סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

הפרויקט של אנסטסיה 11

שם: מאווי.
סוג: נורמלי ועשב.
מראה: פוקימון עכבר העשב. יש לו מסיכה מעלים וקוצים על הגב, האוזניים שלו עטופות בעלים והזנב שלו הוא גבעול. בגלל שכל גופו עשוי מעלים, הוא מסוגל לנשום גם מתחת למים.
מתקפה מיוחדת: קני נשימה – זו מתקפת הגנה שכאשר הוא נמצא מתחת למים, פוקימוני מים לא יכולים לפגוע בו אפילו עם מתקפות שקשורות לקרח.
התפתחות: כאשר כל העלים שלו נושרים, הוא מסוגל להתפתח לצורה הסופית שלו.

שם: ראטיס.
סוג: נורמלי ועשב.
מראה: פוקימון עכברוש הקוצים. הזנב שלו מכוסה בקוצים, על הגב שלו יש קוצים חדים כמו בורד.
מתקפה מיוחדת: זנב קוצני – במתקפה, ראטיס משחרר את הכדור הקוצני שלו אל עבר היריב והכדור רודף אחריו עד שהוא פוגע.

שם: פריבטל.
סוג: לחימה.
מראה: פוקימון כפיר הלחימה. הוא פרוותי וקטן בעל פרווה בצבעים חמים. יש לו צעיף מיוחד שעוזר לו להגביר מהלכי לחימה. ככל שהוא לובש אותו יותר זמן, כך הוא מתחזק יותר.
מתקפה מיוחדת: זנב חרבות – הזנב שלו הופך לכמה זנבות חדים במיוחד שמכים 5 פעמים רצוף את היריב בכוח רב עד שנקודות החיים שלו מתאפסות.
התפתחות: אחרי כמה שנים רצופות שהוא ילבש את הצעיף, הוא יוכל להתפתח ללוחם חזק יותר.

שם: קינטינג.
סוג: לחימה ואור.
מראה: פוקימון אריה הלחימה – יש לו על הרגליים סוג של סרטים שנותנים לו 25% הגנה טובה יותר. הרעמה שלו היא גם כמו סוודר שמגן עליו מפני פגיעות פיזיות. יש לו ניבים חדים אבל הוא מעדיף להשתמש בראש שלו בכדי לתקוף.
מתקפה מיוחדת: נגיחת הילות – במתקפה, הרעמה של קינטינג מתחילה לזהור ולכוון את עצמה אל עבר היריב וכאשר היא מצליחה לגעת בראשו של היריב הוא נמצא במצב בלבול.

שם: ויזסקאל.
סוג: אופל.
מראה: פוקימון חמוס השלדים. כאשר הוא קטן, הוא מוצא שלד שיגן עליו מפני פוקימונים גדולים. הזנב שלו מחזיק כוחות אפלים שיכולים לגרום לקללה להופיע על היריב כך שהוא לא יוכל לתקוף או לתפוס אותו.
מתקפה מיוחדת: זנב מקולל – במתקפה זנבו של וויזסקאל נטען עם כוח אפל וכשהוא מוכן לתקוף, הוא יורה כוח אפל אל הפוקימון או האדם הראשון שרואה. אותו אדם / פוקימון נמצא במצב של קללה שלא נותן לו לתקוף את וויזסקאל או לתפוס אותו.
התפתחות: ביערות שבהם הוא נמצא אמורים להיות אבנים של השלדים של אבות אבותיהם. אם הם השיגו את אחת האבנים הללו, הם יוכלו להתפתח.

שם: וואיטזקאל.
סוג: אופל.
מראה: השלד שלו התפתח וצמחה לו קרן קטלנית על אפו, הזנב שלו יותר גדול ומחזיק יותר כוח אפלות בתוכו, הציפורניים שלו מסוגלות להשאיר סימנים על גוף כלשהו למשך כ100 שנה מרגע התקיפה.
מתקפה מיוחדת: שריטת קללה – במתקפה הציפורניים של וואיטזקאל זוהרות בהילות סגולות גדולות והם מכוונות לגוף מסוים בין אם זה מאמן ובין אם זה פוקימון וכאשר הן פוגעות באותו גוף, הציפורניים משאירות סימן גדול וכואב למשך 100 שנה על אותו גוף. אי אפשר לרפא את אותו גוף מזה אלא רק לחכות 100 שנה.

פוסטים קשורים

11 תגובות

  1. אני הכי אוהב את וויסקל אחרי זה מווטי ראטיס ופריבטל ואחרונים וויוסטקל וקינטינג דרך אגב שתי כתבות רצופות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *