Site icon מפלצות כיס

שחק אותה כמו ShOwDoWn: פידג'יוט

פידג'יוט
פידג'יוט הוא פוקימון מסוג מעופף ונורמלי. הוא ממוקם במספר 18 בפוקידע הלאומי ו19 במרכז קאלוס. פידג'יוט לפני המגה שלו לא היה פוקימון טוב, אבל המגה שלו נתנה לו סטטים טובים ואת היכולת No Guard שמונעת ממנו ומהפוקימון שמולו להחמיץ מתקפה וזה אומר שפידג'יוט מחזיק בהוריקן שלעולם לא מחמיץ.

מתקפות:
Hurricane
Heat Wave
Protect
Hyper Beam

יכולת:
Keen Eye

חפץ:
Pidgeotite

טבע:
Timid

איך משתמשים בו:
אני לא אוהב את המתקפה Hyper Beam בגלל שצריך לנוח תור אחרי השימוש במתקפה, אבל במקרה של מגה פידג'יוט אין ממש ברירה כי זו מתקפת הסטאב נורמל היחידה שיש לו. Hurricane היא מתקפה חזקה מאוד שבעזרת היכולת של מגה פידג'יוט לעולם לא תפספסו. Heat Wave היא קאונטר טוב נגד פוקימוני מתכת שיבואו על מנת לספוג את ההוריקן של פידג'יוט. לא נתתי עוד אפשרות כי פידג'יוט רגיל הוא פוקימון לא ממש טוב בהשוואה לפוקימוני נורמל ומעופף אחרים.

שאלה: אני נלחם במישהו שיש לו פידג'יוט, מה לעשות?
טיירניטר הוא לדוגמא קאונטר מעולה. הוא לוקח את ההוריקן של פידג'יוט בצורה טובה וגם את המתקפה Heat Wave, עם ההגנות שלו והיכולת שלו Sand Stream שמביאה חול לזירה (למקרה שלא ידעתם, חול מעלה את הגנה המיוחדת של פוקימוני אבן ב50%) יגרמו לו לקחת את Hyper Beam גם די טוב, והוא יוכל לתקוף את פידג'יוט במתקפה סופר אפקטיבית.

פוקימונים שמומלץ שיהיו עם פידג'יוט:
פוקימוני מתכת משלימים את החולשות שלו בצורה די טובה.

ציון אישי לפידג'יוט:
9 – פידג'יוט הוא פוקימון מאוד כיפי. ממליץ עליו בחום!

Exit mobile version