Site icon מפלצות כיס

חדשות על המשחקים XY ועל אנימת XY!

באנימת XY

אתר המיני של TV-Tokyo עדכן מספר פרטים לגבי האנימה של "פוקימון XY". סרינה, קלמונט ובוני יהיו השותפים החדשים של אש למסע באזור קאלוס. סרינה היא ילדה מקאלוס והיא אוהבת אופנה. נדמה כאילו היא פגשה את אש מקודם. קלמונט הוא מנהיג מכון אשר אוהב המצאות, וההמצאה הטובה ביותר שלו היא זרוע מכנית המדמה את הזנב של אייפום. בוני היא אחותו של קלמונט, והיא מנסה למצוא כלה עבור אחיה. לבוני יש אופי קשוח.

פרופסור סקיימור הוא המדען של איזור קאלוס והוא נותן את שלושת הפוקימונים ההתחלתיים: פנקין, צ'ספין ופרואקי. צוות רוקט חוזר לפעולה בסדרה החדשה, ואיתם האחות ג'וי והשוטרת ג'ני.

נעימת הפתיחה של הסדרה נקראת "וולט" (Volt) והיא מבוצעת עלי ידי הזמר יוסוקי (Yusuke). נעימת הסיום של הסדרה נקראת "X Strait Y Scenery" והיא מבוצעת על ידי הלהקה J☆Dee'Z.

– – – – –

במשחקים XY

ההתפתחויות של הפוקימונים המאובנים החדשים נחשפו. פוקימון הטי רקס המפותח יקרא ביפנית טייראנטרום (Tyrantrum), בעוד שהפוקימון השני יקרא אורורוס (Aurorus). כמו כן, נחשף שהפוקימון אורורוס יודע מתקפה שנקראת Freeze Dry והיא מסוג קרח, אבל היא משפיעה בצורה סופר אקטיבית גם על פוקימוני מים.

מלבד זה נחשף שאפקט התלת מימד יהיה רלוונטי רק לקרבות הפוקימונים או קרבות מאמן. בשאר הזמן אנחנו נשחק מול מסך שטוח רגיל. עוד נודע שכעת יהיה אפשר להשיג נקודות ניסיון על תפיסת פוקימונים. ולבסוף זה אושר ששום פוקימון מהדור השישי לא יקבל מגה התפתחות.

Exit mobile version