סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

מבצע לגולשי האתר: אומגה רובי ואלפא ספיר ב239 ש"ח בלבד!

אז כפי שכולכם כבר יודעים, המשחקים החדשים של נינטנדו יצאו לאור ביפן ב21.11.2014, ובאירופה ב28.11.2014! הגיע הזמן להצטייד במשחקים "אומגה רובי" ו"אלפא ספיר"! אנחנו מציעים לכם לעשות את הרכישה דרך האתר שלנו במחיר מבצע! יצא לי לדבר עם רותם מחנות Gamestation והוא היראה נכונות לבוא לקראת גולשי אתר "מפלצות כיס"!

ובכן, המצב הוא כזה: אם תגשו לכל חנות בארץ, אז קרוב לוודאי שתצטרכו לשלם כ300 ש"ח על הפריט. מחיר המבצע בחנויות הנבחרות עומד כיום על הטווח שבין 250 ל289 ש"ח. רותם מוכן למכור לגולשי האתר את המשחקים החדשים ב239 ש"ח בלבד! וכל שעליכם לעשות זה להגיד שהגעתם מאתר "מפלצות כיס"! פשוט, לא?

הבהרה: המשחקים כבר נמצאים בחנות. הם פועלים בגרסאות אירופאיות בלבד. ולכל הספקנים, הנה ההתכתבות שלי עם רותם.

אז בואו לשחק עם ברנדן ומאי פעם אחת נוספת במחוז הואן, אל תשכחו לתפוס את כולם, ובדרך גם לנסות ולהשיג את כל התגים על מנת שתוכלו להתחרות באליט פור ובהזדמנות להיות אלופי הליגה. לאחר מכן, תוכלו לתפוס את הפוקימונים האגדיים, לקבל פוקימונים התחלתיים מרוב הדורות, וגם לאתר את כל פוקימוני המגה החדשים. וזה מבלי שהזכרתי את המשחק התחרותי שבו תוכלו לשחק עם חברים שלכם, גולשי האתר, להלחם בהם בטורנירים, להחליף איתם פוקימונים ועוד. 

כל שעליכם לעשות זה ללחוץ על הלינק הבא (או ללכת לחנות של Gamestation באופן פיזי)
http://www.gamestation.co.il/category.asp?catcode=296&AdCat=296&parentid=0

– – – – –

אם בא לכם להתחדש במשחקי פוקימון אחרים, אתם מוזמנים לעשות גם את זה. אנחנו פה כדי לספר לכם שניתן להשיג את המשחקים של פוקימון X ו-Y במחיר של 239 ש"ח בלבד. ואם בא לכם לגוון ולנסות חוויה אחרת שקשורה לפוקימון, או אם בא לכם ללמוד כיצד לצייר פוקימונים, תוכלו לעשות זאת על ידי רכישת המשחק "אקדמיית ציור" במחיר 169 ש"ח בלבד. שוב, המחירים תקפים רק למי שיציין במעמד הרכישה או במייל שהוא מגיע מהאתר שלנו. רכישה נעימה ושיהיה לכם במזל טוב!

 

– – – – –

Gamestation היא הרשת הגדולה והמובילה בישראל למשחקי טלוויזיה. ניתן למצוא שם מכשירים, משחקים ואביזרים לכל הקונסולות, גאדג'טים וגימיקים מדליקים במחירים הטובים בישראל. סניף מרכז דרום ממקום בראשון לציון, מול מרכז חונים קונים, רחוב לישנסקי 10, טלפון 03-9626587. סניף מרכז צפון ממקום בהוד השרון, רחוב סוקולוב 11, טלפון 09-7601453, מייל sales@gamestation.co.il.

פוסטים קשורים

36 תגובות

  1. תקעת אותי בדילמה או לקנות מאינג'ויסטיק כי זה קרוב יותר או מגיימסייטשן כז זה זול יותר ואני לא יודע איפה יש להם סיניפים

  2. אני לא יכול משתי סיבות:
    הראשונה היא שה3ds שלי אמריקאי
    והשנייה היא שכבר יש לי את המשחקים החדשים

  3. אני מתכוון לעשות הזמנה עם משלוח לאור המחיר הזה. אומנם אקבל את זה יום למחרת אבל לפחות אתרום לסצנת הפוקימון בישראל.

  4. הא. מעניין. אני עדיין לא חושב שהמשחקים יצאו כאלה טובים בגלל אתרי ביקורות שנותנים לו "מההה", אל ההצעה אטרקטיבית במיוחד.
    בכל זאת, שאלה לרותם, האם הוא מציע משחקי 3DS אחרים?

  5. כנראה באירופאי זה עולה יותר כי גם לי זה עול 239 נ"ב מקבלים עם זה בובה של גראודון או קריוגר? אני אספן 🙂

  6. סנייבי בארופאי זה עולה 39.99 שקלים בריטים שזה יוצא 239

  7. היט מן, אני לא מוצא חנות שמוכרת את זה… יש לך המלצה על חנות? נגיד במקום כמו קניון או משהו..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *