Site icon מפלצות כיס

בעד ונגד: האם נינטנדו צריכה להכיר בישראל?

נינטנדו היא חברה יפנית המייצרת משחקי וידאו. החברה נוסדה ב-23 בספטמבר 1889 במטרה לייצר קלפי משחק. בשנת 1956 שינתה החברה כיוון והחלה לעסוק במשחקים. לאחר שלא הצליחה, בשנת 1974 החלה החברה לעסוק בייצור משחקי וידאו. החברה יצרה את שני סדרות המשחקים הנמכרות בעולם (מריו ופוקימון) ועוד משחקים בלתי נשכחים כגון The Legend Of Zelda , Metroid and Kirby. האם נינטנדו צריכה להכיר בישראל? הגיע הזמן שנפתור את הסוגיה הזו אחת ולתמיד. אנחנו מפרסמים בפניכם את הדעות שלנו על מחלוקת זו. אתם מוזמנים לצרף את דעתכם. שיהיה דיון מהנה, פורה ומעניין.

– – – – –

אוהד: הכרה רשמית בקהילה הישראלית זה חלום שיש לכולנו כמעט. ולא רק בשביל התחושה הזאת שמכירים בנו, אלא גם בגלל כל הבונוסים שזה יעניק – סרטי פוקימון ישודרו בקולנוע, הסדרה תחזור סוף סוף לטלוויזיה, קהילת המעריצים רק תגדל ותגדל ופוקימון יהפוך להרבה יותר ממה שהוא היום בישראל – הוא יהפוך לאימפריה. איוונטים לקונסולות יתרחשו בארץ, הכנסים שלנו יהפכו למשהו הרבה יותר רשמי וגדול ובשתי מילים – הכל ישתפר.

היטמן: הכרה של נינטנדו בקהל הישראלי זוהי ברכה וגם קללה. אבקש ברשותכם להתייחס לצד הרע של העניין. תארו לעצמכם בחור אקראי לחלוטין, נקרא לו גיא, וגיא אוהב פוקימון. אבל גיא לא מוכן לעשות כלום עד שנינטנדו תכיר בישראל. כלומר, הוא לא מוכן לצאת מהבית כדי להשתתף בתחרויות הוידאו של נקסוס, הוא לא רוצה לקחת אוטובוס לתחרויות הקלפים של פריק, הוא לא מגיע לכנסי מפלצות כיס, הוא אפילו לא קונה מוצרים בייצור כחול לבן, כי הוא מחכה להכרה. ובזמן הזה שום דבר לא קורה. אין יוזמות, אין פעילויות ואין קהילה לפוקימון. זה למה אני חושב שלא צריך הכרה מנינטנדו. אפשר להקים קהילה גם בלעדיהם. ורמז קטן? כבר יש אחת פעילה בארץ!

Exit mobile version