סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

פרק 85 – סכנת כדור הפוקימון / Poké Ball Peril

שם הפרק – English
Pokeball Peril

שם הפרק – עברית
סכנת כדור הפוקימון

שם עונה ומספר פרק
איי תפוז – 85

תמונת הפרק
http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/08/EP083.png

עלילה
אש, מיסטי וברוק מגיעים לאי ולנסיה, שם הם מחפשים את פרופסור אייוי. כשהם מוצאים אותה, היא מעניקה להם את הפוקדור המיוחד, הGS בול. בזמן הזה צוות רוקט מתקנים את ספינת האוויר שלהם כדי לנסות ולתפוס את פיקאצ'ו מחדש. אש והחבורה שוהים קצת במקום, מה שמאפשר לברוק לעזור לפרופסור אייוי להאכיל בטרפרי שאיבד את התיאבון. ברוק גם מנקה להם את הבית, מסדר להם את הגג, ובסופו של דבר גם מחליט להישאר מאחור. אש ומיסטי עושים את דרכם בחזרה אל הנמל, שם הם עולים לספינת אוויר חדישה. על הספינה, צוות רוקט חושפים את עצמם, אך בהתערבות של ג'יגליפאף, הם מועפים מהספינה. לאן מועדות פניהם של אש ומיסטי והאם הם בסכנה?

פוקימונים בולטים בפרק

אירועים מיוחדים בפרק
– אש מקבל את כדור הGS מפרופסור אייוי.
– ברוק נשאר במעבדה של פרופסור אייוי, ואש ומיסטי ממשיכים בלעדיו.
– אש ומיסטי עוזבים את ה-אי ולנסיה.

קישורים

פרק 84

עונה 2

פרק 86

מדריך פרקים

פוסטים קשורים

10 תגובות

  1. אחד הפרקים המגניבים ביותר והמוזרים ביותר, פשוט פרק ששווה לזכור.
    אם אני לא טועה ברוק נשאר עם הפרופסורית בגלל החלטה של המפיקים להוריד את ברוק
    מה הסדרה בגלל המוצא האטני שלו והעיינים המלוכסנות, בסוף החיזירו אותו כי פשוט המעריצים לא התחברו ולא אהבו את טרייסי בתור המחליף, אז בעצם החליטו להחזירו כי טרייסי לא נתן עבודה;)

  2. גם בנוגע לכדור הgs יש תשובה די ברורה, תכננו המפיקים לעשות עם כדור הgs והסלבי הופעה מיוחדת של סלבי לאחר שהיו מצליחים לפתוח את פוקדור הgs, אך אילוצים כלכלים שינו להם את הגישה והחליטו לעשות כמה לירות מה הצד ולבטל את הופעתו של סלבי בסרה עצמה ולהעניק לו סרט משלו, והשערה שלי בגלל שהשמיטו את הופעתו של סלבי בסדרה דחפו את לוגיה והתינוק שלה במקמו וזה מה שגרם להרבה אנשים לחשוב בזמנו האם אגדיים יכולים להרבות כמו כולם למרות שאין להם מין מוגדר והם לא מסוגלים להתרבות עם דיטו וגם בסדרה עצמה הורידו את רמת כוחה של לוגיה לרמה של פוקימון רגיל וזה חבל וסתם עושה לה אבל. וכן תודה אנונימית יש לי נטייה להאריך בהסברים במציאות זה יותר גרוע תנחומיי );

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *