סרטים

ספיישלים

תוכנית (אופקים)

תוכנית (אש קטצ׳אם)

חדשות

פוקידע

כתבות

מנגה

מידע

פוקימון שני וארגמן

משחקים

מדריכים

יצירה

פוקימון כחול לבן

מחוז מפלצות כיס

יוטיוב

עדכון 48: חזרתו של הילד האדיוט – "למה, לאן חשבתם שהלכתי?"

ילד אדיוט – אם למשפחה במושב רמות נולד ילד מפגר, אז הוא ילד מפגר ברמות?

ילד אדיוט – ילדים במושב האחורי גורמים לתאונות, ותאונות במושב האחורי גורמות לילדים!

ילד אדיוט – ילד שמשקר הוא שקרן, ילד שמרכל הוא רכלן, וילד שמדגדג הוא?

ילד אדיוט – זהו העדכון התקופתי שיסכם עבורכם את פעילות האתר בחודש האחרון:

אז בתחילת החודש להיטמן לא היה הרבה כוח, אז הוא לקח סוף שבוע הפסקה. אחרי זה הוא שיתף פעולה עם יהודה, מי שהמציא את חייקו, והם התחילו לפרסם חידושים לפייקמונים. בינתיים הוכנו שתי רשומות וציפור קטנה לחשה לי שהחלק השלישי כבר מוכן ומחכה לרגע הנכון להתפרסם, ככה שיש הרבה למה לצפות. אתם יכולים להתרשם מהחלקים שפורסמו עד כה בלינקים המצורפים: איפה הם היום, חידושים.

פרויקט נוסף אשר בלט החודש הוא הסיפור של קאי בלה. איזה שם מצחיק יש לו. בכל מקרה, הסיפור הגיע כבר לפרקים היותר מתקדמים שלו, ואז פרץ מעיין ויכוח ביניהם. קאי רצה לפרסם חידה שהגולשים לא אמורים לפתור. היטמן מצד שני אמר לו שמאחר והוא התחייב בתחילת הסיפור לפרסם חידות כאמצעי לשימור הקוראים, אז עליו להכין את החידה כך שהיא תהיה ברורה וניתנת לפתירה. בכל מקרה, נולדו בין השניים חילוקי דעות יצירתיים שלא ניתנים לגישור ולכן הם הגיעו להחלטה משותפת שהסיפור "תפוס את הדגל" לא ימשיך להתפרסם באתר.

חדשות נוספות אשר ממחישות עד כמה החודש הזה היה קשה קשורות למדריכי הוידאו. כפי שאתם יכולים לשים לב, ערוץ היוטיוב של האתר ידע ימים קשים החודש. המצב הוא מאוד רגיש ולכן אפרט לכם מה קורה בכל נוגע לכך: מדריך הוידאו של לב זהב הופסק. אביאל ביקש לרדת מן הפרויקט ואנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך. פרויקט אתגר הנאזלוק של יונתן נמצא בסימן שאלה. זה כבר זמן רב שהיטמן מנסה להשיג את יונתן ולגרום לו להמשיך, אך כפי שאתם יכולים לראות, ניסיונות אלה לא ממש צולחים. מדריך הוידאו של פוקימון קריסטל ממשיך כרגיל. מערכת האתר רוצה להודות לגלעד על כך – תודה רבה לך! ומדריך וידאו חדש עלה לאתר והוא בנושא פוקימון יהלום. בהזדמנות הזו אנחנו רוצים לברך את ראובן על כניסתו לאתר ומודים לו על תרומותיו הרבות. תודה רבה לך!

פרויקטים אחרים שרצים באתר הם "פרויקט הפוקידע המלא". עד כה הוכנו 114 פוקימונים ובעזרת התגובות הנהדרות שלכם, עוד נגיע לסיום הדור הראשון במהרה ובימינו. אמן. כמו כן, המדריך המלא לסיום המשחקים "פוקימון שחור 2, פוקימון לבן 2" ממשיך להתפרסם באופן קדחתני. עד כה פורסמו שבעה חלקים וידינו עוד נטויה. מלבד זה, יכולתם להנות מסיקור העונה החמישית של פוקימון – "מסעו של מאסטר". זהו פרויקט מלהיב ובלעדי ונכון לעכשיו ישנם 220 פרקים במאגר הסיקורים של האתר. וכמו תמיד, החודש הייתה לכם את ההזדמנות להתעדכן בכל מה שחדש בעולם הפוקימון עם עדכוני החדשות של האתר – עדכון 40.

מג'יקארפ - הפוקימון השווה ביותר בעולם
מג'יקארפ – הפוקימון השווה ביותר בעולם

אך זה לא הכל! אני כבר מספר להם, אתה יכול להרגע! הגיים בוי שלי מזכיר לי שאני צריך לספר לכם על הספיישלים שהיו החודש באתר, ואני מסביר לו שממש עכשיו אני מספר לכם שהחודש היה בסימן חשיפת התפתחות החדשה לאיווי. באתר עשו לזה סיקור מסיבי שאין כמותו וגולשי האתר יכלו לקרוא על ה"התפתחות חדשה לאיווי: נינפיה / סילביאון!" כמו כן, הם יכלו לדון "איזה סוג שייך סילביאון". לצד זה עלתה החודש לכתבה לאתר על כך ש"חיפוש בגוגל של משחקי פוקימון מוביל לאתרי פורנו!"

מלבד זה, החודש חגגנו את חג הפורים (חג פורים, חג פורים, חג פורים, חג גדול לילדים, מסכות, רעשנים, שירים וריקודים. הבה נרעישה: רש רש רש. הבה נרעישה: רש רש רש. הבה נרעישה: רש רש רש. ברעשנים) וכמו בכל אירוע חגיגי, גם הפעם נערך ספיישל פורים באתר, והפעם יכולתם לדעת איך להתחפש לאש קטצ'אם מפוקימון בפחות מ100 ש"ח? מגניב! אבל אין פורים בלי משלוח מנות והפעם היטמן פינק את גולשי האתר במתנה מיוחדת במינה – חזרתה של המנגה של האתר. כן, כן. החודש פורסמו שני פרקים חדשים במנגת הרפתקאות פוקימון ואתם יכולים להיות בטוחים שהוא עובד על הפרקים הבאים בכרך 7 ממש בימים אלה. אתם מוזמנים לקרוא את הפרקים החדשים ממש בלחיצה על הלינק הבא.

אבל כמו שאתם מכירים את האתר הזה, אי אפשר לסיים את החודש בקטן, וזה למה הוחלט לפרסם היום את הפרק "החייל החשמלי פוריגון" בשפה העברית. מדובר בפרק השישי שצוות האתר של "פוקימון: מפלצות כיס" מתרגמים עבורכם. ביניהם אתם יכולים למצוא ספיישלים מיוחדים, פרקים מהעונה ה13 של פוקימון, ופרקים גנוזים כמו זה שפורסם היום.

הנה הסיכום לחודש פברואר 2013 כאן באתר: 7,760 מבקרים | 13 מינוי גוגל פלוס | 40 רשומים לדף הפייסבוק | 70 משתמשים לערוץ היוטיוב | פרסום באתר Anime.co.il | ואלף תודות מאיתנו אליכם. כמו תמיד, אתם מוזמנים להוסיף את האתר הזה למועדפים שלכם, להיות חלק מקהילת האתר, ולהשאיר את השאלות / תגובות / הצעות שלכם והיטמן ישמח לחזור אליכם בכל דבר ועניין. תהנו מהחומרים החדשים ושתהיה לכם המשך גלישה נעימה.

בברכה – פוקימון: מפלצות כיס
Pocketmonsters.co.il

פוסטים קשורים

23 תגובות

  1. החודש הכי מסעיר עד כה!
    ורק בשביל שלא יבואו אלי בטענות,היטמן לא (!) התייעץ איתי על הורדת הסיפור(סליחה על זה היטמן…אני לא מוכן שיבואו אליי בטענות על משהו שלא עשיתי.בדרך כלל אני מתאמץ כדי שיבואו אלי בטענות)
    ובלי שום קשר החודש באמת קרו דברים שהפכו את האתר על פיו.לטובה ולרעה.איך לא הזכרת שאיזה ארבוק אחד טרף את צ'אטוט?!
    בדקת דומייה לכבוד צ'אטוט,
    kai

  2. אתה יודע היטמן,אני חושב על המשפט "אנחנו מודים לכם"? חשבתי שבזמן האחרון אתה היית לבד באתר!
    בבלבול,
    kai

  3. שוב, קאי מציג את עצמו כקדוש מעונה והמצב לא יכול להיות יותר רחוק מהמתואר.

    הצעתי לו:
    – לתקן את החידה בעצמי.
    – לתקן את החידה בעצמו.
    – לפרסם אותה בשבוע הבא יחד עם התשובה.

    הוא לא רוצה. הוא כנראה מעדיף שהסיפור שלו ירד מהאתר לחלוטין. אתם מוזמנים לבקש ממנו שיתפשר והסיפור יחזור.

  4. מה קרה לצ'אטוט?נעלמתי מהאתר לחודש ופתאום אני רואה שאין שום צ'אטוט.מישהו יכול לספר לי מה קרה??

  5. תחזיר את הצ'אטוט. ואת הסיפור של קאי. אתה לא שאלת אותו ישירות אם הוא רוצה להוריד את הסיפור. ולגבי הצ'אטוט- אמרת שהוא נשלח לחופשי, ואי אפשר למצוא אותו מחוץ לסינו וג'וטו. לך לאזור שלו ותכניס אותו לפוקדור, גם אם זה יקח סרט מסקינטייפ שלם (סמוש ג'וק).

  6. אם אצטט לך את השיחה שלי עם קאי, השערות שלך יסמרו. יש דברים שקאי בוחר לא לספר לך ואני מכבד את זה.

    לגבי צ'אטוט, אני מעולם לא אמרתי שהוא ירד לצמיתות. פשוט אנשים לקו ב"קדחת צ'אט" ואני רוצה לחכות עד שהרוחות ירגעו לפני שאחזיר אותו.

  7. שחכת לציין שכן הייתה ירידה במדריך שלי, בעיקר בעקבות כניסתו של חודש הדר שנשא בחובו את ההכתרה המהוללה שהשמינית שלנו בישיבה הרימה.
    אני מקווה להקליט עוד כמה פרקים ולהמשיך לפרסם כרגיל. ולמי ששאל, האחד שאני קורא לו ששון במדריך שלי שכבר שמעתם אותו פעמיים, עוד יחזור.

  8. צ'אטוט ברח, אין יותר את הסיפור של קאי, איזה שבוע מחורבן לאתר, הוא על סף קריסה

  9. אני שמח שחלקכם מביעים ביקורות. זה מחזיר אותי למשפט שאני מנסה לחיות את חיי על פיו – "אל תסכים, אל תשלים, אל תוותר. כשיאמרו לך כי מה שאתה עושה לא מקובל, לא נעשה אף פעם, ומעורר ביקורת – סימן שאתה עושה, כנראה, את הדבר הנכון."

    שבת שלום וסוף שבוע נעים.

  10. יש לי שאלה. האם ההבדלים בין פרקים 11 ו12 במדריך שלי בעייתים לעומת פרק 13 רק מבחינת הסאונד, או גם מבחינת התמונה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *