סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון חדשות פוקימון: 4.9.2014

שלום רב!

– – – – –

פוקימון אומגה רובי ואלפא ספיר!

טריילר חדש יצא למשחקים "פוקימון אומגה רובי" ו"פוקימון אלפא ספיר", שם מוצגים הפוקימונים החדשים (מגה סלוברו ומגה אודינו), וגם טכניקות חדשות כמו צלילה ועוד.

מי שמעוניין להזמין את המשחק היפני בהזמנה מוקדמת יוכל לעשות זאת החל מה20.9, והוא יקבל את הבובה של קיוגר או גראודון. במידה ומישהו יזמין את ההזמנה המיוחדת הכפולה, הוא יוכל לקבל את שתי הבובות בנוסף לשני המשחקים, במחיר של 9,142 יין. בנוסף לכך, אותו אדם יקבל 100 תרופות (Potions), דרך שני קודים, אשר יספקו 50 תרופות לכל גרסה. אם מישהו מחליט להוריד את הגרסה הדיגיטלית של המשחקים בין התאריכים 21.11.2014 ועד 30.11.2014, הוא יקבל 12 פוקדורים מהירים (Quick Balls).

מי שמעוניין להזמין את המשחק האירופאי בהזמנה מוקדמת יוכל לקבל מארז ברזל מעוטר, כמו כן, גם את הבובות של קיוגר או גראודון. במידה ומישהו יחליט לרכוש את המשחקים האלה דרך החנות של ShopTo, הוא יוכל לקבל מחזיק מפתחות של טורצ'יק.

אירוע הבלדום הזוהר יערך בין 21.11.2014 ועד 14.1.2015.

כמו כן, כעת נודע שהמשחקים החדשים ישקלו 1.5 ג'יגה בייט כל אחד, שזה 100 מגה בייט יותר מפוקימון XY.

– – – – –

התפתחות מגה 2!

תוכנית הפוקימון Pokémon GetTV חשפה שהספיישל השני של "פוקימון התפתחות מגה – מערכה 2" ישודר ביפן ב6.11.2014. עוד נודע בתוכנית שמגה ספטייל יעשה את הופעת הבכורה שלו באנימה היום, בתאריך 4.9.2014.

– – – – –

ראיון: טורניר פוקן!

בגיליון האחרון של מגזין "Famitsu Magazine" נערך ראיון עם מנכ"ל ונשיא פוקימון – צ'ונקאזו אישיהארה, המפיק הראשי של סדרת טקן – קאטסוהירו האראדה, ומפיק סולקאליבור (משחק לחימה בתלת מימד) – מאסאקי הושינו, בנושא המשחק החדש – "טורניר פוקן". במהלך הראיון נודע שהמשחק נמצא בתהליך הכנה ונכון לעכשיו השלימו 30% מהכנתו. עוד נודע שהתכנון הסופי הוא להריץ את המשחק באליפויות עולם, כמו משחקי הוידאו ומשחקי הקלפים.

במהלך הראיון אישיהארה נשאל בנוגע לנקודות השיא והמשיכה של המשחק, והוא ענה – "אני חושב שהאספקט המבדר ביותר של המשחק הוא האפשרות להוזיז את הפוקימון שלך בכוחות עצמך ולראות אותו מבצע פעולות במסך מלא. זה מרענן וזה נעשה בזמן אמת. אנחנו עובדים על מנת לגרום למשחק הזה להיות מלהיב וכיפי ככל שניתן".

הוא נשאל לגבי הופעתו של מגה לוקאריו במשחק: "כן, התפתחויות מגה יהיו חלק מהמשחק, אני מאמין שאפשר לראות זאת בטריילר, אבל כעת אני מאשר – כאשר לוקאריו משנה צורה זה בהחלט התפתחות מגה". עוד נאמר על ידי האראדה: "אנחנו יודעים על קיומם של פוקימוני מגה, אבל זה גורם לנו לחשוב על מה קורה לפוקימונים שאינם מסוגלים להתפתח בצורה הזו, ועל זה אנחנו עבדנו מתחילת העבודה על המשחק, בעיקר כדי להפוך אותו לטוב יותר ולדומה למשחקי הפוקימון שכולנו מכירים".

לגבי השאלה בנוגע לכמות הפוקימונים שניתן לראות במשחק, האראדה משיב: "הייתי רוצה לומר שיהיו מעל 700 פוקימונים, אבל הפיתוח לא יסתיים בזמן, כך שאנחנו מצפים למספר הרבה יותר מצומצם מכך". הושינו מוסיף: "אני מאמין שמשחקי לחימה נוטים להיות בעלי הרבה דמויות, אני גם מאמין שחלק מהכיף זה לגלות איך להשתמש בכל אחת מהדמויות, וכך בחרנו דמויות שיהיה קל להבין, ושיהיה להם מרחב גדול של תנועה ופעולה".

השאלה הבאה של המראיין תוהה אם נראה דמויות מעולם הטקן, ולזה הושינו משיב: "לעת עתה זה משחק שמתרחש בעולם של פוקימון, אז אנחנו לא חושבים על הוספת דמויות מהעולם של טקן. אבל ברגע שמשחקים בזה, ניתן להבחין בכל מיני אלמנטים מוכרים אשר יגרמו למעריצי טקן לחייך בעת משחק".

– – – – –

נינטנדו 3DS החדש!

נינטנדו מתכוונת להוציא לאור גרסאות משופרות של הקונסולה שלה. למכשיר קוראים "נינטנדו 3DS החדש", שני הדגמים יראו אור ביפן ב11.10.14, כאשר המודל הרגיל יעלה 16,000 יין ואילו המודל הגדול יותר יעלה 18,800 יין. המודלים האלה יציגו כפתור C-stick מצד ימין לשליטה אנלוגית, כפתורי כתף חדשים הממוקמים ליד הלחצנים של R וL, מעבד חזק יותר, זכרון גדול יותר, חיי בטריה ארוכים יותר, מסך גדול יותר פי 1.2 מהמקור, שימוש חדש במצלמה אשר יעקוב אחר תנועות הראש שלכם, מה שיאפשר זווית צפייה נוחה יותר.

– – – – –

רגע של נחת:


– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

21 תגובות

  1. יש שם גם תחרויות סרט ! אבל אני מעדיפה את פוקימון אקס יש יש את הפוקימונים הכי אהובים עלי חוץ מצ'יקורטיה סינדקוייל ואושווט

  2. אהה !! אה!!! אה!!!#@$@@%#^#^
    הטריילר אדיר ! האיכות התלת מיימדית של התזוזות אדירה !!
    אאכרקככגגדשששבהבבגר
    *נופלת על הרצפה עם פה מלא קצף*

  3. איזה טריילרר!!!!!!!!!! פרימל ריברשן בפעולה,צוות מגמה ואקוה בפעולה,צלילה בפעולה לא יכול לחכות
    עילי זה לא כל כך משנה בסוף אבל נראה לי שאני יקנה את שניהם בסוף

  4. קרייצ'רס: הם לא יצרו את האנימציה, הם לקחו אותה מאתר אנימציות והעתיקו אותה לפה.
    ולנושא: טריילר אוסומי D: *תמונה של האיש שיושב מול מחשב בעיניים חמודות וקשת מהפה*

  5. הם הביאו את היוצרים של סולקאליבור?!
    MIND BLOWN
    אני לא חושב שה-3 די אס החדש יביא יותר מדי משחקים אקסקלוסיבים, אלא רק הצצה למה שנינטנדו מתכננים לדור התשיעי. חוץ מזה, ווי יו, אם סמאש ברוס לא מכר אותי, והמשחקים של זלדה, פוקן מכר אותי. הנה אני באאאאאאאאאאאאאאאא!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *