מפלצות כיס

צורה חדשה למיוטו: פוקימון חדש עם מראה מוכר!

ראשונים ברשת:

הרבה שמועות רצו לאחרונה לגבי התמונות של מיוטו בסרט החדש "ג'נסקט מהירות קיצונית: ההתעוררות של מיוטו" אך כעת הן הופכות לאמת. תוכנית הטלווויזיה "פוקימון סמאש" חשפה בתאריך 7.4.2013 בשעה 2:00 בלילה (שעון ישראל) את צורתו החדשה של מיוטו.

למי שלא זוכר או לא יודע, מיוטו הוא פוקימון דור ראשון, הוא שובט מהד.נ.א של מיו והוא ממוקם במספר 150 בפוקידע. מיוטו הוא פוקימון על חושי בעל בינה גבוהה במיוחד. הוא הופיע בסרט הראשון של פוקימון – "מיוטו מכה שנית" ובמספר ספיישלים: "לידתו של מיוטו", "שובו של מיוטו", ועוד…

זו לא הפעם הראשונה שבה פוקימון מופיע בצורה אחרת מזו המופיעה בדרך כלל, הפעם הראשונה שזה קרה היה בסרט השביעי של פוקימון – "דיאוקסיס הגורלי", שם הוצג דיאוקסיס בצורותיו השונות: מהירות, הגנה, התקפה ונורמלי. מאז פוקימונים רבים קיבלו צורות שונות.


עדכון:

מדיווחים שמגיעים במשך הלילה עולה שזהו פוקימון חדש לגמרי. מייל שנשלח מחברת פוקימון מכיל את המכתב הבא: "הפוקימון החדש חולק המון דברים עם מיוטו, כך שעולה חשד שיש משהו המחבר בין שני פוקימונים אלו. מי זה הפוקימון החדש? איך הוא ישולב במשחקים של פוקימון X ופוקימון Y? מתי יפורסם עוד מידע עליו? דבר אחד ידוע, שאתם המעריצים עוד תדונו המון על סוגיה זו".

אולי זו צורת הנקבה של מיוטו? אולי זה מיות'רי, מלשון מיו מספר שלוש?

http://pocketmonsters.co.il/wp-content/uploads/2013/04/150Mewtwo1.png

Exit mobile version