Site icon מפלצות כיס

חדשות כנס E3 Nintendo Direct והדלפת מידע ממגזין קורו קורו!

גבירותי ורבותי, רשמו ביומנים את התאריך הבא: 12.10.2013 – כי זהו התאריך שבו יצאו המשחקים החדשים לבית נינטנדו – "פוקימון X" ו"פוקימון Y" בכל רחבי העולם.

מלבד תאריך היציאה למשחקים, פורסמו עוד כמה ידיעות בנוגע לתוכן המשחקים והראשונה מביניהן היא אישור המידע על קיומו של סוג "פיה". מסתבר שסילביאון, המפותח החדש של איווי, אכן יהיה מסוג פיה, וסוג זה הוא אפקטיבי ביותר על סוג דרקון. פוקימונים אחרים אשר קיבלו את הסוג הזה הם: גארדוויר (על חושי ופיה), מריל (מים ופיה), וג'יגליפאף (נורמלי ופיה).

סוג פיה

בהמשך לכך, פורסמו גם מספר מתקפות בלעדיות לסוג פיה: כאשר הראשונה מביניהן נקראת "Moonblast" (או: Moon Force ביפנית). זוהי מתקפה שסילביאון מסוגל ללמוד כאשר הוא קורא לכוח הירח על מנת שיעזור לו לתקוף. מתקפה זו גם מורידה את סטטוס המתקפה של היריב; מתקפה נוספת נקראת "Fairy Wind" (שם זהה ביפנית), וזוהי מתקפה שגארדוויר מסוגל ללמוד.

מלבד אלה, נחשפו גם פוקימונים חדשים: הראשון מביניהם נקראת ויוילון (Vivillon), פוקימון דמוי פרפר, מסוג חרק ומעופף, המסוגל ללמוד את המתקפה "Struggle Bug". אומרים שיש סוד מאחורי הדפוסים הצבעוניים שעל כנפיו, בהן הוא משתמש על מנת לתקוף את היריב במתקפות רוח; הפוקימון השני הוא נויברן (Noivern), פוקימון דמוי וויברן, מסוג מעופף ודרקון, המתמחה במתקפות קוליות כמו "Boomburst" (או: Sound Wave Explosion ביפנית), מתקפה אשר פוגעת בכל הסובבים אותה, כולל אויבים וחברים. מתקפותיו כל כך חזקות, עד שנאמר שהן יכולות לנפץ סלעים. זהו פוקימון מאוד עוין, אך יש לו חולשה לפירות, כך שזו הדרך היחידה להתקרב אליו מבלי להסתכן.

ויוילון (Vivillon)
נויברן (Noivern)

ולסיום, פיצ'ר חדש נחשף במשחקים וזהו – "פוקימון אמי" (Pokémon-Amie). מדובר במשחק טמגוצ'י לכל דבר ועניין. ולמי שלא מכיר, זהו משחקון המאפשר למאמן להתחבר אל הפוקימונים שלו בצורה חדשה מבעבר, כמו לשחק איתם או להאכיל אותם, דבר אשר מעלה את רמת השמחה והחברות בין פוקימונים למאמנים שלהם.

Pokémon-Amie

הנה הסרטון המלא של נינטנדו לE3 של שנת 2013:

עדכון:

– שחקנים יוכלו לבחור בתחילת המשחק בין שפות, כמו: אנגלית, צרפתית, איטלקית, גרמנית, ספרדית, יפנית או קוריאנית.

– מערכת חיפוש שחקנים תאפשר למשתמשים לחפש חברים במדינה שלהם או בעולם על מנת להלחם בהם או להחליף איתם פוקימונים, דרך Wi-Fi.

– רשימת החברים שניתן להחזיק ברשימה של כל שחקן יכולה להכיל עד 100 אנשים שונים.

– ישנם מספר פוקימונים חדשים:
1. סקרלפ (Skrelp), פוקימון דמוי סוס ים, מסוג רעל ומים. מסוגל ללמוד את המתקפה "פצצת בוץ" (Sludge Bomb).
2. קלאונצ'ר (Clauncher), פוקימון דמוי פרוק רגליים, מסוג מים. מסוגל ללמוד את המתקפה "פטיש סרטן" (Crabhammer).
3. טאלונפליים (Talonflame), פוקימון דמוי ציפור, מסוג מעופף ואש. מסוגל ללמוד את המתקפה "ציפור אמיצה" (Brave Bird).

סקרלפ (Skrelp)
קלאונצ'ר (Clauncher)
טאלונפליים (Talonflame)

– כמו גוגוטו, ניתן גם לרכב על הפוקימון רייהורן, הזכור לכולנו מהדור הראשון.

– כעת יהיה ניתן לבחור סוג מוסיקה מועדף לפני שנלחמים בחברים.

– ישנם כמה סגנונות קרב חדשים:
1. מפגש בין פוקימון אחד לחבורה של פוקימונים (יכול להגיע עד חמישה במספר).
2. קרבות אוויר, בהם פוקימונים מסוג מעופף או כאלה שניחנו ביכולת "ריחוף" (Levitate) יכולים להשתתף בהם.

קרב אוויר

עדכון:

שישיקו (Shishiko) הוא פוקימון דמוי אריה צעיר, מסוג נורמלי ואש. זהו פוקימון חמום ראש, והוא לרוב נמצא כמי שמתחיל קרבות. בקרב, הכרבולת שעל ראשו פולטת חום, וכשהוא פוגש יריב חזק, הטמפרטורה שלה עולה. כאשר הוא גדל, הוא עוזב את הלהקה שלו והוא מתחיל לחיות לבד. הוא מסוגל ללמוד את המתקפה "War Cry", אשר מורידה ליריב את סטטוס המתקפה.

שישיקו (Shishiko)

פוראביבי (Furabebe) הוא פוקימון הפרח הבודד, הוא מסוג פיה טהור. ברגע שהוא נולד, הוא מוצא פרח עליו הוא חי את כל חייו. פרח זה יכול להיות מכל מיני סוגים או צבעים. הוא מסוגל ללמוד את המתקפה "Fairy Wind".

פוראביבי (Furabebe)

קופוראי (Kofūrai) וקופוקימושי (Kofukimushi) הם הצורות הקודמות של ויוילון (כמו קטרפי ומטפוד לבטרפרי). אחד מהשמות האלה יתורגם לספיוופה בתרגום האנגלי. שני הפוקימונים האלה הם מסוג חרק טהור.

קופוראי (Kofūrai) וקופוקימושי (Kofukimushi)

ויולה (Viola) היא מנהיגת המכון הראשונה שנחשפת. היא מנהיגה את מכון החרק שנמצא בעיר הארודאן (Hakudan). המכון שלה יכיל את רשת העכבישים הענקית שנראתה בטריילר למשחקים. פאנסי (Pansy) היא מאמנת שתופיע באנימה של פוקימון ביחד עם הפוקימון גוגוט.

ויולה (ימין), פאנסי (שמאל)

העיר הראשונה במשחק תקרא "אסאמי" (Asame), שם היריב/ה מהמין השני י/תגור בבית השכן, כאשר השמות שלהם בברירת המחדל הם קאלום (Callum) וסרינה (Serena) בגרסה היפנית. יש לשחקן רייהורן שחי בקדמת הבית ומספר חברים העונים לשמות הבאים: טיירונו (Tieruno), טורובה (Toroba), סאנה (Sana). שוב, שמות רלוונטים רק לגרסה היפנית.

החברים של השחקנ/ית
Exit mobile version