Site icon מפלצות כיס

אתר "פוקימון: מפלצות כיס" מחפש אותך!

שלום רב !

אני רוצה לפנות אליכם היום בנימה אישית יותר. חלק משמעותי בזכות הקיום של אתר הוא באפשרות לתת גם לאחרים לתרום משלהם. עד כה נעשו מספר ניסיונות לרתום גולשים אשר יהיו חלק מן הקהילה ואלה הביאו איתם מספר מכובד של כותבים.

כעת ברצוני להרחיב את מעגל היוצרים באתר ולכן במידה ויש לכם את הזמן, את המוטיביציה ואת האהבה לתחום, אני מזמין אתכם לשלוח אליי את הפרטים שלכם במייל, ואני מבטיח למצוא יחד אתכם את מקומכם באתר. אבהיר מראש שיש העדפה לקבלת מסקרים לעונה החמישית של פוקימון (מסעו של מאסטר). 

הפנייה שלי כיום היא מתוך הכרות אמיתית שיש לכל אחד מה לתרום לאתר, והתרומה הזו שלכם ראויה ליחס הטוב ביותר שניתן לתת. זה למה אני מבטיח בפני כל מי שיראה לנכון להיות חלק מן הקהילה את הדברים הבאים: פרסום מלא של החומרים, קרדיט, פתיחת יוזר לכתיבה באתר ושכר כספי מלא.

לסיום אספר לכם סיפור אישי: במשך שנים הייתי כתב באתרי פוקימון, ולמרות התפיסה שזה משהו ילדותי ולא רציני, אני יכול להגיד לכם בלב שלם שזה תרם לי מאוד. כל העבודה, הכתיבה והשפשוף שהתפקידים הזה נתנו לי, הובילו אותי למקומות שלא הייתי חולם להגיע אליהם אילולא אותה הזדמנות. 

אז אם גם אתם נולדתם עם עט ביד, או אם אתם מסתובבים עם פנקס שרבוטים בתיק, או שיש לכם חלום להגיע לאן שהוא ככותבים, אולי אתר "פוקימון: מפלצות כיס" הוא המדרגה שתוביל אתכם לשם.

כתובת: hitman.is.hart@gmail.com

Hit Man

Exit mobile version