סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימוני מתנה באומגה רובי ואלפא ספיר

 פוקימון  הסבר  תמונה
 טריקו, טורצ'יק או מדקיפ  דרך 101, הפוקימון הראשון שינתן לכם יהיה פוקימון התחלתי, ויש לכם בחירה בין טריקו, מדקיפ וטורצ'יק. במשחק אתם תקבלו אותו בניסיון להציל את פרופסור בירץ' מהפוקימון פוצ'יינה.
 קוספלי פיקאצ'ו  עיר סלייטפורט, אחרי שתגיעו לעיר ותשתתפו בתחרות הסרט, תגיע אליכם אישה אשר תציע לכם פוקימון הלבוש בקוספלי. אתם תקבלו את פיקאצ'ו כוכב רוק אם אתם משחקים בתור זכר, ואת פיקאצ'ו כוכב פופ אם אתם משחקים בתור נקבה.
 Wynautוואינאט עיר  לאבארידג', ליד הבריכות החמות אתם תפגשו אישה זקנה אשר תיתן לכם ביצה וממנה יבקע וואינאט. לא ניתן למצוא את הפוקימון הזה בטבע.
 Latias normal spriteלטיאס או לטיאוס  אי דרומי, ברגע שאתם מגיעים לדרך 118, לטיאוס או לטיאס יגיעו אליכם ואל סטיבן ויקחו אתכם לאי שם תגלו שצוות מגמה או אקווה מנסים לשים את ידם על אבן המגה. אחרי שתנצחו את הצוות, הפוקימון יצטרף אליכם ביחד עם אבן המגה שלו.
 Castform normal spriteקאסטפורם  מוסד מזג אויר, אחרי שתצילו את האנשים במוסד הזה מפני צוות מגמה או אקווה, המדענים שם יתנו לכם את הפוקימון קאסטפורם. פוקימון אשר לא ניתן למצוא בטבע.
 צ'יקוריטה, סינדקוויל או טוטודייל  דרך 101, אחרי האליט פור, כשאתם יוצאים מהבית שלכם בעיר ליטלרוט, פרופסור בירץ' יתקשר ויגיד לכם שהוא תחת התקפה על ידי שרומיש. אתם תצטרכו לצאת לעזרתו באמצעות אחד מהפוקימונים האלה שתקבלו במתנה לאחר הקרב.
 סנייבי, טפיג או אושוואט  דרך 101, אחרי פרק דלתא, ותצאו מהבית שלכם בעיר ליטלרוט, פרופסור בירץ' יתקשר ויגיד שהוא מותקף על ידי מאצ'וק. אתם תצטרכו לצאת לעזרתו באמצעות אחד מהפוקימונים האלה שתקבלו במתנה לאחר הקרב.
 טרטוויג, צ'ימצ'אר או פיפלאפ  דרך 101, אחרי שתנצחו את האליט פור פעם אחת נוספת, ותצאו מהבית שלכם בעיר ליטלרוט, פרופסור בירץ' יתקשר ויגיד שהוא מותקף על ידי אשתו, אבל זה יתגלה להיות פוקימון פראי. אתם תצטרכו לצאת לעזרתו באמצעות אחד מהפוקימונים האלה שתקבלו במתנה לאחר הקרב.
טוגפי  עיר לאבארידג', לאחר האליט פור, ליד הבריכות החמות אתם תפגשו אישה זקנה אשר תיתן לכם ביצה וממנה יבקע טוגפי. לא ניתן למצוא את הפוקימון הזה בטבע.
 Beldumבלדום  עיר מוסדיפ, אחרי פרק דלתא, אם תחזרו לבית של סטיבן, אתם תמצאו פוקדור עם הפוקימון בלדום בתוכו, ופתק שאומר שהפוקימון הזה ניתן לכם במתנה.
 CameruptקאמראפטSharpedoשארפידו  נופש קרב, אחרי פרק דלתא, באיזור האי, בבית האי הראשון מימין אתם תמצאו שני חיילים, אחד מצוות אקווה ואחד ממגמה. הם יגידו שהם עזבו את הצוותים כדי להיות אחד עם השני (WTF). לאחר מכן יגיעו חיילים נוספים שיסבירו להם מה קרה ובשלב הזה הם יגידו שברצונם לחזור לצוותים כדי לשנות אותם, אבל לא לפני שתקבלו את הפוקימונים שלהם.

פוסטים קשורים

22 תגובות

  1. הדבר הכי מטריד זה זה:בוא אליכם פרופסור בירץ' ויגיד שהוא מותקף על ידי אשתו, אבל זה יתגלה להיות פוקימון פראי O_O

  2. "מותקף על ידי אשתו"
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  3. נראה לי או שפרופסור בריץ מתעסק אם כולם או שהוא בן אדם מוכה או שהפוקימונים פשוט עושים איתו היאבקות (1.פוצ'יינה 2.שרומיש 3.מאצ'וק 4.אשתו או מה שזה לא יהיה)

  4. יש לכם טעות את ההתחלתי של יונובה אתה מקבל מייד אתה פשוט צריך להיכנס חזרה הביתה לדבר עם האמא ולצאת (אחרי שאתה מקבל את ההתחלתי של ג'וטו)

  5. רייקואזה לא מקבלים במתנה אתה צריך לתפוס אותו שכאשר האישה בסוף המשחק (לא זוכר איך קוראים לה ) מזמנת אותו והוא לא מוכן להביא את השחקן לחלל להרוס את המטאור אז אתה תצטרך להלחם מולו ולתפוס אותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *