סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: כנס פוקימון מפלצות כיס 2!

שלום רב,

שמי הוא היטמן, אני מייסד ומנהל אתר בנושא "פוקימון" ולאחרונה הקמתי את הפרויקט השאפתני ביותר מאז ומתמיד – כנס שמוקדש כולו לנושא המדובר. אומנם המותג כבר אינו להיט בארץ במשך שנים, אבל אחר-הצהרים אחד, ביום חמישי 23.10.14, נתן לנו את האפשרות לחלום שאנחנו עדיין ילדים ושיש לנו עוד סיכוי לתפוס את כולם!

הייתה חוויה מדהימה!

הקמת הפרויקט:
http://pocketmonsters.co.il/?p=34968

סיכום הכנס:
http://pocketmonsters.co.il/?p=36179

הרצאה מתוך הכנס:
http://pocketmonsters.co.il/?p=36202

וכמובן שאי אפשר בלי תמונות:
http://pocketmonsters.co.il/?p=36206

אני יכול לחשוף שבימים אלה אנחנו בודקים אופציות לחבור אל אמא"י (ארגון מנגה ואנימה ישראל) על מנת לקיים כנסים נוספים בנושא. רק אעדכן שבמידה וזה לא יסתדר, אז אנחנו לא פוסלים את הרעיון של קיום כנס פוקימון נוסף בלעדיהם. הישארו מעודכנים לאתר לפרטים נוספים.

זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

אז כפי שאתם בטח יודעים, משחקי "אומגה רובי ואלפא ספיר" מתקרבים בצעדי ענק ואיתם גם כמות החדשות שזולגת בנוגע לפוקימוני מגה, דמו למשחק ושמועות. אנחנו סיקרנו עבורכם את כל מה שקורה בעולם הפוקימון בלינקים הבאים: סיקור: דמו פוקימון אומגה רובי ואלפא ספיר, 2 מגות חדשות, שמועות: אומגה רובי ואלפא ספיר, קורוקורו חושף מידע חדש, מגה ראיקוזה הוכרז, ו-אוונט ליל כל הקדושים: פאמפקאבו.

כמו כן, עשינו ימים כלילות לנסות ולהרים פעילויות אשר קשורות לנושא הזה. בין היתר, ביצענו חלוקת קוד לדמו של פוקימון אומגה רובי ואלפא ספיר, פירטנו לכם על עצות לרוכשי אומגה רובי ואלפא ספיר, והקמנו את אחד הפרויקטים הכי שאפתניים – פרסום הדור השלישי של פוקימון, לכבוד צאת המשחקים החדשים!

במדור הבידור יכולתם להנות מהטופיקים הבאים: תמונות שיגרמו לכם להתאהב במגה ראיקוזה, 5 קרבות שיהיו חד צדדיים, 10 תמונות GIF של פוקימון. בכל הנוגע לVOD, שיפרנו את העמוד לנוחיותכם, וצרפנו שני קטעים חדשים: פוקימון: המחזמר (עברית), ו-ג'נסקט והאגדה המתעוררת (צפייה ישירה בעברית). אני חוזר ואומר גם פה; יש אופציה שתפורסם גם הורדה לסרט והיא תלויה במספר התגובות שיהיו לטופיק המדובר. אז זה תלוי אך ורק בכם!

במדור המדריכים פורסמו הסרטונים הבאים: המדריך המלא לסיום המשחק: פוקימון לב זהב – יג', מדריך וידאו: פוקימון לבן – פרק 15, פרק 14, פרק 13, פרק 12. כמו כן, גם הפינה של הסיקור השבועי המשיכה כרגיל ופרסמה ארבעה המשכונים חדשים: הסיקור השבועי – פרק 12, פרק 11, פרק 10, פרק 9.

