סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון שבעה-עשר: אוסף הפקקים של ג'יימס

שלום רב !

תקופת החגים מגיעה עלינו לטובה וברצוני לברך את כל מבקרי האתר בברכת שנה טובה, גמר חתימה טובה וחג שמח. מלבד זה, חודש ספטמבר היה מגוון במיוחד והנה לפניכם העדכון התקופתי שיסכם עבוריכם את פעילות האתר בזמן האחרון.

שני חלקים חדשים נוספו למדריך המלא לסיום המשחקים: פוקימון שחור ולבן ובהזדמנות זו אני רוצה להודות לאילן על המלאכה המושקעת שהוא ביצע – תודה. אתם יכולים לעיין בהם בלינקים הבאים: חלק ז' ו-חלק ח'.

פורסמו שני סיקורים חדשים לסרטי פוקימון: גיראטינה ולוחם השמיים ו-ארכיאוס ותכשיט החיים. כל אחד מהסיקורים הללו הוא בלעדי לאתר והוא מכיל: סיקור מלא, טריילר, צפייה ישירה וחוות דעת עכשווית.

במדור החדשות פורסמו מספר עדכונים ואתם יכולים להתרשם מהם בלינקים הבאים: עדכון 3, עדכון 4 ו-עדכון 5. עוד בנושא זה; אני מבקש להזכיר את חוקי האתר והם שלכל אחד מותר להביע את דעתו, אך בבקשה ממכם – בואו נשמור על תרבות הדיון כדי שלא יווצר מצב שיהיה אי נעימויות באתר. תודה.

כפי שאתם בטח יודעים, מאז העדכון האחרון האתר עבר שדרוג רציני כמובטח, וכעת יש לו שרת בתשלום, דומיין ישראלי והמון (המון) מצב רוח טוב ורצון ליצירה חדשה. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לאנשים שעמלו מאחורי הקלעים על מנת לאפשר את זה – תודה.

פורסמו שישה חלקים חדשים במנגה של האתר. מדובר בחלקים שמתורגמים בפעם הראשונה לעברית והם בלעדיים לאתר. אתם יכולים להנות מהם בלינקים הבאים: חלק לג', חלק לד', חלק לה', חלק לו', חלק לז' ו-חלק לח'.

עידו פרסם בשבוע האחרון שתי כתבות: האחת היא על אלבום המוסיקה הראשון של פוקימון – להיות מאסטר. הסיקור מכיל מידע, רשימת שירים והורדה של האלבום בעברית. הכתבה השנייה היא סיקור על העונה הראשונה של פוקימון – ליגת אינדיגו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לעידו על המלאכה – תודה.

במידה וגם אתם רוצים להצטרף ולהיות חלק מקבוצת היוצרים של האתר, כעת אתם יכולים. את כל הפרטים בנוגע לאיך אתם עושים את זה, במה זה כלול ופרטי התקשרות, אתם יכולים למצוא בלינק המצורף. אני אשמח לשמוע ממכם וליצור ביחד אתכם קהילה טובה יותר. אז למה אתם מחכים?

אז אני מקווה שתהיה לכם תקופת חגים קלה, שמחה ופוריה ככל האפשר. וכמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת הפייסבוק שלנו ולהשאיר את השאלות, תגובות והצעות שלכם ואשמח לחזור אליכם בכל עניין. אני מקווה שתהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

Hit Man

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *