סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

שאונה / Shauna

שאונה היא דמות מסדרת האנימה של פוקימון XY. היא חברת ילדות של טיירנו וטרבור ונוהגת להסתובב איתם. היא אמנית הופעות והיריבה של סרנה. היא עשתה את הופעת הבכורה שלה בפרק מספר 39 באנימה של XY ביחד עם בלבאזור. בפרק 60 היא זכתה בהופעה הראשונה שלה, שם קיבלה את מפתח הנסיכה הראשון. בפרק 89 אנו מגלים שבלבאזור התפתח לאיויזור. בפרק 90 היא חושפת שיש בידה שני מפתחות נסיכה. בפרק 113 היא מתחרה בחצי הגמר של דרגת המאסטר של תחרות ההופעות והיא מפסידה לסרנה ביחד עם ג'סי. יש לשאונה את הפוקימונים: אייויזור, פלאבבה, סווירליקס וגות'יטה.

פוקימונים שברשותה:

פוסטים קשורים

29 תגובות

  1. אני שונא את טרבר, כי הוא גם ג'ינג'י והוא גם בחר בצ'ארמנדר שהוא פוקימון של נובים… אבל שאונה בחרה בבלבזאור שזה ההתחלתי הכי טוב! 😀 .

  2. ירון, צ'ארמנדר הוא לא פוקימון לנובים אלה להפך.
    צ'אריזרד, ההתפתחות האחרונה של צ'ארמנדר והוא נבחר לפוקימון האהוב ביותר.
    אני אישית לא רואה שום סיבה להעלבות שאתה משליך על צ'ארמנדר והתפתחויתיו העלבות. אני חושב שבגלל שסאנפלורה הוא סוג עשב וצ'אריזרד מוריד אחד כזה בקלות בגלל זה אתה כל כך שונא אותו. אני גמרתי פה..

  3. הנה הסיפור המלא למה אני שונא אותו:
    וינזאור היה פעם הפוקימון האהוב עלי, תמיד אהבתי אותו כי הוא אוסומי לגמרי. אבל תמיד אומרים שאף אחד לא בוחר בבולבזאור, למרות שהוא חזק ואפקטיבי על כמעט כל המכונים.. אבל למרות זאת, פוקימון שחלש על רוב המכונים מקבל יותר תשומת לב, רק כי הוא נראה מגניב זה לא סיבה לאהוב אותו… וכל הזמן הזה וינזאור לא מקבל שום תהילה למרות שמגיע לו, וצאריזרד כל הזמן מקבל יחס ועוד יחס ועוד יחס ועוד יחס… שתי מגות, דמות בסמאש, ההתחלתי המפותח של אש, ההתחלתי של רד ואלן… די כבר! תנו לפוקימונים אחרים כבוד! לא רק לצ'אריזרד הזה! בגלל זה אני שונא אותו…

  4. האמת שהפופולאריות של צ'אריזארד באה מהמשחקים המקוריים. בזמנו, לעומת היום, אלה ששיחקו במשחקי וידאו אהבו אתגר *אהם מטרויד אהם* וחיפשו אותו *אהם פיינל פנטזי אהם* בכל מקום. כשניתנה להם הבחירה בין הפוקימונים, הם בחרו באחד שקשה לטפל בו, כי הם רצו אתגר. חוץ מזה, המהלכים שהוא יכול ללמוד מתעלים ברמות על מאלה שהאחרים לומדים, כי יש לו סוג שני עם מתקפות שימושיות, שלא כמו וינאזור שלו סוג רעל משום סיבה שלי ואפשר לקצוץ אותו עם מהלכי על חושי טובים.

  5. והוא סתם שונא את צראיזרד וזהו לא צריך לעשת על זה דיון אני התחלתי לאהוב את בלסטויז יותר ממנו אבל שווה לשים וינזאור כמקסקס פיות וגם להביא לו איזה מתקפת אבן להפתיעה צראיזרדים ולשים גולם ופוקימון אופל חזק ככה משתמשים בוינאזור

  6. אני לא מאמין, פאקינג עשרים וארבע תגובות ואף אחד לא אמר כלום על זה ששאונה היא כוסית?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *