מפלצות כיס

עדכון 11: 4-17.12.11

שלום רב !

– – – – –

פרימיירה לסרט ה14

לאחר הפרימיירה של הסרט "פוקימון הסרט הלבן: ויקטיני וזקרום" לפני שבועיים, נחשפה העת שבה הוקרן הסרט השני "פוקימון הסרט השחור: ויקטיני ורשיראם" באנגלית ברשת המצוירים של ארה"ב. הסרט הוצג בתאריך 10 לדצמבר, בשעה 19:00. כאשר מעריצים אדוקים יכלו להנות גם מהסרט "זורוארק: אמן האשליות" ששודר לפני הקרנת הסרט, בשעה 17:00.

– – – – –

קרנבל פוקימון – המחזמר

השלוחה האירופית של האתר הרשמי של פוקימון הודיעה על כך ש"קרנבל פוקימון – המחזמר" כעת זמין להורדה לכל שחקני "פוקימון: שחור ולבן" באירופה. את הסיסמה תוכלו להזין באתר של פוקימון גלובאל לינק והיא: EUPGLMUSICAL11 . השירות נכון לעכשיו מוגבל בזמן, לכן במידה וזה מדבר אליכם, אתם מוזמנים לגשת לאתר ולהוריד את האפליקציה.

– – – – –

טריילר לסרט ה15

קוהיצ'י יאמאדרה התארח בתוכנית של "אוהא סוטא" שם הוא הודיע על הקדימון הראשון לסרט ה15 של פוקימון: "קיורם נגד איש החרב הקדוש", אשר יצא לאקרנים בקיץ 2012. לפי המקור, השם המלא של הסרט אמור להיות: "קיורם נגד איש החרב הקדוש – קלדאו", אך אין אפשרות לאמת את הידיעה עד לבואה של השנה החדשה. לפרטים נוספים על הסרט אתם רשאים לחזור לכאן במהלך השבוע הקרוב, אז "פוקימון: מפלצות כיס" יעדכן את כל המידע שרציתם לדעת על הסרט החדש ברשומה חדשה וחגיגית. בינתיים אתם רשאים להצטרף לקהילת הפייסבוק שלנו ולהנות מתמונת מסך מרהיבה של הסרט החדש (בלעדי לאתר).

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/12/13232990450046.jpg

– – – – –

חדש: סט קלפים וסוגה

אמאזון היפני פרסם תמונה על בואה הצפוי של חבילת משחק הקלפים החדשה "Dragon Selection". הפרסומת מציגה את הסמל החדש שיהיה בשימוש בסט החדש, דבר אשר מאשר את הידיעה על שימוש ב"סוג דרקון". סט הקלפים החדש צפוי לצאת לחנויות ביפן בתאריך 27.1.12.

(בלחיצה על הסמל תחשף תמונת הפרסומת)

 

שינוי שם ויציאת פוקיפארק 2

נינטנדו אירופה הודיעה על שחרור "פוקיפארק 2: מעבר לנפלאות" (PokéPark 2: Wonders Beyond) ברחבי אירופה במרץ 2012. אין עדיין מידע לגבי מדוע השם שונה מהגרסה היפנית לזו האנגלית (במקור: מעבר לעולם). באותו נושא, נינטנדו אמריקה הודיעה על שחרור המשחק בתאריך 27.2.12. אין עדיין מידע לגבי אוסטרליה או מקומות נוספים בעולם.

– – – – –

משחק חדש של פוקימון

מהדורת ינואר 2012 של המגזין "קורו קורו" פרסמה הודעה שמשחק חדש של פוקימון יחשף בתאריך 14.1.12. אין כרגע שום מידע באתרי הפוקימון השונים לגבי מהות הפרסום, אך נמסר כי זו תהיה הודעה מפתיעה במיוחד.

– – – – –

 

שנת הדרקון

מאחר ובשנת 2012, לוח השנה הסיני יחגוג את שנת הדרקון (מים), הוחלט במרכזי הפוקימון לחגוג מאורע זה ולחלק ביצי דרקון באוונט מיוחד. שחקנים יפנים מהגרסאות של "פוקימון: שחור ולבן", יוכלו לבקר במרכזי הפוקימונים ולקבל ביצת דרקון פעם בשבוע במשך ארבעה שבועות.

החלוקה תתבצע בתאריכים הבאים: חלוקה ראשונה – 5.1 – 15.1. חלוקה שניה – 16.1 – 22.1, חלוקה שלישית – 23.1 – 29.1, וחלוקה רביעית 30.1 – 5.2. הפוקימונים שהמאמנים יכולים לקבל הם: טראפינץ', סוואבלו, באגון, דרודיגון, דיינו והורסי.

 

 

– – – – –

פרטים על אליפות העולם במשחקי וידאו

טורניר האליפות הבין לאומי למשחקי הוידאו של פוקימון יוצא לדרך וכעת יש גם תאריכים ומיקומים. שחקני בריטניה בפרט ואירופה בכלל קיבלו כבר את ההודעה. הנה טבלה עם כל הפרטים:

– – – – –

שת"פ בין פוקימון לנובונאגה

ההודעה המרעישה של פסטיבל ג'אמפ הייתה על משחק חדש ושמו: "פוקימון + האמביציה של נובונאגה". המשחק יראה אור בשנת 2012 ביפן, והוא מיועד לקונסולות נינטנדו DS. המשחק הוא הכלאה בין המשחקים של פוקימון והאמביציה של נובונאגה, והוא יקח מקום באזור שנקרא ראנס (Ranse). המשחק המקורי של "האמביציה של נובונאגה" יצא לראשונה בשנת 1983, כאשר המהדורה האחרונה שלו יצאה לשוק ב2009. מדובר במשחק אשר מבוסס על אסטרטגיה בתורות, כאשר המטרה הסופית היא לכבוש את יפן.

– – – – –

פרסי פוקימון במק'דונלדס

רשת מק'דונלדס היפנית מחלקת פרסי פוקימון בארוחות הילדים שלה. הצעצועים הכלולים בארוחות הם של הפוקימונים: פיקאצ'ו, ויקטיני, טאנדורוס, זקרום. החלוקה שלהם תתחיל מתאריך 16.12. פוקימונים אחרים, כגון: אושוואט, רשיראם, לאנדורוס וטורנאדוס יחולקו החל מהתאריך 23.12. הפרסים צפויים להיות זמינים נכון לעכשיו רק למשך שלושה שבועות. זהו אינו הפרויקט הראשון של רשת מק'דונלדס עם פוקימון, שכן גם ביוני ויולי של השנה החולפת חולקו קלפי פוקימון ושמונה צעצועים.

– – – – –

נציג המירוץ הרבופליקני מצטט את פוקימון

הרמן קיין, המועמד הרפובליקני למירוץ הנשיאות של 2012, ציטט שורה מסרט פוקימון בנאום הפרישה שלו. זו הפעם השנייה שהוא עושה את זה, אך בניגוד לפעם שעברה, הפעם הוא אכן ציין את המקור. הנה מה שהוא אמר: "אני מאמין במילים שבאו מהסרט של פוקימון. חיים יכולים להיות אתגר. חיים יכולים להראות כלא אפשריים. זה אף פעם לא קל כאשר יש כל כך הרבה מוטל על הכף. אבל אני ואתם יכולים לעשות את השינוי. יש משימה רק בשבילכם ובשבילי". (הערת המתרגם: אכן כבוד אמיתי)

– – – – –

המנצח הוא…

אתר פוקימון הרשמי הודיע על הפוקימון המנצח בתחרות "בחר להיות חבר של פוקימון". הזוכה הוא הפוקימון ארכיאוס, אשר יחולק בכל חודש פברואר של שנה הבאה בחינם באתר האינטרנט העולמי של "פוקימון גלובאל לינק".

– – – – –

 הגורלות הבאים

פרסומת למשחק קלפי ההחלפה של פוקימון הציגה מספר תמונות מסט הקלפים החדש: "הגורלות הבאים" (Next Destinies). הסט מכיל 99 קלפים והוא יראה אור ב8.2.12. הבאתי בפניכם שלושה קלפים להדגמה. שאר הקלפים יחשפו בדף במידע שיעודכן בקרוב באתר.

– – – – –

בהלת החושך

סט נוסף שצפוי לראות אור בקרוב הוא "בהלת החושך" (Dark Rush) אשר יצא לחנויות ב16.12.11. הסט מכיל ארבעה פוקימונים אגדיים: אנטיי, ראיקו, טורנאדוס ודארקראי. החבילה מכילה 76 קלפים. הבאתי בפניכם שלושה קלפים להדגמה. שאר הקלפים יחשפו בדף במידע שיעודכן בקרוב באתר.

– – – – –

תודה.

Exit mobile version