סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

סרט 14: לבן – ויקטיני וזקרום, שחור – ויקטיני ורשיראם / White—Victini and Zekrom, Black—Victini and Reshiram

לבן – ויקטיני וזקרום / שחור – ויקטיני ורשיראם

פוסטר:

מידע כללי:

ארץ: ישראל ארצות הברית יפן
שמות הסרטים: לבן – ויקטיני וזקרום

שחור – ויקטיני ורשיראם

White—Victini and Zekrom

Black—Victini and Reshiram

ビクティニと黒き英雄ゼクロム

ビクティニと白き英雄レシラム

תאריך שידור: לא שודר בארץ 3 בדצמבר 2011 16 ביולי 2011

הפקה:

בימוי: קוניהיקו יויאמה זמן סרט: 95 דקות
תסריט: היידקי סונודה שפה: אנגלית / יפנית
מוסיקה: שינג'י מייאזאקי ז'אנר: ילדים, אנימציה, אקשן

עלילה:

לפי אגדת אנשי האדמה, לפני יותר מאלף שנה חיו להם בני האדם והפוקימונים בהרמוניה מושלמת במקום שנקרא מלכות העמק, בעזרתו של כוח הדרקון. המלך ישב בטירת חרב העמק ושלט בעם. למלך היו שני בנים, אשר אחד שלט בפוקימון האמת – רשיראם, והשני שלט בפוקימון האידיאל – זקרום, והכל היה על מי מנוחות. לאחר תקופה ארוכה פצחה מלחמה בין שני הבנים, אשר לבסוף הובילה לתרחיש שבו כוח הדרקון הזיק לעמק במקום לעזור לו. בצעד נואש, המלך החליט לשאול מויקטיני את כוחותיו ולהעביר את חרב העמק ממקומה המקורי אל עבר העיר אינדואק, והציב עמודי מגן מסביב לעיר על מנת לשלוט בכוח הדרקון המסתורי. המעבר הדרמטי גרם למותו של המלך, הפסיק את המלחמה, והביא את שני הפוקימונים האגדיים, רשיראם וזקרום, להיקבר מתחת לטירה. במעבר לימינו אנו, דמון הוא צאצא של אנשי האדמה ובכוונתו למלא את משאלת לבה של אמו ולהחזיר את העמק לימיו הטובים בכך שהוא יחזיר את מלכות העמק. הוא יוצא למסע בעקבות אנשי האדמה והוא מגלה את מיקומו של הפוקימון האגדי – זקרום שמצטרף אליו ועוזר לו. בינתיים אש, אייריס וסיילן מגיעים לעיר אינדואק במטרה להשתתף בטורניר מקומי. על הדרך הפוקימון האגדי ויקטיני מצטרף לאש, עוקב אחריו ועוזר לו להגיע לעיר בבטחה. אש נכנס לטורניר ובעזרתו של פוקימון הניצחון, הוא מצליח לגבור על כל היריבים שלו. לבסוף ויקטיני חושף את נוכחותו בפני החבורה ובפני דמון. דבר זה מניע את החזרת מלכות העמק למציאות. דמון מבקש מויקטיני את הרשות להשתמש בכוחותיו והוא מתחיל להניע את הטירה למיקום המקורי שלה, במחשבה שאם זה יקרה, כוח הדרקון יחזור לימיו הטובים והאדמה שוב תאפשר חיי הרמוניה. אבל אש נחשף לחזיונות אשר מתארים מציאות אחרת. ההעברה של הטירה אינה משיגה את המטרה שלה ואש יוצא כנגד דמון במטרה למנוע ממנו לפגוע בויקטיני ובמטרה למנוע אסון. דמון שנראה כאילו נכנס בו שד מסרב לשמוע לעצתו של אש, ומשתמש בזקרום על מנת לבצע את האידיאל שלו. דבר זה מאלץ את אש לחפש את הפוקימון שיעצור את זקרום – פוקימון האמת – רשיראם. אש יורד אל מתחת לטירת החרב ומאתר את רשיראם. בעזרתו הוא מצליח לעצור את זקרום ולמנוע מדמון לבצע זממו. בינתיים עמודי המגן שנועדו במקור למנוע מויקטיני לעזוב את גבולות העיר, מונעים מויקטיני את האפשרות להשתמש בכוחותיו. אש מנסה לעזור לו, אבל ללא הצלחה. בסופו של דבר, כאשר אש ו-ויקטיני נמצאים בין שמיים וארץ ועל סף מוות, מחליט ויקטיני להשתמש בכוח הV-create כדי להציל את המצב. בסופו של יום, כולם ניצלים, טירת החרב חוזרת למקומה הנכון וכוח הדרקון הטוב חוזר לפעול בעמק.

טריוויה:

– אלו הסרטים הראשונים שהדמות של ברוק אינה מופיעה בהן.
– בסרטים נחשפים 34 פוקימונים חדשים, יותר מכל סרט אחר.
– המיקומים בסרט הם שעתוקים למקומות מפורסמים בצרפת. לדוגמה: ניס, גאודון, טאורטס-סור-לאופ והר מיכאל הקדוש.
– זו הפעם השנייה ששני סרטים של פוקימון מגיעים לארה"ב באותה שנה.
– מספר סצנות הוצאו מהגרסה הטלויזיונית של "שחור – ויקטיני ורשיראם".

קדימון:

פסקול:

תמונות:

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. זה אותו סרט אחד לאחד עם שם שונה לא מבין מה הקשר לבן ושחור זה אותו סרט בידיוק

  2. לא מסכים עם הביקורת שלך היטמן, עלילת הסרט הייתה מסקרנת ומעניינת, האיור היה מרהיב ולדעתי היה שמה את כל מה שצריך להיות בסרט של פוקימון.
    סרט מצויין!

  3. הבדל הוא שאצל דמון בשחור רשיראם עוזר לו ובלבן זקרום עוזר לו וכמובן שאש יהיה עם רשיראם בלבן וזקרום בשחור. יש שינוי אך לא מהותי. אתה עדיין יכול לראות סרט אחד ולהבין את שניהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *