מפלצות כיס

אזכורים של פוקימון בתרבות פופולרית (חלק 1)

בסדרה זו אנו נציין את האזכורים של פוקימון בתרבות הפופולרית. בכל פעם יופיעו עשרה אזכורים. תהנו.

1. בסרט "אוסטין פאוארס גולדממבר", בסצנת טוקיו, מופיעים אנשים המחופשים לפיקאצ'ו וצ'רמנדר כאשר הם בורחים מהמפלצת שאינה גודזילה. בסצנה המקורית היו גם תחפושות של מיאו וסלבי, מכונית פיקאצ'ו ובובת דרגונייט, אך אלה ירדו בעריכה.

2. בתוכנית "ארתור", בפרק "Arthur Loses his Marbles", מאפי אומר שיש לו 54 קלפי דופימן בחבילה, כאשר אחד מהם נקרא סטינקאצ'ו.

3. בסדרה "המפץ הגדול", בפרק "The Cooper/Kripke Inversion", לאחר שנאסר עליו להשתמש בחשבון המשותף עם אשתו כי אינו יודע להעריך כסף, הווארד וולוויץ עדיין מבזבז את דמי הכיס שלו על קלפי פוקימון.

4. בתוכנית "E.R", בפרק "And in the End…", מופיע מטופל שאומר – "אני הנבחר, הידוע בתור לוגיה".

5. בסדרה "איש משפחה", בפרק "April in Quahog", מופיע פוסטר של מאצ'וק בחדרו של כריס.

6. בתוכנית "היפה והחנון", סתיו קצין קראה לבן זוגה בתוכנית שי קריינר בשם פיקאצ'ו.

7. בתוכנית "אבודים", בפרק "Ji Yeon", לג'ין יש פלאשבק שבו הוא מחפש בובת פנדה, כשבחנות היו המון מוצרי פוקימון על המדפים.

8. בתוכנית "סקס והעיר הגדולה", בפרק "Boy, Girl, Boy, Girl…", בזמן שהן מסתכלות על תמונות בגלרייה של שארלוט, סמנתה אומרת: "אתן יודעות, נשים שמתלבשות כמו גברים זה טרנד מאוד פופולרי עכשיו". וקארי עונה לה: "והנה חשבתי שזה היה פוקימון".

9. בתוכנית "של מי השורה הזו בכלל", בעונה 2, פרק 32, סצנה 235, פוקימון היה אחד העצות שהשחקנים היו צריכים לגלם במשחק "קולנוע, טלוויזיה ותאטרון".

10. בתוכנית "סאות'פארק", בפרק "Chinpokomon", עושים פארודיה על פוקימון. לדוגמה: קני מת מהתקף אפילפסיה, בדומה למה שקרה בפרק עם פוריגון.

Exit mobile version