סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון אתר: עוד 23 יום!

שלום, עכשיו כשסיימנו את ראש השנה ופנינו מועדות ליום כיפור, הרשו לי לברך אתכם בברכת גמר חתימה טובה וצום קל. יש לנו הרבה מה לסקר, אך לפני הכל, הרשו לי לציין בפניכם שהשנה האתר יהיה פתוח ביום כיפור, אם כי לא יפורסמו בו רשומות חדשות, כך שאתם צפויים לראות הפסקה בפעילות האתר בימים אלה.

ראשית כל, ואני יודע שזה נושא שמעניין את כולם, בעוד 23 ימים בדיוק יערך כנס מפלצות כיס! ההכנות הן בעיצומן ואני כולי תקווה שהכנס הזה יעבור בצורה חלקה, נעימה וכיפית לכולם. אם אתם עדיין לא יודעים במה מדובר, אז רשמו לפניכם שב23.10.14, בשעות 16:00-21:00, באשכול הפיס של רמת גן – אהל שם, יערך כנס הפוקימון הראשון מסוגו בארץ. אתם מוזמנים לבוא!

כעת אפשר לעבור לעדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

הפרויקט הגדול ביותר שלקח מקום באתר החודש הוא ללא ספק שבוע הפרסומים החגיגי לכבוד ראש השנה. במהלך הספיישל הזה פרסמנו באתר בכל יום חמש רשומות שונות ואני מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית. אחד מהדברים שנעשו במסגרת השבוע הזה היה "טורניר בחירת הפוקימון ההתחלתי המועדף על האתר!" אתם מוזמנים לראות את השתלשלות הדברים בלינקים הבאים (1, 2, 3, 4). תודה לאנונימית על הרעיון הנפלא!

בכל חודש נראה שאנחנו פותחים בפרויקט חדש, וגם החודש הצלחנו להמציא את הגלגל מחדש בעזרתו האדיבה של איתי בן חיים. הרעיון שלו הוא לציין את כל ההבדלים שבין פוקימוני זכר לנקבה בדורות הקודמים. ראשית כל, אני רוצה להודות לו על המלאכה המושקעת ושנית, אני רוצה להזמין אתכם שוב ולהעיף מבט על הפרויקט שקיבל כבר תת קטגוריה משלו: הבדלי מינים.

מפרויקט חדש אחד לפרויקט חדש שני. זה כבר לא סוד שרון השתלט על פינת הסיקור השבועי והוא עושה בה חיל. או צחוק, תלוי איך מסתכלים על זה. אתם מוזמנים להצטרף אליו ולשגעונות שלו בלינקים הבאים: (פרק 8, פרק 7, פרק 6, פרק 5). אפרופו פרויקטים משוגעים, לא לפני זמן רב סיימנו את משחק התפקידים "האח הגדול – גרסת פוקימון". אני רוצה בהזדמנות זו להודות לפרדי ולפורום בנדיטו על קבלת הפנים הנהדרת. וגם להכריז על המנצחים: במקום הראשון – רז, במקום השני – רועי, ובמקום השלישי – גל. ברכות לזוכים!

כמו תמיד, גם העבודה הרציפה באתר המשיכה, וזה נכון גם לקטגוריית האנימה שבה סוקרו הפרקים הבאים: 665 – חצר מלאה בחלומות664 – שלושה מנהיגים, איומי קבוצה348 – רבים ואוהבים347 – קרב השישה, 841 – חישול חברויות יער840 – מערת המראות661 – אייריס ואקסיו נכנסים660 – בצל של זקרום663 – מועדון הקרב והבחירה של טפיג662 – התפרצות של שינוי842 – פוקימון מחנה קיץ! נכנסת השלישייה היריבה843 – סרנה נגד שאונה! מלחמת פוקיויזיון839 – קרבות באויר346 – תג האיזון345 – אהבה בסגנון פטלבורג. אני רוצה להודות לאור ולעילי על העבודה הנפלאה שלהם!

כמו כן, החודש פורסמו גם כמה תרגומים לעברית של האנימה של פוקימון, וביניהם: , 632 – פיפלאפ למעלה והרחק806 – קרב של תמרוני אווירהצצה מהירה: פוקימון עונה 13 – פרק 8 (עברית)הצצה מהירה: פוקימון עונה 17 – פרק 4 (עברית). תודה למיכל לוי על העזרה בתזמון הפרקים האלה. אם כבר מדברים על האנימה, אז סוקרו החודש מספר דפי דמויות, כגון: טרבורטיירנושאונה.

עוד פרויקט שנחשב כסדיר באתר הוא הפוקידע ובמסגרתו הוכנו הפוקימונים הבאים: רמורייד, קורסולה, פילוסוויין, סווינאב, מגקארגו, סלאגמה, אורסרינג, טדיאורסה, סניזל. מלבד זה, גולשי האתר המשיכו לתרום לו מעל ומעבר: דברים קריפים / על טבעיים / מוזרים בפוקימון 2 (איגור), המדריך המלא לסיום המשחק: פוקימון לב זהב – יב' (רז), פלאשפייר (איגור), הסיפור המקורי (איגור), תיאוריה: הקרב הראשון שלי (אייל), סיקור: Pokemon Tower Defense 2 (שמוליק בעל הנס), הציורים של תמר בן ישראל – 5שחק אותה כמו ShOwDoWn: נידוקינג (אלעד), מדריך וידאו: פוקימון לבן – פרק 10 (אוהד), שחק אותה כמו ShOwDoWn: וספיקווין (אלעד), מדריך וידאו: פוקימון לבן – פרק 11 (אוהד).

במסגרת פינת הבידור באתר יכולתם להנות מכמה וכמה פנינות החודש: פוקימונים אוהבים ריבועים!פוקימון: החלפת פנים!10 סיפורים מפחידים שמסופרים ב5 מילים!תמונות עירום של כוכבות פוקימון דלפו לרשת!. במסגרת החדשות התעדכנתם בכל מה שחדש בעולם הפוקימון ובאתר שלנו, עדכונים כמו: פוקימון: אומגה רובי ואלפא ספיר!קורוקורו: פוקימוני מגה חדשים!עידכון חדשות פוקימון 27.9.14עדכון חדשות פוקימון: 4.9.2014שווארמה והקשר שלה לסרטי פוקימון!

זה היה החודש שהיה, אני מקווה שנהניתם ממנו. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר [פייסבוק, יוטיוב, פורום וקבוצת ווטסאפ], להשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם ואנחנו נשמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה!

בברכה – כל צוות פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

20 תגובות

  1. גמר חתימה טובה חברים ותודה שייסמתם את הרעיון שלי
    ואגב אני צמה רק בשנה הבאה אז לכל אלה שמעל גיל 12-13 שיהיה צום קל

  2. גמ"ט, חג שמח, ויוון, הנה אני בא!
    (אני עדיין לא יודע אם אני אגיע לכנס, אבל אני כן אהיה בארץ)

  3. תחשבו על זה חברה הטמן תפרסם את הכנס !!!זה הצ'נס להחזיר את פוקימון לשידור זה הצ'נס לראות בטלוויזיה כתבה בחדשות "כנס פוקימון הראשון בארץ פוקימון עולה לשידור"!!! חייבים לעשות את זה!

  4. אחלה אתר!
    כמו תמיד!
    בהזדמנות זאת רציתי לאחל גם גמר חתימה טובה לכולם!
    וצום קל!
    וסליחה אם פגעתי בכם השנה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *