מפלצות כיס

עדכון 3: שבוע 24.8.11-3.9.11

שלום רב !

ביום שישי האחרון, מדריך השידורים היפני (המקביל ל"פנאי פלוס" אצלינו) פרסם את שמות שני הפרקים האחרונים לספטמבר 2011. קאמיטור (אלסה), מנהיגת מכון העיר ריימון (נימבאסה) צפויה לעשות את הבכורה שלה בסדרה. הפרקים ישודרו בתאריכים ה22 וה-29 לספטמבר ושמותיהם הם: "מנהיגת המכון היא דוגמנית כריזמה! קאמיטור מופיעה!" (The Gym Leader is a Charisma Model! Kamiture Appears!!) ו"מכון ריימון! קרב הלם חשמל מפואר! (Raimon Gym! Magnificent Electric Shock Battle!!). פרק זה גם יסמן את פרק מספר 50 בסאגת "משאלות הכי טובות" של פוקימון.

– – – – –

נטוורק 10 תפרסם את העונה החדשה של פוקימון (שחור ולבן) החל מה10 בספטמבר באוסטרליה. פרק חדש ישודר שם בכל יום שבת בשעה 7:30 בבוקר, מה שאמור להמשיך את שידורי העונה הקודמת שצפויה להסתיים בשבת הנוכחית. כמו כן, שידורי העונה הזו צפויים לעלות גם בניו זילנד באותו תאריך על ידי חברת TVNZ.

– – – – –

לפי מגזין קורו קורו, שני קלפים חדשים צפויים לצאת לאור בסט BW3 היפני. הקלף הראשון מציג את דמותו של קונקלדורר, מסט ההרחבה של Psycho Drive. והקלף השני חושף את דמותו של לוקריו, מסט ההרחבה של Hail Blizzard. הקלף של לוקאריו צפוי גם להיות מוצג כקלף פרסום למארז המיוחד של BW3. אתם יכולים להתרשם מהקלפים בלחיצה על הלינק הבא.

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2011/09/roobolucaf.jpg

– – – – –

פוקימון גלובאל לינק (Pokémon Global Link) החל להפיץ מספר רקעי C-Gear (שעון העזר אשר משמש כפנל במשחקי פוקימון שחור ולבן). צפון אמריקה קיבלה את הגישה לרקע של זורוארק. הסיסמה לקבלת הרקע צפויה להחשף ב7.9.11 באתר Pokemon.com. הרקע גם יהיה ניתן להורדה בין התאריכים 31.8.11 ועד 11.1.12. בדומה לכך, שחקנים מיפן יזכו לרקע של הפוקימון דירלינג בצורת האביב שלו ללא צורך בסיסמה.

תודה.

Exit mobile version