בסיקור האנימה פורסמו הפרקים הבאים: 667 – להציל את דארמניטאן מהפעמון, 666 – סנייבי משחק אותה קשה להשגה, 844 – ניווט מעורפל. פינת שואודאון גם היא לא הוזנחה החודש, שם הוצג הפוקימון הבא: שחק אותה כמו ShOwDoWn: סלאקינג. עוד דבר שהיה החודש הוא כנס אייקון ובמסגרת סיקורי כנסים, הוא סוקר: יש מקום לכוווווולם. ולבסוף יכולתם להנות מהסגמנט השישי של הציורים של תמר.

זה היה החודש שהיה, אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק (203 לייקים), יוטיוב (872 מינויים), פורום בנדיטו וקבוצת ווטסאפ], להשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

30 תגובות

  1. נראה לי הגיוני שהכנס יהיה במרכז.
    יותר הגיוני שגמה יגיעו מהדרום למרכז מאשר שאלו מהמרכז שהם הרוב..יאלצו להדרים
    וגם אםו שבצפון יאלצו להדרים אפיךו יותר.

    מי שגר בדרום.. ךתאמו מפגש ככה שתפגשו חברים אחרים ברכבת ותגיעו יחד.

  2. המרכז זה המקום האידיאלי לכנס תחשבו על לה שבצפון שלא יוכלו להגיע לכנס כי הם יצטרכו לנסוע את כל המדינה כדי להגיע וחוץ מזה רוב התושבים גרים במרכז

  3. אף אחד לא מבטיח לנו שאם זה יבוצע בדרום, אז יבואו אנשים. אתם גרים בדרום ולכן זה קל לכם לבקש שזה יהיה קרוב יותר לבית. באותה קלות יכולים אנשי הצפון להגיד את אותו הדבר. בכל מקרה, כנס הוא עניין של מצוי ורצוי, והכי טוב לעשות את זה במקום מרכזי, שאליו כולם יוכלו להגיע – כלומר – תל אביב והסביבה.

  4. וואי איך בא לי ללכת לכנס אף פעם לא חשבתי שפוקימון חזק כל כך בישראל אני כל כך שמח שיש עוד אנשים שאני יכול לדבר איתם על פוקימון כי חברים שלי לא כל כך אוהבים את זה

  5. תבינו שזו תהיה בעיה לעשות בדרום. אתחיל בסטראוטיפ הידוע: חם שם. בכנס שהיה ברמת גן בסתיו בחלון פתוח היה חם, אז יהיה קשה לעמוד כמה שעות בסיוט הזה בשביל הצפוניים והמרכזיים. עוד דבר: לי היה לוקח שני אוטובוסים להגיע לרמת גן, ועוד מראש העין. יצאתי מבית ספר, אז הייתי צריך ללכת איזה קילומטר וחצי ואוטובוס אחד. הרוב כאן גרים במרכז, אז תחשבו איזו בעיה זו להטריח את כולם לרדת דרומה, בין אם ברכבת או בקו כלשהו לאיזור אוטובוס אחר. בקיצור- אני אהיה מרוצה מכנס במרכז, אבל אני חושב שבהרצליה יהיו מקומות פחות דחוסים. היינו על חצי מסדרון ושני חדרים, והיה מאוד צפוף, אז אני חושב שזה צריך להיות בסדר העדיפויות. אחר כך- יותר דוכנים, יותר אוכל, עמדת צילום (הצעה שלי להיטמן) והכי חשוב- שכולם יהיו שם. זו חוויה להכיר את כל החבר'ה מהאתר וללמוד שאוהד בגובה שלי והיטמן– נו טוב, הוא לבקן עם שם של מרוקאי. אז תחשבו נסיעות, ואל תחשבו לא להגיע!

  6. מה הבעיה? פעם אחת בדרום זה מה שאנחנו מבקשים והטמן אומר שהוא מקשיב להצעות של הגולשים למה הפעם לא?פעם אחת בדרום לא יהרוג אף אחד פעם אחת בדרום פעם אחת בצפון במערב ובדרום ועם יהיה לכם כוח להמשיך עם הכנסים אז השאר אני לא מתלוננת פעם אחת בדרום רק פעם אחת …

  7. גב' אנונימית, תחשבי. אם רק החבר'ה של הדרום יגיעו, אז יגיעו 15-20 אנשים. בהנחה שהיטמן הולך לגבות 30 שקלים על כניסה, יהיו לו סה"כ 450-600 שקלים. ארגון של כנס שלם אולי יהיה זול מספיק, אבל עדיין, מה הטעם בלשלם 600 שקלים בשביל 20 איש בשני חדרים?

  8. שכירות של מקום, מימון של אוכל והוצאות כספיות על כנס כמו שהיה לנו ברמת גן זה סדר גודל של אלפי שקלים. אם אני רוצה להוציא אירוע בדרום שיכסה את העלויות שלו, אצטרך לגבות מכל אחד 100 ש"ח.

  9. MrYoavoss דבר ראשון חורף עכשיו אז הטעיון של חם לא עובד וגם אם היה בקיץ לא בכל מקום בדרום חם
    דבר שני אני מבטיח לך שהגזמתה בתיאורים שלך ואם היה בדרום היו יותר מ20 איש ובטוח שגם אנשים מהמרכז היו מוכנים לבוא
    עוד משהו אמרתה שלהגיע דרומה זה להטריח אנשים, ומה איתנו הדרומיים להגיע למרכז זה לא "להטריח" אותנו זה בידיוק אותו דרך
    בסופו של דבר HIT MAN אמר את שלו והוא זה שקובע, כנראה שאני אף פעם לא יוכל להגיע לכנס שלכם 🙁

  10. בתור תושב דרום אני מסכים עם היט מן וכל אלה כי יש אנשים כמו רז שחיים בצפון זה די אנוכי אני נסעתי נסיעה של 3 שעות בשביל הכנס והגעתי בזמן אז תפסיקו לנסות לגרום שהכנס יהיה במרכז והכנס הבא יתרחש בחופש כמו שנוסעים במטוס או לצד השני של הארץ לחופש אז למה לא תסעו למרכז בחופש?

  11. תיקון זה לא היה שלוש שעות זה היה שעתיים וחצי או משהו..

  12. חחחח, קר בחורף, הצחקת אותי!
    אני גר בצפון המרכז ואחרי כל המבול הזה אנחנו עדיין מפעילים רק מזגן על קור ואת הידיים לפתוח חלון. חוץ מזה, הכנס הולך להיות בפסח, ובפעם האחרונה שהייתי בנגב בפסח… או ואבוי, אני לא אדבר על הזוועה הזו בכלל.
    ואתה גם ניגדת את עצמך. אם אנשים מהמרכז יכולים לבוא דרומה, אז החבר'ה מהדרום יכולים להצפין, ואם הקבוצה מהדרום לא מגיעה לכיור המזוהם (שפתח תקווה זהמו, אצלנו הוא נקי ואפשר לשתות ממנו), הנבחרת מהמרכז לא יכולה להזיז תתחת לארגז החול.

  13. אני גר בחור….קוראים לו באר יעקב תשמחו שאתם גרים בעיר ולא ביישוב….טמי שביישוב אז משתטף בצערו

  14. אתה שומע את עצמך? כן קר בחורף, זה הכוונה של חורף ש-קר!!!!
    ואתה שוב מגזים לא בכל מקום בנגב חם תצא בהבועה התלאביבת שאתה חיי בה והסטיגמות שלה
    אני לא רואה סיבה לריב איתך hit man כבר החליט שלעולם לא היה כנס בדרום , אבל מה שאמרתה עיצבן אותי (ועדיין מעצבן אותי) אז אני חייב להגיב

  15. דויד-ואני גר במושב במרכז, אז אני צריך לנסוע רק 40 דקות כדי להגיע ._. לא כל ישוב או מושב מצערים…

  16. בנגב לא גרוע כל כך וכנס בדרום צריך בעים של כאלה מהצפון והמרכז.. אני מתנגד נחרצות לזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *