סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 5: שבוע 14-20.9.11

שלום רב !

– – – – –

סופר פוקימון ראמבל

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/09/651px-Pok%C3%A9mon_Rumble_Blast_Boxart_US.png

ב-2.12 מעריצי פוקימון יוכלו להנות מההרפתקה מלאת האקשן והמרגשת של "סופר פוקימון ראמבל" בתלת מימד. זהו המשחק הראשון שהוכן במיוחד לנינטנדו 3DS והוא מאפשר לך ליצור קשר ולהלחם מול חברים. כאשר אתה מתקדם בכל שלב במשחק, הפוקימון שלך יוכל להתמודד מול תריסר פוקימונים נוספים בכל פעם, מה שיוצר קרבות מהירים ובזמן אמיתי. אפשר להחליף בין הפוקימונים שאתה אוסף במהלך הדרך בקלות, וזאת על מנת לאפשר לך לזכות בקרב בצורה האולטימטיבית ביותר. התכונן גם לפגוש את מנהל הפוקימון הענק, אשר גודלו וכוחו יציבו אתגר חדש עבורך. חלק מהפוקימונים המובסים יוכלו להתווסף כאמור לקבוצה שלך, כאשר לכל אחד מהם יש את הייחוד שמאפיין אותו. יש למעלה מ600 צעצועי פוקימון שתוכל לאסוף, הכוללים גם את הפוקימונים מ"פוקימון שחור ולבן". "סופר פוקימון ראמבל" ייצא לחנויות באירופה ב2.12.11 והוא לנינטנדו 3DS בלבד. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לגשת לאתר הפוקימון הרשמי – http://www.pokemon.com/uk/games/videogame-super-pokemon-rumble/

– – – – –

פוגים חדשים

האתר הרשמי של משחקי הארקייד של פוקימון הודיע על יציאת סט חדש של פוגים ושמו – "כנפיים בוערות – ניבים קרות" (Burning Wings – Cold Fangs). הסט יכיל פוקימונים גם מ"פוקימון שחור ולבן", כמו וולקארונה וקיורם בצירוף לפוקימונים ישנים יותר, וזאת בשונה ממשחקי הסדרה או ממשחקי הקלפים, אשר מכילים רק פוקימונים מאיזור יונובה. הסט ימשיך את משחק הארקייד האחרון, החמישי במספר, אשר יצא לאור ביולי, תחת השם – "ברק שחור, אש לבנה" (Black Thunder – White Fire). הסט הנוכחי יכיל 48 פוגים.

– – – – –

הסרט ה14 מגיע לארצות הברית

האתר הרשמי של פוקימון פרסם את שמותיהם של הסרטים החדשים של פוקימון ואת תאריכי היציאה שלהם בארה"ב. הסרטים "ויקטיני והגיבור השחור – זקרום" ו-"ויקטיני והגיבור הלבן – רשיראם" (שמות יפניים) יצאו באמריקה בסביבות חג המולד (חודש דצמבר) תחת השמות הבאים – "פוקימון הסרט: לבן – ויקטיני וזקרום" (Pokémon The Movie: White—Victini and Zekrom) ו-"פוקימון הסרט: שחור – ויקטיני ורשיראם" (Pokémon The Movie: Black—Victini and Reshiram).

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/09/Victini_and_Reshiram_movie_poster.png http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/09/Victini_and_Zekrom_movie_poster.png

בכל סרט תוצג העלילה שבה אש, סילאן ואיריס יגיעו לעיר איינדואק כדי להתחרות בתחרות קרבות. שם הם גם יפגשו את ויקטיני ואת דמון – אדם אשר רוצה להשתמש בכוחו של ויקטיני. בנוסף לכך, דמון שכנע את הפוקימון האגדי של אותו סרט – רשיראם וזקרום – על מנת לעזור לו. ההבדלים בין הסרטים הם מזעריים והאתר "Bulbapedia" פרסם רשימה שלהם לכל המעוניין.

מבדיקה מול ערוצי הילדים בישראל, לא ידוע על תכנון של דיבוב עברי לסרטים הללו.

– – – – –

באנט לליל כל הקדושים

אתר "פוקימון גלובאל לינק" מתכנן לחלק את הפוקימון באנט בליל כל הקדושים לשחקני ארה"ב (ויש שמועה שגם לשחקני ארצות אחרות). הפוקימון יהיה אפשרי לתפיסה בחודש אוקטובר, והשחקנים יצטרכו חשבון גלובאל לינק פעיל על מנת להשתתף במסיבה. הסיסמה תחשף בגליון אוקטובר של "Nintendo Power" ומספר הפוקימונים שיחולק במהלך הקידום הוא מוגבל מאוד. לא ידוע בשלב זה אם באנט יהיה בעל היכולות Hidden Ability, Cursed Body שמזוהות איתו.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/09/220px-354Banette_Dream.png

– – – – –

הולנד, זורוארק ומה שביניהם

יום משחק חגיגי אשר יערך ב18.9.11 באיזור הורן, הולנד, יחלק את הפוקימון זורוארק. דף המידע ליום הכיף מכיל את הפרסומת הבאה: "בואו לדוכן שלנו ב18.9 ביום המשחק של הורן ותהיו חלק בחוויה המרגשת של משחקי 3DS. למעריצים האמיתיים של פוקימון יש מקום לשחק ב"פוקימון שחור ולבן" וללמוד את כל מה שצריך על הפוקידקס 3D. בואו להצטלם עם הפוקימון האהוב עליכם בתלת מימד ולקבל זורוארק במתנה. תמיד רציתם להצטלם עם הפוקימון האהוב עליכם? עכשיו זה אפשרי. תוכלו להדפיס את התמונה, לשמור אותה על גבי הנינטנדו 3DS שלכם ועוד. בואו לחוות את המשחקים וההורדות." (שאר הפרסומת מתארת את שאר המשחקים שניתן לשחק בהם בדוכן)

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/09/300px-Netherlands_event.jpg

– – – – –

חוקי עונת המשחקים 2011-12

באחד העדכונים האחרונים פרסמתי את שמות הזוכים לעונת האליפות של פוקימון לשנת 2010. כעת מתפרסמת סדרת החוקים לעונת המשחקים של 2011-12. בין החוקים ניתן לראות שהמהלך Dark Void נאסר לשימוש, מה שהופך אותו למהלך הראשון שנאסר לשימוש פרט לa glitch. והפוקימונים האגדיים גם כן אסורים לשימוש.

– – – – –

תודה.

פוסטים קשורים

תגובה אחת

  1. הודעה: נמחקו מספר תגובות מעל גבי האתר בשל תלונות של הגולשים. מסתבר שיש מישהו שלא יודע לעשות את ההבדל בין תגובה לגיטימית לבין ספאם שמכיל צרות עין, קללות ודברי נאצה. אמרתי פעם ואומר שוב: האתר הוא מקום שבו כל אחד יכול להתבטא עד גבול מסוים. הודעות הגולש (העתידיות) יורשו לאישור החל מה-1.10.11 בתקווה שעד אז הוא ילמד את הלקח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *