, פרסמנו את הספיישל המקדים – "דיאנסי, נסיכת שטח היהלום", שוב, עם צפייה ישירה והורדה בעברית בלעדי לאתר שלנו. ההורדות דרך אגב נמצאות באיזור התגובות.

עוד בנושא המשחקים החדשים, התחלנו לסקר את האספקטים השונים של המשחקים, בין אם זה היכן ניתן למצוא את אבני המגה? פוקימונים בלעדיים לגרסאותפוקימון: מגה התפתחות / התפתחות מגהמנהיגי מכוןפוקימונים שניתן להחליףאבני פיתוחאליט פור ואלוףפוקימונים אגדייםאיוונט: בלדום זוהרקורו קורו חושף: פרק דלתאקוספליי פיקאצ'ופוקימוני מתנהפוקדורים, ועוד. אתם מוזמנים להיכנס לתפריט החדש שמצוי בצד ימין ולהתרשם בעצמכם. ואל תדאגו, זו לא המילה האחרונה בנושא.

אם לא שבעתם מהנושא, נעדכן אתכם שניתן לרכוש את המשחקים החדשים, דרך חנות Gamestation, במחיר מבצע של 259 ש"ח בלבד. אני ופרדי דיברנו על זה רבות והגענו למסקנה שאם הקהל הישראלי יתמוך בשוק הישראלי ויפגין נאמנות וירכוש את המשחקים החדשים דרך החנויות הישראליות, אז נינטנדו תדע על זה בשלב מוקדם או במאוחר, מה שיגרום לה להבין שיש התעניינות ישראלית במוצר, ואז הדרך לפיתוח התחום בארץ היא מאוד קצרה. אז אם אתם רוצים לראות את האנימה של פוקימון בטלוויזיה או אם אתם רוצים טורנירים רשמיים של נינטנדו בארץ, כל שעליכם לעשות זה לתמוך בשוק ולא רק במילים, אלא גם במעשים.

גם פינות רגילות המשיכו להתפרסם החודש, וביניהן "הסיקור השבועי" של רון שעושה עבודה יוצאת מן הכלל. אני מאוד נהנה מהסרטונים שלו. אתם מוזמנים להכנס ללינק ולצפות בו. מלבד זה, גם סיקרנו את האנימה, ובין היתר הספקנו את הפרקים הבאים: 808 – קרב מכון סנטלון הסוער (צפייה ישירה עם תרגום בעברית), 846 – מקורות התפתחות המגה845 – נלחמים על מקום בהיכל התהילה.

מגה ריאוניקלוס מאת גל
מגה ריאוניקלוס מאת גל

בפינת המדריכים אנחנו מתכבדים להציג מדריך חדש של המשחק "אלפא ספיר" בהנחייתי. למרבה השמחה, הוא כבר הספיק להפוך לסערה ברחבי הרשת. תודה. מלבד פרויקט זה, יצאו פרקים במדריכים: פוקימון לבן – פרקים 16, 17. ולבסוף, נחתם לו מדריך המתקפות המלא, עם כל המתקפות, כולל אלה של הדור השישי ואני רוצה בהזדמנות הזו לומר תודה רבה לאיגור ולרז על העבודה הנהדרת שהם עשו. תודה רבה לכם.

עוד פרויקט שהסתיים הוא פרסום הפוקידע של הדור השלישי. לא הרבה אתרים מצליחים לעמוד במילה שלהם, אבל כאשר אנחנו הצהרנו ברשי גלי, שאנחנו מתכוונים לפרסם את כל הדור השלישי, אז אנחנו הרגשנו מחויבות לעמוד במילה שלנו. כל יום פורסמו בין 4-6 רשומות. העבודה על הדור הזה הייתה קשה אך מהנה. ואני רוצה לומר תודה לנסטי על כך שהיא עזרה לי במלאכה הזו. תודה.

פינת היצירה שלנו לא הוזנחה החודש ותמר פרסמה שתי מהדורות חדשות של הציורים שלה. אתם מוזמנים להכנס ולהתאהב בלחיצה על הלינקים הבאים: מהדורה 7, מהדורה 8. אפרופו, ציורים וקומיקס ומנגה, אתר מפלצות כיס גאה להחזיר את המנגה של האתר. פרק אחד בכרך 10 פורסם השבוע באתר ובכוונתי לתרגם (בתקווה) שני פרקים חדשים בכל שבוע. תצטרכו להזכיר לי על בסיס קבוע. אני סנילי רצח!

נסיים חזק עם פינת הבידור שלנו. במהלך החודש הצלחנו להרים מתיחה חדשה על גולשי האתר. ילד בשם אלמוג לכאורה פרץ לאתר ושינה אותו לאתר צ'אק נוריס. אתם מוזמנים להיזכר ולצחוק על כל מה שקרה בלינק המצורף. האירוע גרם לי לפתוח תת קטגוריה חדשה "מתיחות אתר", אשר ניתן למצוא אותה בקטגוריית בידור. מלבד זה, יכולתם להנות מרשומת 10 דברים הזויים במשחקים החדשים! (12+), תלמידים מעולם הפוקימון, טריילר כן: פוקימון זהב וכסף (שנמצא בתחתית ברשומה ותורגם על ידי גלעד).

בכל הנוגע לרשומות שלא ניתן לקטלג, פורסמה לה כתבה חדשה: האם פרסקט הוא זומבי? (אייל), ולצד זה דיון בעד ונגד: האם פוקימון זה לילדים בלבד? פרט לכך, אם בא לכם, אתם מוזמנים להכניס את תאריך הלידה שלכם למהדורה הרביעית של "ספר המזלות של פוקימון" שיתפרסם בשבוע הקרוב ולגלות איזה פוקימון אתם. וכמובן, אתם יכולים להתעדכן על החדשות הראשונות בכל הנוגע לכנס מפלצות כיס 2.

זה היה החודש שהיה, אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק (215 לייקים), יוטיוב (910 מינויים), פורום בנדיטו, צ'אטוט וקבוצת ווטסאפ], להשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

9 תגובות

  1. חודש אדיר היה בו כל כך הרבה דברים חדשים ומגניבים והאלה שהכי התלהבתי מהם
    אלפא ספיר מדריך על ידי המשוגע שכולנו אוהבים היט מאן!!
    הטריילר שהרג אותי מצחוק
    10 הדברים ההזויים ביותר היה גדול
    ואיך אי אפשר בלי יאיי- סאן שלנו עם הסיקור השבועי

  2. איזה חודש!!! בגלל זה אני עכשיו אומרת: באו נצרח כולנו יאיי!!! יאיי!!! ואני באמת מתכוונת לחייך ולצחוק בקול על החודש המעולה הזה!! 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *