סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פוקימון: אומגה רובי ואלפא ספיר / Pokémon: Omega Ruby and Alpha Sapphire

פוקימון אומגה רובי ופוקימון אלפא ספיר הם משחקי וידאו מבית היוצר של נינטנדו. מדובר במשחקי הדור השלישי של פוקימון והם מיועדים לקונסולת נינטנדו 3DS. דבר פרסומם הראשון היה בתאריך 7.5.2014, אז נודע שמשחקים אלה יצאו בתאריך 21.11.14 בכל רחבי העולם. בדומה למשחקי הדור השישי, גם אומגה רובי ואלפא ספיר יהיו בטכנולגיית תלת מימד, אשר תציג את המשחקים עליהם הם מבוססים, פוקימון רובי ופוקימון ספיר, בצורה שטרם נראתה קודם. כמו כן, במשחק יופיעו אלמנטים רבים הן ממשחקי הדור השלישי והן ממשחקי הדור השישי. כמו לדוגמה: תחרות הסרט לצד פוקימוני מגה, או בסיס סודי לצד קרבות של פוקימון אחד נגד רבים. כמו תמיד, מטרת המשחק היא לאסוף את כל הפוקימונים, להביס את הצוותים הרשעים – הלא הם צוות מגמה ואקווה, ולהשיג את כל התגים על מנת לאתגר את האליט פור ואת האלוף וזאת כדי להיות פוקימון מאסטר.

הואן נוצרה לאחר שקיוגר וגראודון נולדו. גראודון היה אחראי להרמת האדמה מן המים שקיוגר היה אחראי עליהם. המפגש בין השניים הוליד קרב מפלצתי שבסופו ראיקוזה התערב, מה שגרם להם לחזור למערות שלהם לשינת חורף ארוכת שנים. רג'יג'יגאס היה אחראי על הוזזת היבשות במחוז, אבל הוא נשלח לשינה שלו במקדש סנופוינט בסינו. רג'ירוק, רג'יסטיל, ורג'יאייס היו המפתחות להעיר את רג'יג'יגאס והם היו פזורים על גבי הואן.

בימינו אנו, ברנדן ומאי עוברים לעיר ליטלרוט מג'וטו, הם פוגשים אחד את השני, מצילים את פרופסור בירץ' מפוצ'יאנה/זיגזגון ואז מקבלים את הפוקימון ההתחלתי שלהם – טורצ'יק, מדקיפ, או טריקו. בהמשך הם גם מקבלים פוקידע ויוצאים למסע הפוקימונים שלהם. בדרך הם פוגשים את צוות אקווה ומגמה, מה שמעיר את קיוגר וגראודון. זהו תפקידם של ברנדן ומאי לעצור את התוהו ובוהו, בכך שהם מזמנים את ראיקוזה להרגיע את שני הפוקימונים. לאחר מכן, הם ממשיכים לליגת הפוקימון על מנת להיות אלוף או אלופת הליגה.

תפריט:

מידע על המשחק

התפתחות מגה  /  אבני מגה  /  אבני פיתוח  /  פוקדורים  /  TM וHM / פריטי מפתח / גרגרים

פוקימונים בלעדיים  /  פוקימונים מאובנים  /  פוקימוני מתנה  /  פוקימוני החלפה  /  פוקימונים אגדיים / שינוי צורה לפוקימונים

קוספליי פיקאצ'ו

היריב שלך במשחק / וולי / צוות אקווה ומגמה / דמויות חשובות  /  מנהיגי מכון  /  אליט פור ואלוף

פרק דלתא

מדריך וידאו אלפא ספיר

פוסטים קשורים

29 תגובות

  1. "דבר פרסומם הראשון היה בתאריך 7.5.2014, אז נודע שמשחקים אלה יצאו בתאריך 21.11.14 בכל רחבי העולם."
    אתה מתכוון, "יצאו" בכל רחבי העולם.
    "גראודון היה אחראי להרמת האדמה מן המים שקיוגר היה אחראי עליהם."
    מאיפה הקרצת את זה? האדמה הייתה כבר שם.
    "רג'יג'יגאס היה אחראי על הוזזת היבשות במחוז."
    לול, להוזיז.
    "בימינו אנו, ברנדן ומאי עוברים לעיר ליטלרוט מג'וטו."
    #מידע_לא_רשמי

  2. ציטוט לגבי גראודון וקאיוגר מבולבאפדיה:
    Kyogre is formed by the pressure in the deep sea trenches, Groudon is formed deep inside the Earth, likely from hardened magma and earth, and Rayquaza is formed by the minerals of the ozone layer. Rayquaza proceeds to fly around in the ozone layer, occasionally coming to rest at Sky Pillar.

    Kyogre and Groudon then proceed to fill the sea and create land, respectively. A chance meeting turns the two into rivals, and a conflict for dominance over the Pokémon world begins. This battle continues until Rayquaza quells it, causing Kyogre and Groudon to retreat to special caverns, where they rest until the events of Generation III many years later.
    אני לא רואה פה שום אזכור לעובדה שגראודון הרים את האדמה מהים.
    לגבי ג'וטו, כן, זה נמצא שם, אבל במהלך משחקי הדור החמישי, לא היה ולו אזכור אחד למחוז הזה. אוח, הדור השני. חייבים לאהוב אותו.

  3. המחוז הכי מפורסם ואהוב על הרוב הוא ג׳וטו
    גם בגלל שהוא נוסטלגי פשוט וכיפי, וגם בדור השני כמעט ולא היו
    פוקימונים מכוערים שזה מימד חשוב שחשוב לציין, זה שהם לא אוהבים
    להזכיר את מחוז ג׳וטו במשחקים הבאים זה פשוט חוסר הערכה שמראה עד כמה הם לא
    מעריכים את המחוז המופלא ג׳וטו.

  4. קודם כל, אחלה משחק.
    אבל בכל הפעמים ששיחקתי בספיר, רובי או אמרלד היה פוצ'יינה שהתקיף את פרופסור בירץ', לא זיגזגון

  5. גיובי, בברקת זה זיגזגון שתוקף את בירץ', כי רצו לעשות את בירץ' פחדן אז הלכו הארדקור פוקימון גרוע.
    היטמן, אני נשבע, זה כל מה שכתוב בעמוד שלהם על ציר הזמן במשחקים על ההיסטוריה של רובי וספיר. תחפש עדות נוספת לפני שאתה מאשים. לי נדמה שקצת, *מחפש מילה בעברית* *נו טוב, אין מילה בעברית* עשית amplification לסיפור.
    ולילו, כן, הדור השני היה דור קסום. אומרים שהטוב מהשישה. אני מסכים עם האמירה הזו, בעיקר בגלל שכסף נשמה היה המשחק הראשון שסיימתי והוא מעורר בי תחושת נוסטלגיה נעימה. היום אני עובד על לסיים אותו עוד פעם, בגלל שיצאתי נוב בסיבוב הראשון.

  6. אני אוהב את המשחק אבל הנה כמה עצות לעמודים:
    עמודים על דברים כגון פוקימון אמי, סופר אימונים ועוד (כי המידע לא מספיק )
    להוסיף את הכוחות של הפוקימונים ועוד כי אני רק צעיר יותר מכולם ( נראה לי ) וזה האתר היחיד שהוא לא אתר משחקי ואני רוצה להרגיש מלא ידע ואני בטוח שגם אחרים ישמחו לזה אז תחשבו אוקיי??

  7. ….
    לא יודע ואיזה משחק טוב יותר אומגה רובי או אלפה ספיר… Goomy השאלה היא בשביך

  8. שלום. למישהו יש קוד מיו לא משומש של העיתון פוקימון ששלחו במייל? יש לי את מה שצריך כדי להשיג אבל רק ביום האחרון דיניתי כדי דיוכלו לקבל וכנראה פיספסתי. אם למישהו יש הוא יכול בבקשה לומר לי?

  9. למען האמת אני רוצה להוריד את המשחק למחשב בשביל שאני וחבר שלי נוכל לשחק אבל אני לא מצליח למצוא קישור להורדה שלא כולל איזשהוא וירוס, אתה יכול בבקשה לשים קישור להורדה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *