סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

משחקי פוקימון ערוכים חדשים

משחקי פוקימון ערוכים חדשים

שלום לכם, זה אני איגור והיום אני רוצה לספר לכם על משחקי הפוקימון הערוכים שעתידיים לצאת בחודשים הקרובים. אני אתן לכם מקבץ של 10 משחקים ערוכים שיצאו בחודשים האחרונים, ויסופקו להם הורדות. אני אציג את העלילה הכללית, עד לאן המשחק הגיע, מספר בטא, את דעתי האישית, תמונות מהמשחקים והורדת הפאטץ' לחלק מהמשחקים. אבל לפני כן אציג את המשחקים הערוכים ואת המושגים.

מה זה משחק ערוך?

משחק ערוך, הוא משחק שלא נוצר על ידי החברה נינטנדו אלא על ידי מעריצי פוקימון ברחבי העולם. אנשים שיותר בקיעים בנושא זה קוראים לזה "משחק האק". המשחקים הערוכים יכולים להיות מאוד דומים למשחק המקורי, אבל יכול להיות גם מאוד שונים מהמשחק המקורי. בדרך כלל המשחקים הערוכים יותר כייפים, וגם הרבה יותר קשים. המשחקים הערוכים לא באים בתור הורדת המשחק אלה בצורת "פאטץ'”. פאטץ' הוא קובץ שכאשר שמים אותו במשחק, הוא הופך את המשחק המקורי למשחק ערוך. הפאטצ'ים באים בדרך כלל ב-3 צורות – בטא, אלפא, ודמו. דמו הוא הצגת המשחק, הוא מאוד נדיר, כי הוא מציג בדרך כלל רק את הראייה הכללית של המשחק ולא עובר את העיר השנייה, והוא בעל באגים. אלפא היא הצגת המשחק ברמה גבוהה יותר, אלפא להבדיל מדמו הוא נטול באגים, ומשקיעים בו יותר, אלפא מאוד נפוץ ומגיע עד המכון הראשון. בטא היא כבר המשחק עצמו, בטא יכולה להגיע מהמכון הראשון ועד סיום המשחק.

איך שמים פאטצ'ים ?

פאטצ'ים יכולים להיות בתוך המשחק בעזרת 2 תוכנות מוכרות, אך כמובן שיש עוד. התוכנות הן- Lunar ips ו-Nups. ה-Lunar ips הוא לפי דעתי יותר ידידותי ונוח, ולפאטצ'ים השייכים לו יש סימן הכר בולט- הפאטצ'ים נראים כלבבות בצבע אדום. אתה נכנס לתוכנה ולוחץ Apply IPS Patch ובוחר את הפאטץ' ואז אתה בוחר את המשחק המתאים לו כלומר המשחק שהוא נערך עליו. ה-Nups הוא פחות נוח לדעתי אבל עדיין תוכנה טובה. סימן ההיכר שלה פחות בולט אבל ניתן להבחינו- בסוף השם של הקובץ כתוב הסיומת ups. אתה נכנס לתוכנה ויש לך שתי עמודות, הראשונה היא המשחק המתאים, והשנייה היא הפאטץ' המתאים למשחק. ואז אתה לוחץ Patch ואז המשחק נהיה ערוך.

הורדות:

Lunar Ips – http://www.romhacking.net/utilities/240 Nups – http://www.romhacking.net/utilities/606

המשחקים:

Pokemon Glazed פוקימון גלייזד

עלילה: ילד בן 12 יוצא למסעו בעולם הפוקימונים. יש 5 אפשרויות עם איזה פוקימון להתחיל: צ'ימצ'אר, טרטוויג, פיפלאפ, ריולו, ושינקס. על ההתחלה הוא פוגש מזל רע, כאשר הוא פוגש פוקימון שנהיה אויב שלו. הוא רוצה מסע רגיל אבל הוא מסתבך עם הצוות הרע, "צוות פיוג'ן". הוא מסתובב במחוז טונוד ומכיר את אליט פור, מסתובב דרך הזמן והמרחב, נקלע לצרות, מכיר חברים חדשים, ואפילו מגיע למחוז ג'וטו.

עד לאן המשחק הגיע: המשחק הגיע עד סיום ליגת ג'וטו, אך מתוכנן להגיע לאזור חדש המכונה "איי רנקור".

בטא: בטא מספר 5.

הורדה: http://www.mediafire.com/download/p94220vwsgrel6v/GlazedBeta5I.rar

דעה אישית: אחד המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי, עם עלילה מטורפת, הרבה תפניות וכל מה שאני רוצה במשחק פוקימון. הוא מקבל אצלי 4.9 כוכבים רק בגלל שיש לו כמה באגים.

תמונות:

 

Pokemon Platinum Red and Blue פוקימון פלטינום אדום וכחול

עלילה: העלילה היא העלילה שיש לפוקימון פלטינום. והוא בעצם משחק פלטינום גרסת דור 3.

עד לאן הגיע המשחק: לפי היוצר של המשחק, הוא בעצם הגיע לאליט פור של סינו.

בטא: עוד לא יצא אז כנראה כשהיא תצא זאת תהיה בטא מספר 1

הורדה: מצטער עוד לא יצא אבל זה אמור לצאת בקרוב

דעה אישית: המשחק נראה ממש טוב עם תצוגת תלת מימד, מה שלא ראיתי באף משחק בדור 3. הבן אדם שיצר את המשחק מאוד הרשים אותי, כי אף אחד עד עכשיו לא הצליח לעשות את מה שהוא עשה. המשחק נראה עד עכשיו ממש טוב ונקווה לטוב, ובינתיים אני נותן לו 5 כוכבים.

תמונות:

Pokemon Dark Rising 2 פוקימון האופל העולה 2

עלילה: משחק המשך לפוקימון האופל העולה 1. הגיבור וחבריו מגיעים למחוז "כורה", ומגלים שהצוות הרע מהמשחק המקורי התחבר עם הצוותים משאר המחוזות מלבד צוות רוקט. כלומר צוות אקווה, מגמה, גלקטיק ופלזמה התחברו אליהם. הפוקימון המתחיל הוא המפותח של הדרקונים ברמה 10, כך שתוכלו להשאר עם הפוקימונים שהיו במשחק הראשון.

עד לאן הגיע המשחק: המשחק עבר את מכון 5 והגיע למערת קרח.

בטא: בטא מספר 1

הורדה: http://www.4shared.com/get/XR5wDc5U/pokemon_dark_rising_2.html

דעה אישית: מבחינת העלילה הוא משחק מצוין והופתעתי מאוד מההתפתחות של המשחק. הגרפיקה מצויינת והשחקנים נראים ממש טוב. הבעיה היחידה היא כמות הבאגים שממש מעצבנת לכן אני ממליץ לכם לשמור כל כמה זמן. אני נותן לו 4.4 כוכבים.

תמונות:

Pokemon Normal- Elemental Division פוקימון נורמל- חלוקת היסודות

עלילה: פרופסור אוק מגיע למחוז חדש הנקרא מחוז טאג'ו. הוא מוכן לתת לנער אחד את אחד הפוקימונים האהובים עליו איווי. הנער הזה הוא אתם, ועכשיו אתם יוצאים למסע ברחבי טאג'ו. אתם נפגשים עם יריבים, מנהיגי מכון, ונלחמים מול צוות רוקט.

עד לאן הגיע המשחק: עד המכון השני אבל העלילה מאוד ארוכה לכן המכונים מגיעים לאט.

בטא: בטא מספר 2.5

הורדה: http://www.sendspace.com/file/hwa9nb

דעה אישית: המשחק הוא משחק מצויין, גרפיקה מדהימה שמזכירה את המשחקים של דור 4 ואולי אפילו 5. העלילה מאוד טובה, ויש הרבה אירועים במשחק. רמת הקושי במשחק מאוד גדולה, ולכן הוא מקנה יותר עניין במשחק. המשחק מעט מסורבל אבל זה לא ממש חשוב. לכן אני אביא לו 4.8 כוכבים בגלל שהוא מסורבל.

תמונות:
 photo PokemonNormal_190_zpsbb69a9d5.png

Pokemon Cyan פוקימון סיאן

עלילה: ביום הולדתך ה-12 שלך הרשו לך לצאת למסע פוקימונים. נתונים לרשותך 3 פוקימון מג'וטו צ'יקוריטה,טוטודייל, וסינדקוויל. המטרה שלך היא לתפוס את כולם, להשיג תגי מכון ולהיות פוקימון מאסטר. אבל צוות רוקט מפריעים לך ועברו מקנטו כדי להטיל טרור על מחוז סליה. אתה מגלה את תוכניותיהם, רוכש חברים ויריבים בדרך.

עד לאן הגיע המשחק: המשחק הגיע עד סוף מכון 4.

בטא: בטא מספר 2

הורדה: http://www.pokecommunity.com/attachment.php?attachmentid=70865&d=1391224194

דעה אישית: המשחק הוא משחק מאוד, עם גרפיקה טובה. למרות שאני לא ממש אוהב משחקים עם פייקים מה שכן יש במשחק, המשחק היה ממש טוב ופשוט לא רציתי לעזוב את המשחק. במשחק נבנתה עלילה שבא אתם השחקנים תוכלו לבחור מה אתם רוצים וזה ממש נחמד. אני נותן למשחק 4.8 כוכבים כי יש עובדה אחת שהציקה לי, שהם לא שינו את המראה של היריב, ומכיוון שזה משחק ערוך שלהם הייתי מציע להם לשנות את המראה.

תמונות:

Pokemon Adventure Red Chapter פוקימון מסעות רד

עלילה: אם קראתם את המנגה של מפלצות כיס המסופר על רד, אז זאת העלילה של המשחק.

עד לאן הגיע המשחק: המשחק בעצם סיים את ליגת קנטו, אבל מתוכנן המשך באיי תפוז.

בטא: בטא מספר 7.9

הורדה: https://www.mediafire.com/?z8ggpu41le8yrh3

דעה אישית: המשחק הוא משחק מהנה, עשוי נכון ובהחלט עוקב בצורה ממש טובה אחרי המנגה. יש עוד הרבה אירועים מעבר למנגה מה שמאפשר גיוון במשחק. דמותו של רד נראית בצורה טובה, הגרפיקה לדעתי פחות טובה. אני נותן 4.2 כוכבים כי הגרפיקה לא טובה כל כך, המאמנים חלשים מאוד ובקושי מחזקים אותך ביחס למאמני המכון ולכל השאר, ויש כמה באגים. אבל המשחק עצמו מאוד טוב.

תמונות:

Pokemon Dark Violet פוקימון סגול אפל

עלילה: העלילה היא בעצם העלילה של פוקימון אדום אש, אבל עם כמה שינויים לטובה של המשחק. צוות רוקט הרבה יותר רעים וחזקים, ואתה מכיר חברים חדשים ויריבים.

עד לאן הגיע המשחק: הוא בעצם הגיע עד סוף מכון ספרון שהוא שביעי במספר.

בטא: בטא מספר 2.1

הורדה: http://www.mediafire.com/download/8hae6lzeittj21u/PokemonDarkVioletBeta+2_1.zip

דעה אישית: המשחק הוא משחק מאוד גם מבחינת עלילה וגם מבחינת גרפיקה. יש תוספת של יריבים, ואפילו יריבה חדשה שתתחיל איתך את המסע. את צוות רוקט אתם תפגשו מאוד מוקדם יחסית, ואפילו יריב נוסף. צוות רוקט יותר רעים הפעם מה שמכניס אתכם יותר למשחק. יש מעט באגים אבל אפשר להתעלם מהם, אבל בכל זאת ממליץ לשמור לעיתים קרובות. אני נותן לו 4.7 כוכבים בגלל הבאגים.

תמונות:
 photo 35_zpscf84f25d.png

Pokemon Crystal Dust פוקימון אבק קריסטל

עלילה: המשחק הוא בעצם משחק מחודש של פוקימון קריסטל המקורי לכן הסיפור הוא לפיו.

עד לאן הגיע המשחק: המשחק בעצם סיים את ליגת ג'וטו.

בטא: בטא מספר 2

הורדה: http://o15.com/files/CrystalDust%20Beta%202.ips

דעה אישית: המשחק בנוי בצורה טובה, גרפיקה ברמה טובה, הכל בסדר לא יותר מזה. אבל אני אישית חושב שדי מיצינו את העניין של להפוך משחקי פוקימון מדור 2 למשחקים מדור 3. זה די נמאס. אבל מכיוון שאני מתייחס למשחק עצמו אז אני נותן לו 4 כוכבים בגלל שהוא בסדר לא יותר מזה, אין עלילה מפתיעה או איזו תפנית.

Pokemon Sovereign of the sky פוקימון שליט השמיים

עלילה: נער מתחיל את מסעו בעולם הפוקימונים. הוא מסתבך בצרה שרק פוקימון יכול לעזור לו והוא צריך לבחור את מי לבחור: דריטיני, לרביטר או בגון. הוא יוצא מהצרה והפרופסור נותן לו לשמור על הפוקימון. הוא פוגש יריבים, חברים נלחם נגד מנהיגי מכון ואפילו מסתבך עם הצוות הרשע של המחוז- צוות טאנדרה, ועוד הרבה יותר.

עד לאן הגיע המשחק: המשחק עבר את מכון 7

בטא: בטא מספר 2

הורדה: https://dl.dropbox.com/u/3458621/Souvereign%20of%20the%20Skies/Pokemon%20Sovereign%20of%20the%20Skies%20Beta%202.rar

דעה אישית: המשחק הוא ברמה גבוהה של גרפיקה והעלילה מעניינת מאוד. המשחק מאוד קשה, ומקנה עניין. מלבד כך שהצוות הרע הוא מאוד קשה ביחס למשחקים אחרים. אבל יש בעיה אחת איתו, הוא משחק בשפה הגרמנית מה שדי הורס אותו בפני המעריצים. מן הסתם מי שמעלה את המשחק בשפה הזאת שיעלה את המשחק באתר גרמני ולא אמריקאי. בכל אופן אני נותן לו 3.8 כוכבים בגלל השפה שמקשה על המשחק אפילו יותר, וגם בגלל כמה באגים.

תמונות:

Pokemon Dark Energy פוקימון אנרגיה אפלה

עלילה: אתה גבר צעיר בן 19 שלומד באוניברסיטה בעיר הבירה. הוא מקבל את הפוקימון הראשון שלו אחרי השתלשלות אירועים ויוצא למסע פוקימונים. המטרה שלך היא למצוא את כדורי היסודות שנוצרו לפני 1000 שנים, ולמנוע מצוות האפלה להשיג אותם. במשחק המטרה שלכם היא לא להפוך לפוקימון מאסטר.

עד לאן הגיע המשחק: רוב המשחק גמור רק עוד כמה דברים קטנים שרצו היוצרים לעשות לכן כנראה תהיה בטא נוספת אם ירצו בכך.

בטא: בטא מספר 4

הורדה: http://www.pokecommunity.com/attachment.php?attachmentid=68592&d=1371233375

דעה אישית: המשחק מאוד טוב, העלילה מצויינת ומפתיעה, וסוף סוף משחק שונה שלא צריך להפוך לפוקימון מאסטר. הגרפיקה לא ממש שונה מהמשחק פוקימון כסף אבל היא יותר טובה. המשחק מאוד קשה, והוא מכניס עניין. אתה מכיר חברים, אוייבים, יריבים ועוד הרבה דברים אחרים. המשחק מאוד טוב מבחינה נוספת שיש משימות צדדיות שממש כיף לשחק בהם. אני בוחר לתת לו 4.5 כוכבים בגלל כמה באגים ומשחק מעט מסורבל.

תמונות:

 

לסיכומו של דבר

מצפים לכם עוד הרבה משחקים ערוכים טובים, כך שאפילו אם תשתעממו מהמשחקים של נינטנדו, תוכלו לשחק במשחקים שציינתי ובמשחקים נוספים שבדרך.

פוסטים קשורים

62 תגובות

  1. הייתי מוסיף גם את פוקימון אינסרג'ם (Pokemon insurgence). אבל גם למשחקים האלה הגיע להופיע פה.

  2. ההורדה של המשחק "Pokemon Adventure Red Chapter" לא עובדת
    אשמח אם תתקנו את הבעיה הזאתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *